Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Of leg je vrouwlief op de grillplaat? 8O
Even lekker er tegen aan ...... zodat ie open gaat,en de rest bla,bla bla.
Lekker hoor dat warme weer,komt er achter dat ie beter vanavond had kunnen gaan douchen ipv vanmiddag uit zijn werk :yes:.Mag van mij weer :x-mas: worden

@kobus: Die actie van MNO zuigt. De Velsertraverse (aanloop naar de N197) moet nu al opnieuw geasfalteerd worden. "Door het vele vrachtverkeer". 8O Ja dûh, raar dat er zwaar vrachtverkeer van en naar Corus gaat. Voorheen was dat kennelijk niet zo (over de enige toevoerweg naar Corus). :hammer: Zeg eens tegen je baas dat ze hard moeten gaan lachen en de gemeente Beverwijk een foldertje moeten sturen over hoe je een drukke weg moet asfalteren. :teacher: :rolling:

Hah , we weten daar de oorzaak al van : te weinig bitumen in het asfalt :-?

Een tijdje terug hebben we het er al eens over gehad , een aannemer die heeel scherp inschrijft (lees veel te laag) gaat toch proberen om iets van het tekort terug te halen en soms lukt dat en vaak ook niet :rolleyes:

Nog 8 keer de wekker :cool: en dan op naar de :zon:

@sleur

Doe mij maar gamba's ipv mosselen.
Op naar Portugal,icm een lekker portje,mmmm TOPPIE !!!

@Junkie

Jij liegt,ik ken Maris toch ;-)

Bij nader inzien voor mij geen fladderen vanavond.
BBQ en bierelieren klinkt mij velen malen beter in de oren ;-)

*denk dat ik alles maar in de verkoop doe,heb helemaal geen tijd voor deze hobby :-)

Af en toe vliegen is ook veel leuker, het enige is steeds het gemiep aanhoren van die junks die elke dag willen ;)

Jongens jongens wat een gemiep over de warmte :D jullie zijn van harte uitgenodigd om eens een dagje bij ons mee te lopen met de temperaturen van vandaag ;)

34 graden van boven en zo'n 180 graden onder je voeten 8O

eigenlijk wordt je van boven dus gewoon gekoeld, loop je nog te zeuren ook :rolling:

sil is goed bezig ,en heeft duidelijk geen rok maar een broek an 8O

wij zijn goed bezig , dat eeuwige gevlieg komt mijn neusgaten uit , geeft alleen maar laad en ge'los stress ;)

ik heb nu werk op 1 , gezin op 2, en vliegen op 1001 8O :rolling:

Had ik altijd al, alleen komt werk op drie en hobbie op twee. Probleem is alleen de vele hobbies :)

Ja, ikke. Lekker rondvliegen met de Sumo en de Mini Stift. De 600 blijft lekker thuis. :yes: En ook al het andere vliegspul (denk ik). Mij te warm. :hammer:

@junkie & siggy: Kunnen jullie niet optiefen naar het forum van de Viva of de Libelle nu jullie helemaal into gezinsgeneuzel zijn verzonken? :? :mrgreen: :bye:

*bukt, best koel op de grond* :D

Even langs Kobus gaan, graadje of 180 heb ik uit betrouwbare bron :mrgreen:

Waterskies en leuk bandje gekocht. Spelen kan beginnen met deze temperaturen :yes:

@sleur

Doe mij maar gamba's ipv mosselen.
Op naar Portugal,icm een lekker portje,mmmm TOPPIE !!!

@Junkie

Jij liegt,ik ken Maris toch ;-)

ja , ik heb huis arrest ;)

pffff , ben echt zo gaar als een bietje , vind het al lastig om op te staan , had ik maar geen bier moeten drinken ;)

wind begint al aardig te liggen , dus laad nog een extra lipo'tje , en neemt ff een lekkere douche :p

wauw , net een heftige botsing met een vogel gehad , je hoorde echt een klap , de clik kon ik nog maar net in mijn tuin landen , met gescheurde staart ,en de vleugel in V stelling .

eigen schuld ,want ik jaagde een groep vogels achterna , met een midair tot gevolg 8O vogel heeft gewonnen ;)

*gaat 2 comp lijm aanmaken *

Zo poeplap is ook weer thuis:) Drukke dag gehad, veel graven en wroeten in de grond. Zaten overal lekken in het sproeisysteem, Dus leidingen opgraven en repareren. Valt niet mee als je meer dan 100 meter leiding hebt liggen:(
Morgen het vervolg en dan werkt alles hopelijkw eer naar behoren. Vanavond dus geen vliegen voor deze poeplap.;)

Zo, en weer thuis. Sorry mannen, voor wie naar de drek race wilden, Ik heb PH-ILS een whiplash bezorgd en hem op brute wijze aangerand met de Sumo. Later ook nog geprobeerd met de Sumo zijn MiniMach te vernielen, dat lukte niet.

*blijft doorworstelen* :rolling:

*pintje opentrekt en in de tuin gaat zitten* :celebrate:

-edit-
Oh uh, post 52.000 alweer. :p

@Satstok: Bedankt voor de tekening van de F1 Hydro
@Erik 3D: Bedankt voor de tekening van de Morback 4D
@junkie: Je 3 BEC's zijn zojuist in Zwitserland geland, van de week dus in huis

Laatst bewerkt:
Ondertussen is het weer gezelli (nacht/schemer)vliegen op het veld. :banana:

hou toch eens op met dat gevlieg ,en word volwassen 8O

hoe bevalt de sumo ?

pff , nog aardig warm .
ik hoop zondag toch op wat bewolking en koeler weer .
maandag lekker regen , hoi, dan sta ik ook binnen te werken ;)

morgenochtend eerst de heg een metertje inkorten met stihl power, daarna de SE inladen om wat mooie landingen te oefenen...

Deze keer wat zonnebrand mee, was vorige keer zo rood als een kreeft...
Corby, jaloers op je hoed ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back