Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
bah.. klote heli.. :( (niet die van jou Nick..)

zojuist met veel pijn en moeite servo's (hxt900's) ingebouwd in mijn 2e copterx. Terwijl ik hiermee bezig was, begon ik mij steeds meer af te vragen
of ik nu wel met helie's bezig wil zijn..

Als ik morgen nog hetzelfde denk hoe ik nu denk, zet ik ze alle 2 tekoop..

Denk dan aan mij :)

ennuh...iedereen bedankt :yes: nu nog vliegen met dat ding :banana:

Terwijl ik hiermee bezig was, begon ik mij steeds meer af te vragen
of ik nu wel met helie's bezig wil zijn..

Ik weet voor mezelf dat nu ik er eenmaal aan begonnen ben ik er mee doorga tot ik het onder en niet in de knie heb.
Wat je nu zegt heb ik je al eerder zien schrijven ;)

Een hele bijzonder goedemorgen allemaal. Weer vrolijk aan het werk allemaal?
Of gaan er nog wat mensen vandaag de huldiging zien?

Ik duik in de auto en tuf richting Diemen om weer fijn 8 uurtjes in een goed
gekoeld pand te gaan interwebzen...:rolling:

Een hele bijzonder goedemorgen allemaal. Weer vrolijk aan het werk allemaal?
Of gaan er nog wat mensen vandaag de huldiging zien?
Yep, gewoon weer een normale dag als elke andere werkdag. :yes: Lutsers ga je toch niet huldigen? Echt weer zoiets Hollands waar criminelen vrijgesproken worden en slachtoffers een boete krijgen. Dus ook lutsers huldigen we en winnaars, tsja.... :? :hammer:

-edit-
Voor wie wat Damn3D moves met zijn heli wil leren. De bewegingen van zowel de heli als de stick (in Phoenix).

Laatst bewerkt door een moderator:
Yep, gewoon weer een normale dag als elke andere werkdag. :yes: Lutsers ga je toch niet huldigen? Echt weer zoiets Hollands waar criminelen vrijgesproken worden en slachtoffers een boete krijgen. Dus ook lutsers huldigen we en winnaars, tsja.... :? :hammer:

morge !

zo , betere temperaturen dit :p

tja , ik vind die huldiging ook niks , niet verdiend , de ploeg met de meeste overtredingen van wk , de wereld was niet echt blij met ons spel .
en je bent niet 1ste ,dussss

spijker ; ik zou eerst een paar heli's stuk vliegen om er achter te komen dat het niets is :rolleyes: ;)

Helemaal mee eens Junkie, Nederland was niet echt sportief bezig.

*gaat de vouwwagen uit de garagebox halen*

spijker ; ik zou eerst een paar heli's stuk vliegen om er achter te komen dat het niets is :rolleyes: ;)

Niet om heel denigerend te doen, maar ik kan al vliegen. (heb al eerder gevlogen met een heli, alleen niet zo'n stoer ding als de CopterX).

En ja, je hebt wel gelijk. Ik laat het spul dan ook nog even staan, rommel van
de week wel weer even verder met de 2e copterx.
Wilde alleen gisteravond graag de 2e in orde maken.. Iets te snel mijn conclusies getrokken (as usual) :rolling:

@Nickos: mocht ik toch van gedachte wijzigen, dan zal ik aan je denken

Voor wie wat Damn3D moves met zijn heli wil leren. De bewegingen van zowel de heli als de stick (in Phoenix).

Ben ook met dit soort moves bezig, maar is nog Fu$%ng moeilijk.
Ziet er qua stickbeweging kindelijk makkelijk uit maar de schijn bedriegt. Het is echt heel veel oefenen. Dus dat blijft ik ook doen.

Was gisteren aan het oefenen voor de FUNNEL. Deze is me nu een paar keer gelukt, maar durf hem niet in het echt te doen. Dan is het toch anders.:D

GrTz Jasper

Helemaal mee eens Junkie, Nederland was niet echt sportief bezig.

*gaat de vouwwagen uit de garagebox halen*

precies , ipv een huldiging moeten er straffen gegeven worden !!

zooo, even langs wat klantjes ,alsmede een prijsopgaaf voor het schilderen van de winkel van lynx , kan ik eindelijk is wat verdienen aan de hobby ipv dat eeuwige uitgeven ;)

de hobby staat tenslotte deels op slot , niets meer erin ,niets eruit ,alleen de nodige kleine onderdeeltjes ter onderhoud aanschaffen .

Goedenmorgen meiden,

2e dag van mijn vakantie!

Zometeen ff mijn heli afmaken/optuigen/gereedmaken...

A.s. donderdag komt de A380 naar Schiphol voor de liefhebbers....

ZOOOO, nu eerst een borrel (koffie) ;)

-edit-

Vet Sleur, deze gast heb duidelijk al wat jaartjes ervaring, zover zal ik nog niet komen binnen een jaar :D Als ik het ooit red...........

Zo, even vier vullingen uit de jeugdjaren laten vervangen door veel moderner lichtgewicht kunststof vullingen. 8) Toch dik een uur extra uitslapen op de stoel. :mrgreen:

Ben ook met dit soort moves bezig, maar is nog Fu$%ng moeilijk.
Ziet er qua stickbeweging kindelijk makkelijk uit maar de schijn bedriegt. Het is echt heel veel oefenen. Dus dat blijft ik ook doen.

Was gisteren aan het oefenen voor de FUNNEL. Deze is me nu een paar keer gelukt, maar durf hem niet in het echt te doen. Dan is het toch anders.:D
Vet Sleur, deze gast heb duidelijk al wat jaartjes ervaring, zover zal ik nog niet komen binnen een jaar :D Als ik het ooit red...........
Ik heb dat zo eens aan zitten kijken maar er is een akelig precieze timimg tussen alle assen noodzakelijk. Dit is in ieder geval geen stick banger à la Szabo maar iemand die heel beheerst zijn bewegingen plant. Timing is alles.

Gisteravond dik een uur zitten simmen met een 450 Pro 3D en de 600 3D. Telkens 4 minuten op de timer vliegen, 2 minuten rust (chips, cola). Uiteindelijk slechts 3x gecrasht met de 450 en 0,0 met de 600. Rondvliegen gaat al steeds beter, zo ook linker/rechterzijkant hoveren. Zelfs al iets met de neus naar mij toe lukt redelijk. Als nose-in goed gaat, lees zonder mega-correcties, dan wordt het wel veelbelovend. Ook gewoon rondjes vliegen en een rol of lus gaat best aardig. Komt wel goed dus. :yes:

Dat het goed zou komen zei ik je een jaar terug al.:D De aanhouder wint, dat is het geheim van leren heli-vliegen. Trainen, trainen, trainen, en na een crash weer opbouwen en doorgaan.

Dat het goed zou komen zei ik je een jaar terug al.:D De aanhouder wint, dat is het geheim van leren heli-vliegen. Trainen, trainen, trainen, en na een crash weer opbouwen en doorgaan.

Hey Knaller,

Heb net even gekeken of er nog kaarten te krijgen zijn, maar op de 3D site
zie ik dat er geen betalingen meer aangenomen worden en er alleen in Venlo nog kaarten cq toegang is. Heb jij nog een idee om aan kaarten te komen. Heb toch wel de planning om heen te gaan zaterdag 24 juli.

GrTz Jasper

ik kan nog wel wat regelen via bas mischien maar, hoe kom je erbij dat je niets meer kan bestellen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back