Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sleur is een 10 of 12S lipo dodelijk?

Ik dacht dat het dodelijk kan zijn als je langer als en minuut 30ma op je hartstreek krijgt. Maar geld dit ook voor gelijkspanning?

hou toch eens op met dat gevlieg ,en word volwassen 8O

hoe bevalt de sumo ?
Oei, volwassen worden gaat een probleem worden. Dan moeten we echt op klaverjassen gaan. Dit soort speeltjes is nu eenmaal voor grote kinderen. :yes: ;)

En de Sumo is echt hip. Leuker dan een Disc, rolt bij lage snelheid wat minder maar door de vorm en grootte een hogere fun-factor. En het vliegt anders dan een Swift, die is meer voor combatten, gek doen en achter elkaar aan raggen. :yes: Volgende keer zal ik een filmpje organiseren. En kijken of ze op de club een stel van die dingen kunnen frezen.

Sleur is een 10 of 12S lipo dodelijk?

Ik dacht dat het dodelijk kan zijn als je langer als en minuut 30ma op je hartstreek krijgt. Maar geld dit ook voor gelijkspanning?
Ja, laatste kreeg iemand een 10S op zijn hoofd en die was morsdood. Was wel van 5 hoog. :hammer:

Ik weet niet hoe jij je LiPo's aansluit maar als je last van spastische bewegingen krijgt dan moet je op gaan letten. :yes: Als ik jou was zou ik van die rubberen roze huishoudhandschoenen aandoen voordat je ze aan gaat sluiten op de regelaar of lader. :teacher:

Zo de buren weg geschopt uit de tuin.bier op,wijn op gaat nu lekker liggen en morgen weer een verse voorraad aanslaan :D

nou gaat lekker. Krijg nu ook al bedreigingen via msn.

Jan zegt:
he pieter niet raar kijken als je heli uit de lucht valt zie foto kijken of je dan ook bladspoor kan vinden
blijf maar door schrijven over mij en daag me maar uit

en dan staat er een foto bij met hem en een geweer in zijn handen.

Begint allemaal een beetje eng te worden.

Dit is serieus mensen ik maak geen grap.

Laatst bewerkt door een moderator:
Toch maar even een printscreen gemaakt van het msn scherm en deze uitprinten en morgen mee naar de politie......

nou gaat lekker. Krijg nu ook al bedreigingen via msn.

Jan zegt:
he pieter niet raar kijken als je heli uit de lucht valt zie foto kijken of je dan ook bladspoor kan vinden
blijf maar door schrijven over mij en daag me maar uit

en dan staat er een foto bij met hem en een geweer in zijn handen.

Begint allemaal een beetje eng te worden.

Dit is serieus mensen ik maak geen grap.

Toch maar even een printscreen gemaakt van het msn scherm en deze uitprinten en morgen mee naar de politie......

schrijf niet over mij simpel toch

Iemand bedreigen omdat het je niet aanstaat wat er over je geschreven wordt lijkt mij een tikkeltje overdreven vind je zelf ook niet :teacher:

Goeiemorgen allemaal,

Nou lekkere praatjes hier weer op het forum.

Gaat richting het veld om de sloot en kanten van het veld te snoeien.
Dus straks weer alles netjes.

GrTz Jasper

Pfff vind het bijna jammer dat ik Geluk4you nog nooit gezien heb. Wat een watje zeg, als je zulks soort uitspraken durft te maken.. wat een grootspraak!

@Knaller: Ik zou inderdaad aangifte doen bij de politie. Laat hen vooral ook contact opnemen met zijn internet provider, die kunnen het hard maken of hij daadwerkelijk dat soort informatie heeft lopen spuien (ja, dat kunnen ze echt, hebben ze alleen wel een aangifte van de politie voor nodig).

Oh, en meldt het gedrag ook even bij de mods van het forum. Die kunnen je er allicht ook in bijstaan.

Succes!

Oh en nu weer even :ontopic:...

Goedesmorgens deze @^&$@^&%$ warme ochtend!

Vandaag een verjaardag van mijn neefje (was gisteren jarig) en morgen.. morgen maar eens een beetje ehm.. ja wat zal ik morgen eens doen..

Laatst bewerkt:
Goeiesmoggels lui.

Zometeen in de auto stappen, en Vriezenland aandoen.
Ook vandaag maken we er weer een leuke dag van :yes:

Besides the nuts and crackers ....

:bye:

Goedemorgen, a beautiful day again
zonnetje_1.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back