Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lipo's geladen - Check
Nicads geladen - Check
Vliegtuigen klaar - Check
Auto klaar - Check
Boodschappen doen - .... (crap, wist dat ik wat vergeten was)..

Lipo's geladen - Check
Nicads geladen - Check
Vliegtuigen klaar - Check
Auto klaar - Check
Boodschappen doen - .... (crap, wist dat ik wat vergeten was)..

Prioriteiten he ;-)

Heee,,Gorbyyyy !!!!

Gezelligggg :-)

*moet niet vergeten te tanken zometeen.
best wat onwennig voor een electrovlieger ;-)

ik ga niet naar venlo, mensen die me kennen weten wel wat me tegenhoudt. Inplaats daarvan naar artis met patries en maatje van me. Ik baal wel maar het is niet anders.

Nog even boodschappen doen moet.

Kinderen willen even varen, caravan moet worden opgehaald maar dat kan ook aan het einde van de dag/begin avond. Even checken wat de plannen worden, anders even naar het veld om te vliegen.

Hoe laat gaat iedereen (gorby uitgezonderd want hij lijkt nu al te gaan)

Kijk! Goed dat je het even zegt. Ik ga gelijk ff nieuwe route uitstippelen.. :)

Overigens, spullen nu inladen en dan richting veld. Tot over een uur.. :(

Ik heb je gezien op het veld , dus het is goed gekomen ;-)

Jongens ,wat was het vandaag gezellig zeg !!!! , de leukste dag tot nu toe auf das felt !
Heeeel veel gevlogen en ook zeer veel gereden ,was echt lachen zeg , filmpjes volgen later ,ik ga nu even met mijn zus uit eten ,en zit alvast aan een wel verdiend pintje ;-)
Tot straks

Gezellig was het zeker :-)

Aanwezig waren:

Junkie
Freijn
Gorby
Spijker
Burp
Siggy

Lekker met de Baja gereden en gevlogen met de merlin en de velocity.

Junkie had de Savage mee en Spijker een Buggy.

Burp had twee heli's en de piper mee,van alles aanwezig dus :-)

Echt weer vreselijk gelachen,filmpjes volgen asap ;-)

En daar sluit ik mij bij aan.. Heerlijk gereden.. al gaat dat kreng wel de deur uit nu.. (klote blok!)..

Ook de F16 gemaidend. Man man man, wat vliegt dat gaaf zeg!.. EDF's here I come!

Nu eerst een lekker rood wijntje om de dag mee af te blussen

En daar sluit ik mij bij aan.. Heerlijk gereden.. al gaat dat kreng wel de deur uit nu.. (klote blok!)..

Ook de F16 gemaidend. Man man man, wat vliegt dat gaaf zeg!.. EDF's here I come!

Nu eerst een lekker rood wijntje om de dag mee af te blussen

Dat dingetje vliegt zeker erg leuk Robert.
Zou je in de eerste instantie niet verwachten,maar echt super strak vliegend ;-)

Was echt lachen met die autootjes he ? Ben benieuwd naar de filmpjes :-)

Oja,Junkie nog bedankt dat ik weer even met de Somethin extra mocht vliegen,blijft een gave bak met die dikke fourstroke brommer ;-)

Jasper heeft er nog 1 staan he ? ;-)

Gezellig was het zeker :-)

Aanwezig waren:

Junkie
Freijn
Gorby
Spijker
Burp
Siggy

Lekker met de Baja gereden en gevlogen met de merlin en de velocity.

Junkie had de Savage mee en Spijker een Buggy.

Burp had twee heli's en de piper mee,van alles aanwezig dus :-)

Echt weer vreselijk gelachen,filmpjes volgen asap ;-)

Wat dacht je van die Euro Fighter dan? nounounou? ;)

Was een lekker dagje. Niet te warm. Begonnen met de Euro Fighter, plan was om deze aan gruzelementen te vliegen en zo een gooi te doen naar de crashbokaal van het jaar. Stijgen vanaf het veld ging niet, dan maar werpen. Moest wel enorm up trimmen, Siggy zelfs gedaan. Kon de stick niet loslaten ivm hard dalend vliegtuig :)

Uiteindelijk vloog hij wel redelijk. LiPo kwam er zo bol uit dat we hem maar even aan de kant gelegd hebben :shock: klote Flightmax dingen ook ;)

Daarna de Piper. Ondanks dat hij weer even stil heeft gestaan was het hooguit een half slagje en lopen. Na een tankje flink brullen weer geland, wind dwars op het veld dus even een beetje lastiger, maar geen probleem natuurlijk. Na vullen tank even aan slaan maar toen sloeg ik de motorkap gewoon in tweeen :shock:

Tank dus weer leeg gemaakt en vliegtuig schoon. Even met een matje en epoxy om de kap weer te repareren. Komt wel goed. Blijft een fijn vliegertje.

Toen de klap op de vuurpijl. Niet crashen met de Euro Fighter, dan maar met de Trex450! Zou vandaag voor het eerst even een rondje en achtje vliegen. Camera in de aanslag en hop de lucht in. Geen zenuwen want neer is neer. Beetje hoogte zoeken stabiliseren. Beetje pitch en zet de bocht in. Wat denk je, CRASH? Nee, gewoon een rondje! Ook de andere kant even op en een ACHtje vliegen. Net als op de SIM!! :banana:

Staat als het goed is allemaal op film :yes:

De 500 is er ook even uit geweest. Geen rondje, die komt volgende keer wel.

Was weer gezelli, niet te druk maar alle kanjers waren er. De autootjes waren ook wel weer leuk. Een beetje prutsen aan de Savage van Junkie doet oude tijden herleven. Dus volgende keer ook even zorgen dat mijn Sav weer is voorzien van een nieuw blokje.

Heb je wat gemist als je er niet bij was? Nee hoor, volgende keer gewoon weer.

@Burp

Die euroflopter was wel lachen he ?
Tis net een vliegende theedoek,wat een zwabberbak joh :-)

Wel knap dat je hem in de lucht kon houden ;-)
Maarja,er staat dan ook wel iemand aan de knuppels he ;-)

De Piper blijft een leuke kist om te zien vliegen,het motortje knort lekker :-)

Volgende keer ook de Savage mee,echt een leuke afwisseling :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back