Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
*op de interwebs zoekt naar psychiatrische hulp, middelen tegen exceem, rustig en afgelegen oord om tot bezinning te komen etc.* 8O :hammer:

Lekker hoor, dat virus. Nu heb ik het ook weer. :evil: ;) De Ravage opgegraven en ligt nu op de pijnbank. Blikje peut bij Mevos gehaald, gelijk even bakiie gedaan en zo. Nu alles even controleren (niet uit elkaar halen hè :nooo:), nieuw brommertje erop, wat rubbertjes vervangen, servoheveltje na twee jaar erop en dan.... Starter in de kont en vlammen... 8)

ravage-revival2010.jpg

en ik zeg ; GOED BEZIG !! :thumbsup: lekker houden dat ding , en gaan we gezellig bashen ,waar dan ook , eerst nog ff op het veld tot we weg gejaagd worden , wellicht op dat crossbaantje naast het veld ,en anders gewoon op ht 1 ;)

donderdag avond even op ht1 met een groepje ? :p

Donderdag gaat niet lukken voor mij, zal eerst mijn Savage moeten hebben.. ;)

Ik ga nu iig naar het veld toe, dus Vinni? Tot zo ;)

en ik zeg ; GOED BEZIG !! :thumbsup: lekker houden dat ding , en gaan we gezellig bashen ,waar dan ook , eerst nog ff op het veld tot we weg gejaagd worden , wellicht op dat crossbaantje naast het veld ,en anders gewoon op ht 1 ;)

donderdag avond even op ht1 met een groepje ? :p
Hmmmm, dat wordt nog doorwerken dus. Voor 19:00 uur moet lukken. :rolling: Maar dan nog even een tankje of 5 rustig inpruttelen van de brommer. Morgen dan maar inpruttelen. :yes: Donderdagavond klinkt goed. :thumbsup:

*snel zijn DX3.0 zoeken gaat* :?

Vanavond de vliegers even in een hoek gooien en ook aan de Baja werken.

To-do:

Uitlaat vast zetten.
Uitlaatslang vernieuwen.
Dogbones vernieuwen.

Kijken of ik het stuurmachanisme even tijdelijk operationeel kan krijgen.
Onderdeel is niet aanwezig,dus eventjes wachten.

15 minuten werk dus :rolling:

Donderdagavond op HT ??? Denk dat ik er ook wel bij ben ;)

;)
Hmmmm, dat wordt nog doorwerken dus. Voor 19:00 uur moet lukken. :rolling: Maar dan nog even een tankje of 5 rustig inpruttelen van de brommer. Morgen dan maar inpruttelen. :yes: Donderdagavond klinkt goed. :thumbsup:

*snel zijn DX3.0 zoeken gaat* :?

oke , deal !!

bij deze dus DONDERDAG AVOND OP HT1 AUTOOTJES CRASH & BASH EVENT !! :p

inschrijven kan vanaf nu , wie nog meer ?
ik zal mij niet afgemelden ,aangezien het lekker om de hoek is en ik niet veel zooi hoef mee te nemen ;)

dus burp ; hop dat blokje op je savage ;)
siggy ; baja mee !
snoek ? ,of zit je op de campiff ?
kobus ; hop , snel terug uit frankrijk komen ;)

Zo even een paar foto's van de 3D Masters in Venlo. Deze heb ik niet gemaakt, maar Henry van 3DHelifreakZ.nl. Ze zijn echt onwijs gaaf.

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

Nog even de Heli van het Jeugdjournaal
Best een grappig ding. Moet alleen bekennen dat ik de beeld kwaliteit niet echt mooi vond op tv.
full

GrTz Jasper

Laatst bewerkt door een moderator:
*op de interwebs zoekt naar psychiatrische hulp, middelen tegen exceem, rustig en afgelegen oord om tot bezinning te komen etc.* 8O :hammer:

Lekker hoor, dat virus. Nu heb ik het ook weer. :evil: ;) De Ravage opgegraven en ligt nu op de pijnbank. Blikje peut bij Mevos gehaald, gelijk even bakiie gedaan en zo. Nu alles even controleren (niet uit elkaar halen hè :nooo:), nieuw brommertje erop, wat rubbertjes vervangen, servoheveltje na twee jaar erop en dan.... Starter in de kont en vlammen... 8)

ravage-revival2010.jpg

Ziet daar toch echt een blokje liggen met trekstarter :rolleyes:
Of heb je er een rotostartbackplate op gezet?

Vanavond iemand langs voor de hypotheek dus geen tijd voor de Sav. Morgen miosschien maar ik denk het niet. Sleurhut gisteren opgehaald en ik wil alles even checken. Auto moet nog nieuwe banden krijgen, druk, druk, druk.

Ik heb ook nog een Nitro bakkie staan. De Tamiya Nitro Crusher.

43525b.jpg

Mag die ook mee doen. Ding rijdt toch zo'n 70 KM.
Zal heb ook even uit het stof halen.

GrTz Jasper

Klinkt weer gezellig :yes: Ik heb d'r zin an :thumbsup:

--misschien kijken of we een bashbaan kunnen organiseren in zaandam, bij DTS ofzo :rolling:--
me too :p

en , als je geen nitro op je handen wilt krijgen ,hoeft dat ook niet .
bij vliegtuigen ontkom je er niet aan .

43525b.jpg

GrTz Jasper

gaaf ! meenemen dus ;)

mooie heli pic's , en je ziet ,echte helifreaks doen het met brandstof ipv suffe elektro ;)

*overweegt ook een Savage te kopen en exceem voor lief te nemen*
Ik offer me wel weer op als vrijwilliger. Als ik volgende week weer last heb van één of andere aandoening dan weet je genoeg. :? :evil:

Ziet daar toch echt een blokje liggen met trekstarter :rolleyes:
Of heb je er een rotostartbackplate op gezet?
Dubbel check. :yes: Ja, dat was een blokje met trekstarter. Je weet dat ik een hekel heb aan het geluid van geile nijlpaarden in bronstijd dus nu zit de rotostart backplate er weer op. Prima want het vorige blok was gewoon op (niet meer starten als deze warm was) en de as om te starten was ingesleten waardoor zelfs een nieuw éénrichtingslager slipte. Dit blok had ik al ruim een jaar liggen. :oops: ;)

Hahahaha, 70km/u... :nooo: Alleen achterin de kofferbak op de provinciale weg misschien. :mrgreen: Twee trekjes, lopen. :rolling:

En HOPPA,Siggy heeft weer eens lekkere zwarte klauwen :-)

HEERLIJK dat sleutelen aan een bigscale ;-)

Twee nieuwe dogbones zitten erin,lopen lekker soepel in tracktorvet :-)

En ook de Mielke is voorzien van een nieuwe slang en ophangbeugeltje ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back