Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt allemaal,

Ik heb mijn complete familie heengebracht, welliswaar veel te vroeg maar in een goede volgorde....

Nu met monique en haar ouders het jongste familie-lid wegbrengen is niet zoals het zou moeten, maar daar wordt niet om gevraagd.

Las idd van een paar forum leden, welke hetzelfde ondergaan, je staat daar even bij stil en betuigd je medeleven, en in 1 keer ben jij aan de beurt.....

Unthinkable...

@Sleur,

Ik ben thuis en de POR staat klaar.

@Nickos,

Dat klinkt inderdaad niet best. Mijn collega z'n vrouw heeft dit ook net gehad, maar daar bleken gelukkig geen uitzaaingen te zijn. Heeft nu na een operatie een stoma gekregen.

Er bleek eerst ook geen uitzicht meer, maar na een aantal onderzoeken bleek er toch nog hoop.

Suc6

GrTz Jasper

Ben je vanavond thuis? Kom ik die BEC's even brengen. Neem ik gelijk de skibox mee. Kun je eerder al stiekem een weekendje weg of zo. ;)

yep ben thuis , en je bent welkom ;) , dus ik zie je zo , bier of koffie staat klaar ;)
Tja Pieter, dat is het ergste van alles 38. jaar jong, kindje van 4....

Waar gaat het over...???

A sad story in our live...

oei nickos , das echt heel erg :mad: oke mijn vader is ook ziek ,maar heeft in ieder geval een erg goed leven gehad en is 70 , uiteraard hoop ik dat hij nog een tijd leeft , maar een vrouw van 38 met een kind van 4 ,dat steekt me nogal !

maris was 3 toen haar moeder overleed aan leukemie, weer zo'n verhaal :(

heel veel sterkte !!

@Philliams

Staat je sleurhut nog ? Of ben je aan het hozen :confused:

Zojuist beelden uit Limburg gezien,was daar best heftig :cool:
Ben op en top kampeerder,maar blij dat ik nog niet in de tent zit.Gaat ook richting Limbabwe en daar is het meestal erg pittig als er wat valt.Phil zit ergens bij het garderenmeer toch,geen idee waar dat ligt.Heb de orientatie en richtings gevoel van een lekke strandbal.Maar iets zegt me dat dat niet in limbabwe ligt

Zo de eerste bui op onze kop gehad, tent is droog en staat nog :banana: Alleen staan we tussen twee bomen zodat het water lekker onder de tent stroomt. Paar plasjes dus binnen maar wel lekker koel. Vanaf nu alleen maar mooi weer.
P.S. tent staat ook stormproof :yes:

@ Sleur: Ik heb geen vliegers mee, bevalt me wel. Wel heb ik mijn GPS mee maar of ik ga Gay-O-cachen weet ik nog niet... bevalt me wel zo bij de tent. Misschien alleen een paar caches meepakken als we ergens naartoe gaan en daar zal het bij blijven.

Voor wat betreft de stoeltjes, hier hebben we er genoeg. Auto zat aardig vol dus ik voorzie problemen voor de terugreis :rolling:

@ Nick: mooi knut die ziekte, heel veel sterkte toegewenst. En zo jong nog :mad: soms is het leven niet eerlijk :nooo:

Ziezo, de Yak54 is zojuist ook weer opgehaald. Een vader heeft een kind ontzettend blij gemaakt. Dus ik ben ook weer blij :)

zo , net even sleur op visite gehad , was gezellig , en ik kan weer verder met de ubec's , en over 2 weken de tent vervoeren in de bagage box :p top !!

sleur's ogen ontdekte in de opslag nog een gele speed vliegert , ik zou zeggen ,doe er wat leuks mee en let it fly , het was mij toen niet gelukt om hem in de lucht te houden , maar daar weet sleur wel raad mee ;)

en nu verder a/d madness ,de bitch must fly :p

Neu.. zijn al zoveel winkels.. En ik zou geen goede zijn voor een shop.
Ik maak niet vaak winst ;)

Daarintegen. Het levert wel "wat" geld op en een legere zolder.

Zo maar eens kijken wat ik kan vragen voor 1 copterx en een barebone met wat electronica :rolling:

zo , net even sleur op visite gehad , was gezellig , en ik kan weer verder met de ubec's , en over 2 weken de tent vervoeren in de bagage box :p top !!

sleur's ogen ontdekte in de opslag nog een gele speed vliegert , ik zou zeggen ,doe er wat leuks mee en let it fly , het was mij toen niet gelukt om hem in de lucht te houden , maar daar weet sleur wel raad mee ;)
Check. Moest effe de deur uit hoor. Ondanks de enorme stortbui toch maar richting junkie gereden (na inladen van de skibox in de stromende regen :?). Onderweg werd het stil aan droog. 8O Nou ja, in ieder geval weer alles op zijn HoogTij's geregeld. ;) En dat vliegertje gaat zeker vliegen. Zal wat info opzoeken morgen en een setupje bestellen. 8) Zal best snel gaan. :yes:

Daarna nog even doorgereden naar de Satstok Shop en een tube POR gescoord. Gelijk maar wat servootjes voor de F1-Hydro meegenomen, die van mij zitten al ergens opgeborgen in de self-storage. :( Dus nu snel de Hydro afmaken. :D

Check. Moest effe de deur uit hoor. Ondanks de enorme stortbui toch maar richting junkie gereden (na inladen van de skibox in de stromende regen :?). Onderweg werd het stil aan droog. 8O Nou ja, in ieder geval weer alles op zijn HoogTij's geregeld. ;) En dat vliegertje gaat zeker vliegen. Zal wat info opzoeken morgen en een setupje bestellen. 8) Zal best snel gaan. :yes:

het vliegertje heeft een naam ,maar ben die ff kwijt .
is wel op dit draadje besproken toen ik hem met siggy getest had ,dus moet terug te vinden zijn , ik had ook een filmpje op youtube gevonden van hoe hij wel moet vliegen , dus vliegen kan hij zeker ;)

siggy ,weet jij de naam nog van dat gele balsa speedkistje ?

zo ,ubec werkt perfect ,geeft ook de spanning van de lipo aan ,helemaal goed dus , alle roeren v/d madness werken weer , nu alle bedrading netjes wegwerken en de ubec zo plaatsen dat hij zichtbaar is,

F1 Hydro foam is ook klaar. Morgen maar even op het water testen. Dat wordt lachen. De vorige versie bleef aan het water plakken. Hopelijk gaat deze wel de lucht in. Vanaf het gras doet hij het perfect.

full

Sleur dat wordt doorbouwen...........wordt een latertje.:D

GrTz Jasper

Laatst bewerkt door een moderator:
hoppa weer even een fly over gemaakt...

Ik blijf gewoon oefenen

[URL="
- Fly over Swedish House and oldest school model airplane[/URL]

Frank , leuk filmpie, komt me bekend, heb er ook vaak genoeg gevlogen. leuk veldje;), doe maar de groeten aan me oom en tante.

groetjes

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back