Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
kijk hier dan, ik dacht dat het begin al behoorlijk dom was, maar op 5 minuut 30 zat ik echt met verbazing te kijken.
Ja, zo heb je natuurlijk een dubbele werking. Het koelt wel lekker maar enige vorm van angstzweet zou me toch wel uitbreken. :mrgreen: Beste zotte, we hebben zelf gezien hoeveel schade een 450 aan kan richten. Dus een 550 in your face... 8O Priceless!!! :thumbsup:

Overigens vliegt zo'n 3G FBL systeem wel überstrak. :yes:

@PH-ILS: Hmmmm, da's inderdaad wel vlotter. Met een paar dagen zelf oom maar eens proberen. Patatje ketchup schijnt ook moeilijk te zijn, krijg je toch meestal curry. :evil: :hammer: Ik heb er wel zin an, nog een paar dagen. :yes:

Zie moppentopic (ik ook fan van net als Ronald denk ik ;))

kijk hier dan, ik dacht dat het begin al behoorlijk dom was, maar op 5 minuut 30 zat ik echt met verbazing te kijken.

Wat is er dan zo dom aan? Hij heeft het gewoon een beetje warm en koelt zo een beetje af. Verder was hij zijn lagers aan het testen om te zien of de heli ook soepel in de rondte kon draaien, beide is gelukt :mrgreen:

Voor vakantie nog even een twee weekjes ploeteren. Dan ook lekker op weg met de caravan. Waarheen? Geen idee, daar waar het weer mooi is. Als het in NL goed weer is dan ergens aan de friese meren of het IJsselmeer. Terug naar huis om de Zodiac op te halen en lekker waterskien enzo. Voor liefhebbers die dan ook een keertje willen komen, geen probleem. Siggy wilde toch al een keertje waterskien geloof ik, kan hij meteen mijn kids even onderwijzen :teacher:

best lekker weer om te werken , lekker windje en al het werk aan de schaduw zijde , dus goed toefen , ook lekker op loop afstand in mijn eigen wijkie ;)

burp ; ikke ook nog 2 weekjes werken en dan naar zeeland met de huge tent op de campiff , aan vliegspul neem ik mee de clik voor op de camping zelf en de ez voor op het strand of duinen , even mooie filmpjes scoren , heb er zin an :p

*gaat weer in werkmodus *

Terug naar huis om de Zodiac op te halen en lekker waterskien enzo. Voor liefhebbers die dan ook een keertje willen komen, geen probleem. Siggy wilde toch al een keertje waterskien geloof ik, kan hij meteen mijn kids even onderwijzen :teacher:

Ik hou me ook aanbevolen om een keer te waterskien. Heb ik vroeger veel gedaan. Was alleen wat lichter, maar dat geeft niet. Moet die Zodiac wel aan kunnen.

GrTz Jasper

Kunnen we ook gewoon een keertje op het ijsselmeer doen, nabij edam/monnikendam zijn er prima mogelijkheden. Strandje en hard kunnen varen :)

Wat een hitte op de campif :thumbsup: goed uit te houden met de nodige verkoeling :celebrate: Straks maar weer druk bezig zijn met niks doen :rolling:

Van het aankomende noodweer is nog niets te bekennen, wel alvast de tent verstevigd met extra scheerlijnen dus laat maar komen die meuk, beetje verkoeling is wel wenselijk :yes:

@ Sleur: wanneer komen jullie aan op de campif?

Wat een hitte op de campif :thumbsup: goed uit te houden met de nodige verkoeling :celebrate: Straks maar weer druk bezig zijn met niks doen :rolling:

Van het aankomende noodweer is nog niets te bekennen, wel alvast de tent verstevigd met extra scheerlijnen dus laat maar komen die meuk, beetje verkoeling is wel wenselijk :yes:

Wij komen met zijn allen in het weekend wel ff langs ;-) is er een zwembad ? ,zoja ,neem even een duik voor me ,wel zo verkoelend !!

Ach , bijna weekend ,hopend op veel madness vliegplezier ! Zonder de madness of madness achtige ruk ik niet meer uit ;-)

Wij komen met zijn allen in het weekend wel ff langs ;-) is er een zwembad ? ,zoja ,neem even een duik voor me ,wel zo verkoelend !!

Ach , bijna weekend ,hopend op veel madness vliegplezier ! Zonder de madness of madness achtige ruk ik niet meer uit ;-)

Zo kaarten voor 3D Masters in Venlo zijn besteld.
Bryan wou ook heen, dus zijn er 2 geworden. Hopelijk zijn ze op tijd binnen.

GrTz Jasper :D:D:D

Ons komt you zaterdag lastigvallen. :yes: Je weet wel, the day after. Ouwe pik. :p ;) :bday:

Nog interesse in zo'n klein vouwstoeltje voor één van je apen? Is een luxe De Waard met armleuningen (zoiets maar dan blauw, zware kwaliteit, geen Blokker troep). En heb je nou wel of geen vliegding mee?

Ons komt you zaterdag lastigvallen. :yes: Je weet wel, the day after. Ouwe pik. :p ;) :bday:

Nog interesse in zo'n klein vouwstoeltje voor één van je apen? Is een luxe De Waard met armleuningen (zoiets maar dan blauw, zware kwaliteit, geen Blokker troep). En heb je nou wel of geen vliegding mee?

ik denk dat hij geen vlieger mee mag van het vrouwtje , die zegt ; we zijn nu eindelijk saampjes dus ff geen gevlieg ;)

ik zou als ik jouw was gewoon een depron dingetje meenemen , kun je de camping even filmen , dus ook leuk voor ons ;)

je hebt op de camping echt wel momenten van verveling , dus ff vliegen

en ja ,er komt duidelijk nattigheid aan , ook wel even heftig denk ik ,maar later ddan voorspeld .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back