Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mannen !!!

Wilde vanmiddag gaan vliegen maar het is vandaag zelfs voor Siggy ff te warm op het veld ;-)

Ga misschien vanavond even naar het veld :-)

*begint het toetsenbord op xperia echt goed zat te worden,telkens die dubbbbbelllle letters :-)

oke !!!! Toegegeven !! Het is idd te warm om te schilderen in da zon ;-)
Het kozijn aan de zonkant lukt wel maar ik moet om de 10 minuten afkoelen , niet normaal meer !
Ben over een kwartiertje klaar en dan is het ook wel genoeg .

Zo dan, kijk ik even op de thermometer op kantoor. 35,4 à 35,5 garden. 8O :hammer: Binner is het beter met 21 graden (airco doet 19,1 graden blazen). 8)

29452s4.jpg

Zo, auto weer terug van de garage. Kijker ook het huis uit gekeken :) Had zeker interesse, nu hopen dat het wat wordt.

Nu op naar de waterskishop om waterski's en een funbandje te scoren. morgen en zondag lekker spelevaren :yes:

Voor vliegen is het echt te warm, wel goed voor de liPo's dus als je een excuus zoekt dan zou dat er een kunnen zijn :yes:

oke !!!! Toegegeven !! Het is idd te warm om te schilderen in da zon ;-)
Het kozijn aan de zonkant lukt wel maar ik moet om de 10 minuten afkoelen , niet normaal meer !
Ben over een kwartiertje klaar en dan is het ook wel genoeg .
Ben ook al een uurtje geleden gestopt,buiten warm gips wordt warm plus een aanzienlijke vochtigheids graad werd helemaal mal in dat badkamertje met de zon erop.Net even een lichtgewicht gasfles gescoord voor op de campif.Lekker hoor maandag en dinsdag nog even en dan vakantie :D

Is het niet handiger als ik jullie oppik morgen? Ronald, Erik en Jeroen T. Dan kunnen jullie gewoon de hele dag pintjes drinken :yes:

Voor mij geen probleem om een rondje om te rijden

Vanavond ga ik ook ff naar het veld :yes:

ik ga nu even naar het veld om te voelen hoe heet het is.
Effe vliegen dus

Grtz Jasper

phoe !! sterkte :rolleyes:

zo, wat was ik blij dat ik in mijn ovlof mocht zitten zeg , lekker de climat control op 22 graden gezet :p , ik zou niet meer zonder kunnen in een auto .
ik zit nl te denken om zo'n klassieke mercedes stationwagen te kopen uit 1980/1985 , maar dan wel een goeie , veel hebben dan al airco aan boord .

voordelen ; geen wegenbelasting /lage verzekering / op gas /lage bijtelling over de dagwaarde .
nadelen ; hij flikkert uitelkaar 8O , maar niet als je een goeie koopt ;)

zondag vliegen :confused: ik begin te twijfelen , als het zo is als vandaag , NO GO !!:)

we zien het zondag wel , anders lekker verfrissing opzoeken .

meestal is het in het weekend ,of te nat ,of teveel wind , en nu te heet 8O
ik stop met de hobby , en ga wel weer streetfighters bouwen , motoren dus ;)

Bij nader inzien voor mij geen fladderen vanavond.
BBQ en bierelieren klinkt mij velen malen beter in de oren ;-)

*denk dat ik alles maar in de verkoop doe,heb helemaal geen tijd voor deze hobby :-)

Bij nader inzien voor mij geen fladderen vanavond.
BBQ en bierelieren klinkt mij velen malen beter in de oren ;-)

*denk dat ik alles maar in de verkoop doe,heb helemaal geen tijd voor deze hobby :-)

Wat moet je hebben voor die Calmato? :rolling:

*staat ook op het veld vanavond*

Jongens jongens wat een gemiep over de warmte :D jullie zijn van harte uitgenodigd om eens een dagje bij ons mee te lopen met de temperaturen van vandaag ;)

34 graden van boven en zo'n 180 graden onder je voeten 8O

Jongens jongens wat een gemiep over de warmte :D jullie zijn van harte uitgenodigd om eens een dagje bij ons mee te lopen met de temperaturen van vandaag ;)

phoe ,ik dacht vandaag nog heeeel even aan je :rolleyes:
maar jij bent een bikkel , en jij bent er allang aan gewend 8O :p

even had ik een vlieg gedachte om vanavond even te vliegen ,ik heb tenslotte een diablotin op 6 s liggen :p
maar vlak erna dacht ik , moet ik hem helemaal in mijn auto leggen ,en helemaal de lipo's opladen , toen dacht ik ,weet je wat ? laat maar zitten :rolleyes: ;)

is afgekicked van het vliegen ,en dat is een fijne gedachte ;)

Je vertelt er alleen niet bij dat jij in je walsje zit,met de airco aan ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back