Jasper je hebt sms.
Sorry had ik niet gehoord.
Komt goed.......... Alvast bedankt voor de upgrade.
Morgen nog even met S. bellen voor zaterdag.
GrTz Jasper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jasper je hebt sms.
wat komt goed? Nee, het is al goed zo![]()
@Satstok
Heb jij Graupner nog een mail gestuurd omtrent de Ultramat 16 ?
Ben wel benieuwd naar hun reactie ;-)
Nog even gechecked,die van mij laad met max.4.85amp ???
De Ultramat 16 is maximaal 50W op interne voeding en 80W op externe 12V voeding. Hier dus rekening mee te houden. De maximale laadstroom van 8A kun je alleen halen bij een laadspanning van 6V op interne voeding of 10V met externe voeding. Met een 6S zal je laadstroom beperkt worden tot ca. 2A op intern tot ca. 3A met externe voeding.@Satstok
Heb jij Graupner nog een mail gestuurd omtrent de Ultramat 16 ?
Ben wel benieuwd naar hun reactie ;-)
Nog even gechecked,die van mij laad met max.4.85amp ???
Yo ,Goedemoggels..
Ik miste je al gisteren Sleur.
Hopelijk blijft het weer zoals het er nu uitziet vandaag. Rond 4 uur even richting het veld (zal er dan rond half 5 zijn denk) als de F16 al klaar is voor vlieg gebruik..
Voor hen die morgen naar Venlo gaan, heeeeeeeeeeeeel veel plezier en kwijl
niet te veel.
Voor hen die morgen naar Jets over Pampa gaan, eveneens heeeeeeeeeel veel plezier en datzelfde over dat gekwijl.
Ik ga morgen even lekker niets doen denk ik..
Even mijn accuutjes laden en vanmiddag weer even vliegen. Hier of op het veld moet ik even bekijken.
Knaller, change of plans. Ik moet dit weekend mijn sleurhut ophalen en mijn dochter moet ook naar ponykamp (Ommen of all places) Dus de 3D masters wordt niets.
Ga je vandaag nog vliegen?
Even mijn accuutjes laden en vanmiddag weer even vliegen. Hier of op het veld moet ik even bekijken.
Knaller, change of plans. Ik moet dit weekend mijn sleurhut ophalen en mijn dochter moet ook naar ponykamp (Ommen of all places) Dus de 3D masters wordt niets.
Ga je vandaag nog vliegen?
je hebt toch zo'n hyperion 250 watt ladertje burp ?
Nee, kaarten had ik nog niet gekocht. Aangezien ik volgend weekend wel op weg wil moet ik de zaken voor die tijd wel even regelen. Vanmiddag en/of vanavond wil ik ook wel vliegen. Wie komen er nog meer?
o ik dacht dat je die erbij had.
Vandaag[vroeg begonnen , en iets te snel gewerkt ,dus ik ben over 1,5 u klaar ,had vandaag dus wel kunnen vliegen, maar ben helaasch niet welkom met mijn madness :-( , dus geen vliegen voor junk .
Straks nog even naar de kapper en vooral blij met WEEKEND !!