Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
serieus graag ;)
Met deze hitte? :hammer: :zon: Ja, je kunt er dood aan gaan. Sterker nog, zelfs bij 1,5V gaat het nog lukken. Als absoluut veilige spanning wordt conform de VCA en NEN 12V gehanteerd. Tussen de 12V en 48V is nog laagspanning en voor gelijkstroom redelijk veilig. Daarboven is het linke soep als je loopt te prutsen (12S is dus de absolute limiet zonder gezeur te krijgen).

Maar wat wil je gaan doen dan? Patries elektrocuteren? De kat? :? Doe niet zo paranoïde, test het anders eerst op Patries/de kat/de goudvissen dan weet je het zeker. :yes:

Mooi ook weer opgelost allemaal.

Zo ik heb mijn work-out voor vandaag wel weeg gehad. 2 tankjes euro95 geloost en zelf ruim 2 liter vocht verloren. Best zwaar werk zo'n sloot snoeien en de kanten van het veld kortwieken. Nou voorlopig is dat dus even niet nodig. Ik heb een stukje laten staan voor de mensen die te ver doorschieten. Houd zo lekker je vlieger tegen.

Net lekker onder de douche geweest, want al die groene rotzooi kan best kriebelen. Vandaag voor mij geen vliegen.
Goed bezig. :thumbsup:

Nu nog iemand die de enorme scheuren midden in het veld gaat vullen. 8O Zelfs op wat nog redelijk begaanbaar was, staan nu enorme scheuren. Alleen het brede stuk is nog redelijk scheurvrij in het midden. Gaat een hoop wieltjes/propjes/neusjes kosten de komende maanden. :yes: :?

Goed bezig. :thumbsup:

Nu nog iemand die de enorme scheuren midden in het veld gaat vullen. 8O Zelfs op wat nog redelijk begaanbaar was, staan nu enorme scheuren. Alleen het brede stuk is nog redelijk scheurvrij in het midden. Gaat een hoop wieltjes/propjes/neusjes kosten de komende maanden. :yes: :?

Tank auto bestellen en het veld ondersproeien? In Purmerend hadden wij rondom het veld slootjes liggen (met water) en was het dus geen probleem om af en toe het water kanon van de boer te lenen....

(wat mij overigens een nat pak opgeleverd heeft omdat ik niet snel genoeg was om ons hok binnen te dringen (en de persoon aan de andere kant de deur dicht hield)... (kanon stond op hok gericht dat moment...)

Tank auto bestellen en het veld ondersproeien? In Purmerend hadden wij rondom het veld slootjes liggen (met water) en was het dus geen probleem om af en toe het water kanon van de boer te lenen....

(wat mij overigens een nat pak opgeleverd heeft omdat ik niet snel genoeg was om ons hok binnen te dringen (en de persoon aan de andere kant de deur dicht hield)... (kanon stond op hok gericht dat moment...)
De slootjes om ons veld zijn wel bruikbaar om zand te sproeien. Water staat er niet in. :nooo: De boer heeft wel gisteren de dag zijn piepers staan sproeien. Maar dat is die knorrepot en niet die aardige boer van het mais en koren. :?

En dat ze je toen al pestten is natuurlijk niet vreemd. Zouden wij ook gedaan hebben. :yes: :rolling: :p

zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, toch net met maris een very big tunneltent met vette luifel gekocht , best duur ,maar ja zo gaat dat :p
wat een ruimte , ik denk zoiets als een vouwwagen alleen dan zonder de wagen ;)
dus geen stalling en een karretje achter je auto als je wat verder weg wilt naar zuid frankrijk of italie bijv .

helemaal blij dus !!

zo nog even een classic mercedes uitzoeken uit de jaren 80 of max 1985 , is dat ook klaar 8O

daarna een kappertje pakken met de motor , daarna ff lekker uitwaaien .

misschien rijd ik nog ff langs het veld voor 10 minuten , anders smelt ik weg :)

morgen het rijk alleen , dus ff vliegen aangezien het morgen een stuk koeler zal zijn .

zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, toch net met maris een very big tunneltent met vette luifel gekocht , best duur ,maar ja zo gaat dat :p
wat een ruimte , ik denk zoiets als een vouwwagen alleen dan zonder de wagen ;)
dus geen stalling en een karretje achter je auto als je wat verder weg wilt naar zuid frankrijk of italie bijv .

helemaal blij dus !!

zo nog even een classic mercedes uitzoeken uit de jaren 80 of max 1985 , is dat ook klaar 8O

daarna een kappertje pakken met de motor , daarna ff lekker uitwaaien .

misschien rijd ik nog ff langs het veld voor 10 minuten , anders smelt ik weg :)

morgen het rijk alleen , dus ff vliegen aangezien het morgen een stuk koeler zal zijn .

Goed idee,morgen even lekker vliegen,gezellie Junkie ;)

@Junkie: Is een zwever niets voor jou? *hint* ;)

@Siggery; waar heb jij die FF10 gekocht als ik vragen mag? :rolleyes:

Zojuist even nieuwe router opgehangen.

De oude WRT 54g was wel erg verouderd en traag.

We kunnen weer even voort ;-)

Vanavond even naar het veld,lekker even vliegen in de zwoele avondtemperatuur is een stuk aangenamer :-)

Rond 19.00 uur op het veld.
Nog meer liefhebbers ?

Yep, ik ben er ook om te vliegen. Lekker saai met de Monsun. Hmmmmmm, misschien de Danone ook maar weer eens ontstoffen. :? ;)

-edit-
Rond 19:30 op het veld present. :thumbsup:

Laatst bewerkt:
@Junkie: Is een zwever niets voor jou? *hint* ;)

nee , geen elektro bende voor mij , erg saai
mijn ez is mijn zwever ;)

Goed idee,morgen even lekker vliegen,gezellie Junkie ;)

is goed , zal straks wat laad voorbereidingen treffen

heerlijk dagje zo , mooie villa tent gekocht , daar kun je rondjes in rennen :p
net ff de mercedes 200 T bekeken , volgend weekend ff rondje rijden , zo'n wagen op de zaak kost maar zo'n 100e per maand , ipv de hoge kosten van mijn ovlof ,en ik moet geen chinese auto;)
zoiets dus Mercedes-benz 200-serie 200 T W123

verder nog even heerlijk op den motor getourd ,heerlijk gewoon ,ook nog ff langs het veld gereden ,maar niemand daar in die zinderende hitte ;)

vanavond niet vliegen ,dat bewaar ik voor morgen

nee , geen elektro bende voor mij , erg saai
mijn ez is mijn zwever ;)

is goed , zal straks wat laad voorbereidingen treffen

heerlijk dagje zo , mooie villa tent gekocht , daar kun je rondjes in rennen :p
net ff de mercedes 200 T bekeken , volgend weekend ff rondje rijden , zo'n wagen op de zaak kost maar zo'n 100e per maand , ipv de hoge kosten van mijn ovlof ,en ik moet geen chinese auto;)
zoiets dus Mercedes-benz 200-serie 200 T W123

verder nog even heerlijk op den motor getourd ,heerlijk gewoon ,ook nog ff langs het veld gereden ,maar niemand daar in die zinderende hitte ;)

vanavond niet vliegen ,dat bewaar ik voor morgen
Lekker retro bakkie junkie,nu nog wachten op een tweede woodstock.Maar waarom niet zoiets.

Tuurlijk gaan we. Hoor net het tingeltje dat de laatste accu vol is. 8 Stuks voor de Sumo/Mini Swift en 2 voor de Monsun. Ik neem nog een bakkie pleur en ga dan richting veld. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back