Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Snel binnenkomen? Nee hoor:

even skippen naar het einde:

En ik zou deze Yak juist wel vliegen op Heemskerk. De kist die ik niet zou vliegen @Heemskerk heb ik reeds van de hand gedaan, dat was een Extra330L van Jamara (zelfde die RonaldR ook heeft staan)

deze dus:
DSCF0014.JPG

Ik denk dat de warmte eea. doorelkaar haalt bij je Vinni ;)

wwwwwhhhhhaaaaaaa
ik heb geen last van de warmte hoor
wel last van een goed geheugen
meen ook teherinderen dat je 2 yaks heb
en de anderen ook nog niet op ons veld heb gevlogen
en over dit model hebben we t nog v/h voorjaar gehad
maar geeft niet hoor
zou t ook spontaan vergeten:rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
@junkie: Leugenaar, je vond het te hard waaien voor de Vibratorgym. :p Top filmpje van de Sumo. :thumbsup:

@Savage: Je kunt ook Office 2007 met dezelfde licentiecode. En 32-bits software die zich niet aan de regels van Windows houdt, werken inderdaad niet. De rest werkt gewoon, ongeacht of het 32- of 64-bits is.

@Gorby: In mijn verkansie over twee weken wil ik er nog wel snijden. Ik ga nieuwe mallen maken zodat de uitloop van de rolroeren er niet meer op zit. Scheelt een hoop schuim (meer vleugels per plaat). Vergoedingen en zo doen we niet aan. Waardering in de vorm van pintjes en vlammetjes zijn altijd okidoki. :thumbsup:

@satstok: Met betrekking tot bovenstaande, kan ik over twee weken dat kleine snijding even lenen?

Ik heb het woord vergoeding niet getypt wel weggeven ,of ruilen voor vlammen cq pintjes, appelsap ,schouderklopje etc etc.
De gewone gang van zaken dus.

@junkie: Leugenaar, je vond het te hard waaien voor de Vibratorgym. :p Top filmpje van de Sumo. :thumbsup:

mooi filmpie ja !

en van de vibrogym was een grapje , er stond helegaar niet veel wind ,ik had gewoon geen zin om hem vliegklaar te maken ;)

de vibrogym heeft juist wind nodig om te vliegen , of beter gezegd om te landen , dat ding blijft anders maar door vliegen 8O :)

ik denk dat ik toch de diablotin naar 4stroke om wil bouwen ,anders blijft hij maar aan de muur hangen .

ik weet wel dat voor wedstrijd vliegers electro beter is ,maar ik ben maar een recreatie vlieger zonder teveel eisen , gewoon lekker 4stroke geroffel maakt me blij ;)

als de 600kv motor vrij komt ,laat ik het aan je weten ,mag je gelijk de 6s overnemen ;)

wwwwwhhhhhaaaaaaa
ik heb geen last van de warmte hoor
wel last van een goed geheugen
meen ook teherinderen dat je 2 yaks heb
en de anderen ook nog niet op ons veld heb gevlogen
en over dit model hebben we t nog v/h voorjaar gehad
maar geeft niet hoor
zou t ook spontaan vergeten:rolling:

Dan vrees ik dat je het toch over het verkeerde toestel hebt ;). Deze Yak is namelijk wel te vliegen op Heemskerk. Ikzelf heb hem er nog niet gevlogen, evenals de andere Yak die bij mijn pa staat alsmede de Sukhoi die ik net liet zien ;). Voordeel van die kisten is alleen wel het afneembare stabilo.

Het lijkt mij heel stug dat ik de intentie gehad zou hebben om niet met deze Yak te gaan vliegen @heemskerk, want ik was hem juist in orde aan het maken, zoals je ziet op de foto's. De DA50 en de servo's zijn al gemonteerd (worden alleen niet erbij verkocht).

