Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaaap, klik en klaar wakker alweer, goeiesmorregels alweer :yes:

Even wat te eten naar binnen proppen en dan op naar de pampa's :)
Mij benieuwen of ze er net zo met hun materiaal omgaan als gisteren op driediemasters :mrgreen:

hey bym
het is zeker de moeite waard om naar jets over pampa tegaan
er chrase er niet veel maar als er een chrase is is het een vette
gisteren was ook zeer gaaf
ali heeft vette demos gevlogen
zelfs met een jet met een 400kmh effe de grond geraakt en weer doorvliegen(had ook heel fout kunnen aflopen) maar door de ervaring heeft hij hem heel goed gevlogen
ook een vette demo van ali,derk v/d vecht en dj
3 jet die effe over t veld komen met 400km+ een meter boven de grond
en dan nog effe een slowrol maken
echt heel vet maar dat zal je vandaag zelf aanschouwen
want dat moet je zien
fijne dag

Ik weet wat jullie zeggen over FG, maar is dit te duur dan?

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

prijs is wel redelijk denk ik , maar er kan altijd nog wat af ;)
fg is meer voor gras , en je moet niet te heftig schansen .

maar als ik weer bigscale ga ,word het op zeker een baja :p

Die Sav van mij moet ik ook het motortje even plaatsen. Was best wel weer leuk met autootjes spelen hoor.

stond die Euro Fighter nu ook nog op film? Wat een vliegende theedoek is dat, je hebt gelijk Siggy.

eurofigther staat in de upload burp , dus over een uurtje te zien .

zoooo,lekker uitgeslapen ,en nog een beetje gaar ;) , geniet nog na van gisteren ,en gaat bedenken wat junkie gaat doen , floortje is bij oma , maar ik weet niet wat maris en mijn zus van plan zijn .

zo eerst nog wat rommelen aan de sav .

heeft iemand nog nieuwe diff's liggen van de sav ? ,kom ik het gelijk ophalen :p ik wil weer rijden !!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoooooo, de boel inpakken en dan rap naar huis. Eindelijk weer vlieguuuuuuuuuuuuhhhhhhh (of toch weer rijden :?). :banana:

ach ,beide is leuk ,mits in groepsverband ,anders is beide niet leuk ;)
we kunnen natuurlijk ook een keer een baan uitzetten op het veld en funwedstrijdjes houden , mits dat word toegestaan door anderen :)

heb jij nog 1 nieuwe diff liggen voor de savage ? krijg je retour als kobus terug van vakantie komt .

ben flink de savage a/h aanpakken ,veel plastic vervangen voor nieuwe , spelling verwijderen enz .

en , welkom terug in the real world , lekker hobbyen , campiff is leuk , maar 2 weken lijkt mij meer dan zat .

Sleur, je bent toch nog maar een weekje weg?

Junkie, volgens mij heb ik nog wel een dif liggen, zal ff kijken.

Junkie, ik heb hem gevonden. Is een compleet diff dus incl housing enzo. Als je alleen het diff nodig hebt dan moet je deze hier even uit halen.

Ik ga over een uurtje weg dus als je hem wilt hebben moet je snel zijn :)

Zo ik ben ook weer wakker. Gisteravond laat thuis. Had geen zin meer om foto's te uppen en filmpjes te maken. Als je nog een leuk filmpje van gisteren wil zien kijk dan even op uitzendinggemist.nl. Het jeugdjournaal heeft gisteren een item gemaakt. Ziet er heel goed uit.

Ga eerst nog even wat andere dingen doen en zal vanavond wat foto's posten. Heb niet zo veel gemaakt.
Kijken is namelijk leuker dan filmen en foto's maken. Alles is ook profi op film gezet, dus de DVD komt er wel aan. Ga ik zeker bestellen.

Er is voor kapitalen de grond in gegaan.

*staks even nieuwe setup testen op m'n 450. Andere Scorpion met 15T pinion.*

GrTz Jasper

Junkie, ik heb hem gevonden. Is een compleet diff dus incl housing enzo. Als je alleen het diff nodig hebt dan moet je deze hier even uit halen.

Ik ga over een uurtje weg dus als je hem wilt hebben moet je snel zijn :)

oke , heb je er ook een bevelgear bij ?

kom ik het zo wel ff oppikken

waar rijden jullie?
groetjes pim.

grappig , je hebt het 2 dagen over autootjes en de rijders worden weer wakker :rolling:

wij zijn eigenlijk een vliegclub ,maar beginnen weer een beetje te rijden , ik probeer die beheerder van de baan naast ons vliegveld wel weer te benaderen , kunnen we daar eens rijden , lijkt me leuk .

pim; vlak bij de zwarte markt te beverwijk is dat .

als ik lipo's bestel bij HC kan ik kiezen Ems of airparcel. wat is sneller? of maakt het geen drol uit?

grappig , je hebt het 2 dagen over autootjes en de rijders worden weer wakker :rolling:

wij zijn eigenlijk een vliegclub ,maar beginnen weer een beetje te rijden , ik probeer die beheerder van de baan naast ons vliegveld wel weer te benaderen , kunnen we daar eens rijden , lijkt me leuk .

pim; vlak bij de zwarte markt te beverwijk is dat .
oke bedankt is dat ook voor 1/5 auto.s?
heb je misschien ook een adres van de baan.
gr.pim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back