Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie moppentopic (ik ook fan van net als Ronald denk ik ;))

Wat is er dan zo dom aan? Hij heeft het gewoon een beetje warm en koelt zo een beetje af. Verder was hij zijn lagers aan het testen om te zien of de heli ook soepel in de rondte kon draaien, beide is gelukt :mrgreen:

Voor vakantie nog even een twee weekjes ploeteren. Dan ook lekker op weg met de caravan. Waarheen? Geen idee, daar waar het weer mooi is. Als het in NL goed weer is dan ergens aan de friese meren of het IJsselmeer. Terug naar huis om de Zodiac op te halen en lekker waterskien enzo. Voor liefhebbers die dan ook een keertje willen komen, geen probleem. Siggy wilde toch al een keertje waterskien geloof ik, kan hij meteen mijn kids even onderwijzen :teacher:

*ook vakantie heeft en wel eens mee wil het water op :yes:*

De Calmato is klaar !!
Nu maar hopen op beter weer ;-)

*regent hier in Wormer.

Gratis tip..., (uit ervaring van gisteren....)

Als je kunt, kan je aan de binnen zijde van de romp, ter hoogte van het landingsgestel een paar balsa 3-hoeken plaatsen.

Die andere calmato vlieger heeft gisteren zijn landingsgestel eronder vandaan gevlogen, dit bleek wel een hele lichte construktie te zijn, en een heel klein plaatje waar het geheel aan vastzit.

Versteviging is hier gewenst! :yes:

Nou om het slechte weer als leidraad aan te houden, Monique haar zusje (38.) heeft te horen gekregen dat ze darmkanker heeft en uitzaaiingen in haar lever.
Je leven staat in 1 keer op zijn kop, zo ben je (denk je ) gezond en zo heb je nog maar even te leven.
Genezing kan niet hooguit iets verlenging...

Ongelooflijk.....

Laatst bewerkt:
Gratis tip..., (uit ervaring van gisteren....)

Als je kunt, kan je aan de binnen zijde van de romp, ter hoogte van het landingsgestel een paar balsa 3-hoeken plaatsen.

Die andere calmato vlieger heeft gisteren zijn landingsgestel eronder vandaan gevlogen, dit bleek wel een hele lichte construktie te zijn, en een heel klein plaatje waar het geheel aan vastzit.

Versteviging is hier gewenst! :yes:

Thnx Ronald ;-)

Is hij niet toevallig in 1 van d ruim 80 scheuren in het veld terecht gekomen ?

Daar is natuurlijk geen enkel model tegen opgewassen ;-)

Wellicht is de constructie reeds eerder verzwakt geraakt?

Heb hem vorige week, met Sleur als getuige,landingen zien maken waar ik zo mijn bedenkingen bij had :-)

Zal er toch even aandACHtig naar kijken,het is natuurlijk een nieuw model dus er kunnen kinderziektes in zitten .

btw.

Het reserve exemplaar is zojuist afgeleverd,kon hem natuurlijk niet laten liggen voor een meiertje ;-)

Nou om het slechte weer als leidraad aan te houden, Monique haar zusje (38.) heeft te horen gekregen dat ze darmkanker heeft en uitzaaiingen in haar lever.
Je leven staat in 1 keer op zijn kop, zo ben je (denk je ) gezond en zo heb je nog maar even te leven.

Ongelooflijk.....

Godverdommme Nickos,jullie nu ook al in hetzelfde schuitje als Junkie en ik :-(

Namens Silly en mij,heel veel sterkte gewenst voor de komende periode ;-)

Thnx Ronald ;-)

Ik denk dat zo een scheurtje wel de definitieve oorzaak is, echter toen hij openlag, schrok ik wel een beetje hoe ligt het was uitgevoerd...

beetje balsa zou hier wel op zijn plaats zijn..

Als ie wel uitbreekt ben je verder van huis, dan is ook de buitenzijde (zicht) kapot....

Heb hem vorige week, met Sleur als getuige,landingen zien maken waar ik zo mijn bedenkingen bij had :-)
Check, ook gisteravond waren het nou de mooiste landingen. :nooo: Als de eerste stuiter snoeihard is en toevallig net in een scheur, dan is het klaar. Rustiger landen/strak aanvliegen en je hebt minder problemen. Grotere wielen >65mm helpen natuurlijk ook.

De Monsun heeft er toch weinig last van. Bij de start kun je zelf nog enigzins kiezen. Maar zelfs dat deed ik taxiënd. Je ziet hem dan wel wat tippen en stuiteren met het neuswieltje maar geen problemen. Ook het landen heeft nog geen problemen opgeleverd. Zoals hierboven gezegd, langere aanvliegroute nemen en rustig dalen. Niet drukken en dan hopen dat je goed landt.

hier ook ,lekker hobby kamer weertje dus ;)
net weer een schoonheidsslaapje achter de rug , dat hou ik erin , ben ik vanavond weer mens :p ,tja ,ik word ouder :)

straks weer ff pielen a/d madness
Ben je vanavond thuis? Kom ik die BEC's even brengen. Neem ik gelijk de skibox mee. Kun je eerder al stiekem een weekendje weg of zo. ;)

Dat is het ergste van alles 38. jaar jong, kindje van 4....

Waar gaat het over...???
Yep, zuigt enorm. Succes en zo....

Hoepla, de F1 Hydro is gesneden. Wil ik mijn POR pakken, is daar een plank op gevallen. Hele tube uit elkaar gespat en opgedroogd. :evil: :? Jasper, ben jij thuis vanavond? Kom ik een tube scoren. :yes:

Jees Nick, altijd rot om het te horen bij een ander maar als het bij jezelf gebeurd of dicht in de buurt dan is het opeens anders.

Sterkte.

balen nickos:( En best wel eng eigenlijk. Had ze al klachten of kwamen ze er bij toeval achter?

Ongelooflijk.....
Sterkte man,do i have to say more.

Christemeziele Nickos dat zuigt extreem zeg :sad:

Weer zoiets waar ik sprakeloos van ben .......

Sterkte hiermee :sad:

Nick eigenlijk heb ik hier ook weer geen woorden voor ,alleen sterkte maar daar heb je niets aan,leef wel met je mee ,heb het zelf al diverse keren meegemaakt in de fam,zelfs nu ,mijn zwagerd heeft ook darmkanker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back