Affijn, SAVAGE: deze Yak is prima te vliegen @Heemskerk. Laat je niet gek lullen door vinni hoor :rolling:;)
Ik moet wel eerlijk bekennen, dat je de lengte van het veld nodig hebt. Staat de wind anders, zul je dwars op de wind moeten landen. Over de breedte van het huidige veld gaat het waarschijnlijk niet lukken ;)

Zo het thuis crematorium staat in den brand:banana: ,vlees ligt klaar,bruine pretpalen liggen koud ,ik zeg laat het grote genieten maar beginnen.:yes:

@Burp: Ik was net nog bij je om de hoek bij de scouting. Apen hadden daar een weekendje kamp met een bekende judoka. ;) Ik heb nog getoeterd. :bye:

Dan vrees ik dat je het toch over het verkeerde toestel hebt ;). Deze Yak is namelijk wel te vliegen op Heemskerk. Ikzelf heb hem er nog niet gevlogen, evenals de andere Yak die bij mijn pa staat alsmede de Sukhoi die ik net liet zien ;). Voordeel van die kisten is alleen wel het afneembare stabilo.

Het lijkt mij heel stug dat ik de intentie gehad zou hebben om niet met deze Yak te gaan vliegen @heemskerk, want ik was hem juist in orde aan het maken, zoals je ziet op de foto's. De DA50 en de servo's zijn al gemonteerd (worden alleen niet erbij verkocht).

Affijn, SAVAGE: deze Yak is prima te vliegen @Heemskerk. Laat je niet gek lullen door vinni hoor :rolling:;)
Ik moet wel eerlijk bekennen, dat je de lengte van het veld nodig hebt. Staat de wind anders, zul je dwars op de wind moeten landen. Over de breedte van het huidige veld gaat het waarschijnlijk niet lukken ;)

het is niet de bedoelingom savage op een gedachte te brengen hoor
het enige wat ik wil zeggen is dat ik toen der tijd ook intressen had in die yak van robert
maar heb t niet gedaan omdat jij en robert aangaf over t landen
dat was mijn reden om tereageren
en nietom savage afteschrikken want vindt t wel een heel mooi toestel
en weet zelf voor de rest niets over deze kist dus zou hem ook niet afraden want
ging alleen af op jullie worden
maar goed we houden er over op
vondt t alleen vreemd dat je van t voorjaar twijvelde en nu zeker weet dat hij goed tevliegen is op ons veld;)

....
het enige wat ik wil zeggen is dat ik toen der tijd ook intressen had in die yak van robert...
vondt t alleen vreemd dat je van t voorjaar twijvelde en nu zeker weet dat hij goed tevliegen is op ons veld;)

Welnu, ik begin toch een beetje aan je geheugen te twijfelen hier hoor ;). Ik weet niet welke Robert die kist verkocht.. Maar deze Robert (ik dus) heb hem gekocht van Thierry van de FMS.

Maar laten we erover op houden inderdaad ;). Mocht Savage zich toch bedenken somehow, dan staat de yak binnenkort te koop op het forum ;)

ik heb t over die robert van lynx modelbouw
had dezelfde als thierry vliegt ook bij fms
maar goed als savage hem koopt gefeliciteerd met een helemooie yak

ik zelf ga voor de sbach 342 maar dan moet eerst de extra weg

sleur :

kan jij nog even de naam of link geven van dat airco bedrijf dat airco'ook in oldtimers bouwt .
je noemde op het veld een naam ,maar ben ik heels vergeten :)

ben benieuwd hoe ze dat doen ,zal wel op hun site te zien zijn .

Wat een slap gelul hier over filmpjes die wel of niet kunnen en grote kisten kopen ja of nee.
Pffff,kom eens achter die pc vandaan en ga eens vliegen en van het zonnetje genieten ;-)

Zojuist lekker samen met mijn schoonmoeder en Silly zitten braaien :-)

Ja,het was echt gezellig ;-)

Was ook weer vreselijk gezellie auf das field mannen,thnx allen !!!

Nu lekker voetbal kijken met de twee dames :-)

Toedeloe !!!!

*life's too short,so enjoy you're time ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back