Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiesmoggels lui.

Zometeen in de auto stappen, en Vriezenland aandoen.
Ook vandaag maken we er weer een leuke dag van :yes:

Besides the nuts and crackers ....

:bye:

veel plezier allemaal

als je met de cabrio gaat ,doe op de terugweg wel de kap dicht , schijnt een zooitje onweer/hagel /regen/windstoten aan te komen :p

maar eerst belooft het weer een heet dagje te worden 8O

Pfffff, werd al drijvend van het zweet wakker (airco gaat 's nachts vanzelf uit). Ik heb gedroomd over rellûh en zo. :? Blijkt het geen droom te zijn maar een stel kleuters met een te grote ego op een overdosis steroïde. Erg triest, niet mijn soort clubmaatjes. :bye: Misschien moeten we ze een kennis laten maken met Speedfreakssssssj (de harde kern HoogTij-ers weet wel wie). Wel filmen voor op YouTube, dat dan weer wel. Anyway, zoekt dat lekker zelf uit buiten het forum om. Enige tip: Persoonlijke bedreigingen in deze vorm zijn strafbaar. Denk toch eens na met gezond verstand. :teacher:

Wie gaan er allemaal zwemmen? Vliegen gaat nu zelfs mij te ver. :yes: Ik denk dat ik maar een kuub Depron naar kantoor zeul en de Zicral (F3P voor seizoen 2010/2011), Morback 4D (met verstelbare prop) en de F1 Hydro ga bouwen. 8)

NO, je weet wel, diegene die altijd moet werken...bah bah en nog eens bah.
Maar na dit weekend ben ik vrij, dus van de week kunnen we vliegen...

oke wel balen dat je moet werken
maar we bellen v/d week wel effe
ga zo effe naar t veld maar als het tewarm is ben ik zo weer weg

alles uitgepraat en 40 kub zand er over

beste mensen :p
sorry dat ik jullie heb lastig gevallen en dingen heb geschreven uit een kwaaie bui:onweer:.
Het was een uit de hand gelopen woede/ruzie die niet op de forum had mogen komen (het was iets tussen mij en knaller/pieter)
met grappen:rolling: kan ik leven maar dat iemand een foto plaats met (onze Adam vriend) terwijl je geen vrienden van elkaar bent voelde ik mij genoodzaakt iets terug te zeggen.
In de woede heb ik iedereen over 1 kam geschoren wat niet goed is,
want er zijn ook mensen die mij wel hebben geholpen op de club wat ik wel waardeer.

Laatst bewerkt:
en ja puberaal gedrag was er zeker bij, maar wie doet dat nou niet hier. Alleen gingen bepaalde dingen wel erg ver, en daar was jan het uiteindelijk ook mee eens. Hij was gewoon heel kwaad omdat ik een foto zonder zijn toestemming op het forum had gezet en dat begreep ik niet echt maar respecteren kan ik het wel. Ik heb ook gezegd dat zijn commentaar jegens iedereen hier op het forum niet in goede aarde was gevallen en dat hij beter gewoon normaal had kunnen reageren dan hij had vanzelf gezien dat niet iedereen kwaadwillende gevoelens had hier maar dat het gewoon zo gaat hier.

sleur mijn vraag over de gevaarlijkheid van de lipo's staat nog steeds uit jouw antwoord begreep ik niet helemaal.

Mooi ook weer opgelost allemaal.

Zo ik heb mijn work-out voor vandaag wel weeg gehad. 2 tankjes euro95 geloost en zelf ruim 2 liter vocht verloren. Best zwaar werk zo'n sloot snoeien en de kanten van het veld kortwieken. Nou voorlopig is dat dus even niet nodig. Ik heb een stukje laten staan voor de mensen die te ver doorschieten. Houd zo lekker je vlieger tegen.

Net lekker onder de douche geweest, want al die groene rotzooi kan best kriebelen. Vandaag voor mij geen vliegen.

Ik zal Gorby even bellen ivm z'n heli.

GrTz Jasper

Opgelost,nu weer verder met lekker slap lullen ;-)

Zit mezelf stierlijk te vervelen,vrouw vindt het te warm om een stukje te gaan fietsen :-(

Conclusie:We hoeven dit jaar dus ook niet op vakantie naar een warm land :-)

Dan toch maar even naar het veld ?

GORBYYYY !!!!!

Volgende keer neem ik wel wat verkoelends mee naar t veld :)
Water+Mortar-img-948.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back