Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nickos ga je ook mee?

Satstok, de kaarten zijn gewoon nog te krijgen hoor op de uk site.

@sleur: welke windows 7 gebruiken jullie? Men zegt dat home premium niet voldoende is...moet je weer profi hebben en dan nog is het onzeker of het werkt...
Ga nu een onofficiele ultimate erop zetten en eerst kijken of het werkt voordat je weer iets koopt wat niet deugt...

@sleur: welke windows 7 gebruiken jullie? Men zegt dat home premium niet voldoende is...moet je weer profi hebben en dan nog is het onzeker of het werkt...
Ga nu een onofficiele ultimate erop zetten en eerst kijken of het werkt voordat je weer iets koopt wat niet deugt...
In een zakelijke en/of netwerkomgeving gebruik je natuurlijk alleen maar de Professional of Ultimate. Dus misschien dat het daardoor bij mij/ons allemaal gewoon werkt. Ik heb het nooit zo op gehad met die Home-versies. Iets essentieels als netwerkondersteuning moet je er in laten anders kun je net zo goed niets erin doen.

Goedemiddag mannen :-)

Vanmorgen eindelijk een begin gemaakt aan de nieuwe Calmato.

Op de vleugel en electronica na zit hij in elkaar.
De plastic quicklinks meteen maar vervangen voor stalen exemplaren.

Vanmiddag uit het werk even plugjes aan de regelaar solderen en de twee vleugelhelften verlijmen.

Morgenochtend de boel aansluiten en afregelen ;-)

Donderdagavond de maiden :-)

Zoooooo, even een KDS Flymentor 3D gekocht. Voor die 66 eypootjes incl. verzenden heb ik een goedkoop 3D stabilisatiesysteem voor de 4-blads kop. Zonder de CCD-sensor werkt dat ding namelijk hetzelfde als een V-Stabi voor flybarless. Dus ook bruikbaar voor meerbladskoppen. 8) Als dat ding een beetje werkt zoals ze zeggen dan kan die ook nog op de 600.

-edit-
Dit hebben hullie afgelopen weekend gemist. En maar miepen over de 3D Masters. Dit was gratis. :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
@junkie: Je drie BEC's zijn binnen. Schade incl. verzendkosten €38,10.

mooi ! ;)

maar ehh , ik zou er nog 2 krijgen , je had er al 1 gegeven , of wil je die weer terug ?
ik dacht dat ik er in totaal 3 had gevraagd .

zooo, toch een druk dagje gehad , wel weer 4 klussen binnen gehaald ,waar onder lynx , dus dat is mooi ;)

verder de nodige dingetjes gescoord bij lynx , en siggery ; zeg maar niet wat ik heb gekocht bij lynx voor 2 tientjes 8O :oops:

*zo nu een lekker pintje *

mooi ! ;)

maar ehh , ik zou er nog 2 krijgen , je had er al 1 gegeven , of wil je die weer terug ?
ik dacht dat ik er in totaal 3 had gevraagd .
Ook goed, die ene slijt ik ook wel aan één of andere Trex piloot of zo. ;) Dan wordt het €28,73 incl. verzendkosten. :D

-edit-
Vliegen wordt niet veel straks. Het regent aardig in 0251. :onweer:

Laatst bewerkt:
Wie is er vandaag jarig.

Nou ik niet kennelijk, mooi scheelt weer hoef ik ook geen rondje te doen op de club vanavond :sleepy:

Ook goed, die ene slijt ik ook wel aan één of andere Trex piloot of zo. ;) Dan wordt het €28,73 incl. verzendkosten. :D

-edit-
Vliegen wordt niet veel straks. Het regent aardig in 0251. :onweer:

oke thanx :p

en dat buitje was maar een klein heftig buitje , blijft nu wel droog denk ik .

Ziezo,de Vleugel zit ook in elkaar :-)

De gehele electronica zit er ook in,morgenochtend even de servo in de vleugel schroeven en klaar is de nieuwe Calmato ;-)

@Junkie

Zeg jij dan niet wat ik gister via internet gescoord heb ? ;-)

Trekt ook een pintje open :-)

Ziezo,de Vleugel zit ook in elkaar :-)

De gehele electronica zit er ook in,morgenochtend even de servo in de vleugel schroeven en klaar is de nieuwe Calmato ;-)

@Junkie

Zeg jij dan niet wat ik gister via internet gescoord heb ? ;-)

Trekt ook een pintje open :-)

oke , ik zal niet vertellen dat ik weer een reserve jamara 3D kist heb alla de madness voor 2 tienen 8O ,deze moet nog wel voorzien worden van electric's /servo's en uiteraard een dik saito blok ;)

zo , is weer wakker ,en neemt een bakkie pleur , het maakt ook niet meer uit of ik werk of niet ,ik stort elke avond even in , wellicht een soort burn out :confused: ben toe aan verkansieieieie !!!

ik hoop de madness voor het weekend af te krijgen , ik mis deze vlieger echt , mijn heerlijke nr 1 , de rest is bijzaak ;)

sleur ; zal zo ff je pb beantwoorden ;)

hmmm , junkie klaarwakker , lekker tig solderingen plegen , koffie erbij en de muziek hard aan :p

ineens maris 8O ... schat ,ik wil zo slapen , kom je ook zo ? 8O

junkie ; nog een paar solderingen schat , hij is nu lekker heet ;)

Zo, op de camping gearriveerd en zit nu lekker voor mijn tentje... heerlijk. Gezellig veldje, morgen de voorluifel monteren en de laatste spulletjes zijn plekkie geven.

@ Sleur: vanavond ff lekker bij de snacktent gegeten, 2 plates sate (met patat en salade) 2 patat met, fricandel speciaal en een portie kipnuggets... wat denk je, binnen 10 minuten was het klaar :thumbsup: Ik zeg vooruitgang :yes:

p.s. Caravangasten zitten binnen tv te kijken :hammer: tentgasten zitten buiten met de faptop of gewoon gezellig rummikuppen :worship:

Zo, op de camping gearriveerd en zit nu lekker voor mijn tentje... heerlijk. Gezellig veldje, morgen de voorluifel monteren en de laatste spulletjes zijn plekkie geven.

@ Sleur: vanavond ff lekker bij de snacktent gegeten, 2 plates sate (met patat en salade) 2 patat met, fricandel speciaal en een portie kipnuggets... wat denk je, binnen 10 minuten was het klaar :thumbsup: Ik zeg vooruitgang :yes:

p.s. Caravangasten zitten binnen tv te kijken :hammer: tentgasten zitten buiten met de faptop of gewoon gezellig rummikuppen :worship:

geniet ervan philsie , als ik jouw zo hoor krijg ik ook zin in de hollandsche campiffs ;)

let wel ff op morgenmiddag , dan schijnt er heftig onweer te komen ,dus ritsjes dicht ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back