Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
oke bedankt is dat ook voor 1/5 auto.s?
heb je misschien ook een adres van de baan.
gr.pim

Het is van origine geen baan voor rc auto's. Dus zolang dat nog niet officieel is, ook geen adres. Laat Junkie daar eerst even contact mee zoeken.

En met een 1/5 auto moet er zeker wel te rijden zijn..

*kijkt verder op marktplaats naar een baja*

haha ja oke.. snap dat het van jou mag :p

Moet nog het eea. doen hier in huis, dus geen gevlieg voor mij.
Rijden met de Buggy gaat ook niet lukken, want hijs stuk :(.

als ik lipo's bestel bij HC kan ik kiezen Ems of airparcel. wat is sneller? of maakt het geen drol uit?

Tsja, gewetensvraag :)

Met EMS kan het zomaar eens even bij de douane liggen. Met airparcel kan het maar hoeft het niet.

EMS is een stuk duurder, anders in DE warehouse bestellen. Verzendkosten 10,- en binnen drie dagen in huis. LiPo is wat duurder maar geen geneuzel met invoeren.

Verdere vragen kun je hier vinden of stellen ;)
http://www.modelbouwforum.nl/forums/het-modelbouwcaf%E9/55088-pakketje-uit-het-buitenland-douane-196.html

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had dus niet de keus...het moest per ems vanwege luchtvaartregels las ik net. En in DE hebben ze deze niet. Ik heb dus maar in china besteld en per EMS. Al met al nog erg goedkoop (90 euro incl. verzenden) voor 2 x 5S 3300mah.

Mooi, bereid je maar voor op 19% BTW, 4% invoerheffing en €25,00 afhandelingskosten bonus. En met een beetje geluk binnen 4 weken in huis (mijn GeeBee deed er maar 7 weken over en een keer "snel" een doos kleine LiPootjes 4 weken :evil:). :?

ik zie het allemaal wel....... Ik had geen keus namelijk, het enige dat je kan nemen is EMS.

Welkom thuis Sleur ;)

ik zie het allemaal wel....... Ik had geen keus namelijk, het enige dat je kan nemen is EMS.

Welkom thuis Sleur ;)

De keus had je wel gehad, als je 2x een los pakket besteld had. Zo doe ik het altijd met mijn 6S pakketten.

Iets heel anders, zojuist even lid geworden van de Donald Duck.. Woei!

Heb ik ook naar gekeken en dan zijn de verzendkosten weer meer en dan wordne het losse paketten. Ik vind het wel gescheten. Gewoon bestellen en geduldig afwachten:)

Kwou dat ik ook mocht! :rolling:

ik mag wel , maar ben druk met andere dingetjes , zoals boekhoudeing ,bezoek vader , langs burp geweest voor de nodige savie parts :thumbsup:, tjonge zeg ,wat heeft burp veel savage onderdelen zeg , echt niet normaal ,ik denk dat minicars minder op voorraad heeft 8O

nu lekker verder stoeien met de sav , geen zin in het veld , staat ook best wat wind denk ik .

pim; hou dit draadje maar in de gaten , als het crossveldje ooit doorgaat ben je welkom ;)

spijker; ik heb ook al op marktplaats gekeken , maar ik zie weinig baja's , ja voor 800 E vind je ze wel ;)

Hmm, even de zolder op geweest om het nodige spul op MP te zetten.. Wat kom ik tegen?

Een kant en klare FPV set (zender + ontvanger met camera) 8O

Op welke frequentie het uitzend, geen flauw idee, maar altijd leuk om er een beginnetje mee te maken :D

Hmm, even de zolder op geweest om het nodige spul op MP te zetten.. Wat kom ik tegen?

Een kant en klare FPV set (zender + ontvanger met camera) 8O

Op welke frequentie het uitzend, geen flauw idee, maar altijd leuk om er een beginnetje mee te maken :D

das grappig spyk ;)

en ,nog een baja gevonden ?

de sav vordert aardig , alles ff nalopen , eigenlijk heel leuk om daar weer eens aan te sleutelen , lekkere vieze handjes , heerlijk.
vanavond wel af denk ik .

helaas pas weer over 3 weken naar het veld , de hobby word eerst ernstig verstoord door de verplichte verkanzie in een tent :mad: v8O :rolling:

misschien donderdag nog even vliegen , maar ik zal dan wel weer gaar zijn ;)

He vliegvriendjes,

Ik heb nog een Savage 25 te koop staan.
Van Thom (mijn zoontje) geweest, helemaal compleet, zender etc etc etc...
Niet veel gebruikt.
Mooi om mee te raggen....

Grtz
Nickos
savage25.jpg

Laatst bewerkt:
Zo begin weer een beetje mens te worden,gisteravond een vergaardag van een maat van me 5:30 uur thuis:hammer: en zo blauw als een smurf,:yes: heb de terug weg met goed gevolg afgelegd op de fiets.:banana:

He vliegvriendjes,

Ik heb nog een Savage 25 te koop staan.
Van Thom (mijn zoontje) geweest, helemaal compleet, zender etc etc etc...
Niet veel gebruikt.
Mooi om mee te raggen....

Grtz
Nickos
savage25.jpg

leuk ding ,moet zeker iemand kopen hier op ons draadje ,lekker raggen :p

mijn sav is weer af , ik heb het diff voor de voorwielen verwijderd alsmede de aandrijf assen , dus kan je er lekker mee driften , beviel mij prima ,hij is ook weer wat lichter geworden , bovendien verslijt ik nu maar 1 diff ,dat scheelt ook ;)

550 OF 600 zou wel redelijk zijn denk ik , even aan siggy vragen , die weet dit ook wel , het is wel een 5b ,dus 23cc ipv de ss die ik had met 26 cc .

waarschijnlijk heeft deze 5b niet veel versterkingen en hopups erop zitten ,dus je moet nog wel wat investeren om hem sterker te krijgen .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back