Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
jammer dat ik nie mee kon :sad:
Je moet in de politiek gaan. Bij voorkeur bij de VVD of CDA. Die weten ook niet wat ze willen. :rolling: :lol:
Uh, als bezitter van een klassieker de volgende aanvulling. Voor en klassiekerverzekering betaal je inderdaad niet veel. Beperking is het aantal kilometers per jaar, veelal maximaal 6.000. Daarboven val je onder de normale verzekeringen. Dan ben je WA-extra verzekerd en als je een klapper maakt, is de restwaarde de schrootwaarde van de auto. Tenzij je hem laat taxeren, dan is de verzekering ook naar de taxatiewaarde en gelijk aan een moderne personenauto (van x-jaar oud).En als 250 euro per kwartaal al teveel voor je is, dan zou ik maar ander werk gaan zoeken. Je gaat aardig op comfort inleveren. :?
Zoooo, net lekker met Siggy samen gefladderd. Even lekker veel fly by's met de Monsun gemaakt en lekker genoten van het langskomen. 8) Vanmiddag de Sumo een verfje hier en daar gegeven zodat je mooi onder en boven kunt onderscheiden.
Gaan de het vliegen opeens een enorme kudde kippen cirkelend in de lucht. *hop* Er achteraan en ineens in een vreselijk thermiekbel. Da's best vechten om eruit te komen, zeker met de wetenschap dat je maar een indoor ontvangertje met beperkt bereik hebt (HK kloontje). Maar gelukt, euforisch hard rollend naar beneden duikend ineens... *klak* Daar ging de accu zelfstandig verder vliegen zonder Sumo. 8O :evil: De Sumo daalde netjes zwevend neer (bleef prima op zijn vleugels zweven). Accu ligt ergens tussen de piepers dus. :cry:
Toen kwam de bliksem opzetten vanuit Amsterdam en maar een veilig heenkomen gezocht. Zo even filmpje van de Sumo uploaden.![]()
Ja ja, vandaag mijn nieuwe duikboot opgehaald
Heb hier een filmpje ervan gemaakt :
Lekker snel dingetje,
Zit hier lekker met handdoek om me heen en een bier in de hand op la balkonia
Wat een schouwspel !!
Kickuhhhhhh !!!!!
Junkie, neem van mij aan dat een klassieker je meer kost bij dagelijks gebruik dan een minder hippe modernere auto.Verder is het zo dat als er wel wat aan mankeert, je hogere kosten voor reparatie hebt en kans hebt dat je een paar weken moet wcahten op onderdelen. Kun je als ZZP'er twee weken zonder auto? :nooo: Onverstandig dus. Een klassieker als tweede auto is niets mis mee. Of als je hem gebruikt voor woon-werkverkeer en ook met de trein kan. Maar niet als je business en dus inkomen er van af hangt. :?
Maar goed. Binnen een jaar kies je toch weer wat anders.![]()
grappig
kan hij niet mooi in het midden blijven hangen ?
Je kunt ook een hypermoderne hybride nemen. Ook geen wegenbelasting, geen BPM en laag in de bijtelling. Of... Nâh, da's met een elektromotor. :? :rolling:ach we zien het allemaal welvoordat ik mijn chinese volvo kwijt ben zijn we weer een jaar verder , en voordat je het weet is mijn v70 25 jaar oud , word hij lekker goedkoop
alles heeft zijn voor en na's , we zien het allemaal wel .
Je kunt ook een hypermoderne hybride nemen. Ook geen wegenbelasting, geen BPM en laag in de bijtelling. Of... Nâh, da's met een elektromotor. :? :rolling:![]()
je brengt me op in idee 8O
was er niemand om te filmen , nu heb je het ala junkie gedaan
sumo is een leuk dingetje , kom morgen maar ff langs op het veld ,kan ik hem even zien , of durf je niet te komen vanwege die stinkdingen ?
gaat 3d welterusten