Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sleur waar heb je die chromen mutsen gescoord? Wij hebben ook nog een bbq nodig namelijk.
Praxis Beverwijk, bij de ingang gelijk eerste stelling aan de rechter kant. Modelletje heet "Center Parcs Puket" (of zoiets ;)).

12:00 richting veld. Effe lekker vliegen. Ik heb er ook zin in.
Ik sta al op het veld (met de Duif, PH-ILS bij de kip). Strak blauwe hemel en een windje ruime 2. Heerlijk in de wei, apen zijn na een uitgebreid ontbijt alweer foetsie. :bye:

*niets doen gaat* :sleepy:

En goedemorgen iedereen, zometeen naar Nunspeet toe schoonouders op de camping bezoeken. Ikke dus nie vliegen nie :sad:

als iemand siggy nog ziet straks laat em ff bellen waar hij de schaar heb gedaan anders kannie fluiiten naar zn gordijnen.

groetjes en veel plezier

Silly

Goedemorgen zonneschijntjes..

Voor hen die gaan vliegen.. veel plezier.
Ik gaat maar eens van de spierpijn afkomen en verder bouwen aan de Sukhoi.

Zal vanavond even wat foto's plaatsen.

*droomt nog steeds over wat-ie zal gaan kopen* haha

hier ook het ochtendritueel gehadl ff alle zooi van gisteren opgeruimd. Sleur het is hier veld haan ;)
vanavond nog maar eens bbq'en... verder niets doen vandaag, heerlijk hier.

@ Siggy: wel eens gedacnt aan een Kia Cee'd SW?

Zit nog een beetje bij te komen van gister.
Yes i survived de zwarte cross.
Wat een top dag heb hele goeie concerten gezien van paradise lost ,revamp,en nog een paar die ik niet kon.:yes:
De cross was onvergetelijk was een koekwouzen,dat is echt lachen.:banana:
Het bier ging der dun door,zit nu vol met bierscheten,broodje schaap heb ik de hele avond van kunnen genieten,bij elke boer weer.
Ga nu nog een bakkie pleur doen en zaggies an me spullen inladen en op naar het veld.

man man man man, loopt dit ook op de campif rond Sleur/ Phil?

13757389.png

Sleur het geluid van patries haar laptop is kapot sinds ik een snoer erin heb gerpikt die naar de input van de versterker liep. Het gekke is dat er wel geluid uitkomt als je er een schroevendraaiertje in stopt :D . Dus als je contact maakt met 2 van de poootjes in de uitgang van de laptop is er op 1 speaker geluid. Ik gok dat het een probleem is met de jackplug uitgang?

Maar mijn eigenlijke vraag aan uwe alwetende is: Er zit aan de onderkant van de laptop een klepje met niets erachter( waarschijnlijk om een extra kaart te plaatsen ofzo) Kan ik er een losse geluidskaart in plaatsen denk je? Toshiba Satelite A210-1AH

woei!

weer een stapje verder met de Sukhoi..

- Motorkap gemonteerd
- Uitlaat vast gezet in de romp
- motormount + motor goed vast gezet

Nog te doen:

- servo's plaatsen
- ontsteking plaatsen voor motor
- ontvanger kopen en inbouwen en inregelen

en dan.. vlieeeeeeeeeeeegen met de 2.20 mtr Sukhoi!

*verder met niksen gaat* :celebrate:

nee ,wij zijn druk bezig :nooo: zie eerste foto ;)

hetveld18-7-10031.jpg

corby maakte een ontspannen wandeling ..
hetveld18-7-10025.jpg

jasper was ook ontspannen bezig
hetveld18-7-10032.jpg

de vliegtuigen stonden er ontspannen bij , omdat de baasjes in het gras lagen te ouwenelen ;)
hetveld18-7-10033.jpg

hetveld18-7-10034.jpg

hetveld18-7-10035.jpg

hetveld18-7-10036.jpg

verder was het lekker toefen op het veld ,leuk druk , en lekker gevlogen met de se , de madness heeft ook gevlogen ,maar de motor sloeg steeds af , oorzaak ; door de crash van de vorige keer was de klunk voorin de tank vast gaan zitten :mad: , inmiddels heeft ragger die met een ruk aan de madness los gekregen ,maar toen was het al tijd om huiswaarts te gaan .

nog een mooi filmpje van de brandstof heli van ronald , zet op het eind v/h filmpje het geluid wat harder , dan hoor je de motor afslaan terwijl hij inverted hangt 8O , afloop te zien op da movie ...

straks da movie ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back