Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
sleur; wou jij die dikke 600kv buitenloper nog testen ? (zie foto)

IMG_2633.jpg
Yep, gaarne. :yes:

Ik offer me wel weer op als vrijwilliger. Als ik volgende week weer last heb van één of andere aandoening dan weet je genoeg. :? :evil:

Dubbel check. :yes: Ja, dat was een blokje met trekstarter. Je weet dat ik een hekel heb aan het geluid van geile nijlpaarden in bronstijd dus nu zit de rotostart backplate er weer op. Prima want het vorige blok was gewoon op (niet meer starten als deze warm was) en de as om te starten was ingesleten waardoor zelfs een nieuw éénrichtingslager slipte. Dit blok had ik al ruim een jaar liggen. :oops: ;)

Hahahaha, 70km/u... :nooo: Alleen achterin de kofferbak op de provinciale weg misschien. :mrgreen: Twee trekjes, lopen. :rolling:

Hey Sleurtje,

Ik had deze even gemist :rolling:. Wat inderdaad slecht aan de praat te krijgen. Hij sloeg ook elke keer af. Bleek later dat ik de stationair niet goed had staan. De carbarateur ging elke keer dicht. Heb ik later opnieuw afgesteld. Als het goed is loopt hij nu ook als een zonnetje. Zal hem weer even uit het stof halen.

Wel leuk om dat filmpje weer te zien.

GrTz Jasper

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Sleur: wanneer gaan we het hoge noorden in? ;)
Vandaag even een chaotische dag. Mijn oma ligt op apengapen (op een respectabele leeftijd van 94 jaar) en mijn ouwelui zijn even polshoogte nemen, op kantoor is wat chaos met een groot project dus even een paar mensen slaan en weer met de neus de goede kant op zetten, vrouw en kids even dumpen op de camping om de hoek en daarna tot maandag het rijk alleen. 8) :yes: :D

Wat gaan we doen? Traditionals (bijv. omgeving Hoorn/Enkhuizen/Medemblik), een paar kleine multi's, een webcam cache (voor de variatie), mysteries... :? Keuze genoeg. :yes:

Vandaag en morgen heb ik het ook veel te druk met dingen :yes: Misschien vrijdag ofzo (schijnt ook een redelijk dagje te worden)
We kunnen een variatie doen van caches... lijkt mij het leukste :thumbsup:

Wat gaan we doen? Traditionals (bijv. omgeving Hoorn/Enkhuizen/Medemblik), een paar kleine multi's, een webcam cache (voor de variatie), mysteries... :? Keuze genoeg. :yes:

Sterkte met Oma. Oud idd, maar geeft toch altijd weer even een back to basics gevoel...

Ga eens na wat zo een iemand mee gemaakt heeft..

TV, kleuren TV video , ned1 + ned2 -> +100 zenders
van giro cheque to pin pas, geld uit de muur
Internet zal ze wel niet meer meegekregen hebben... :-)

Op een klein stationnetje, zijn een aantal leuke en goed te doen in de buurt daar.
Er ligt een multi bij hoorn aan de snelweg in het park. NIET DOEN ! zonde van je tijd.
(zie mijn log.)

Veel plezier alvast !

Sterkte goos :(:sad:
Nah, we gingen er al van uit dat ze het langer vol zou houden dan de dinosaurussen. 8O :lol: Het komt niet echt als een verrassing dus. Paar weken terug was het de vergaardag en sindsdien hard bergafwaarts. Oma wenst ook geen verdere medische behandeling aan de (ernstige) kwaaltjes van de afgelopen weken, wenst niet naar het ziekenhuis te gaan etc. Dus een kwestie van dagen en dan is het op. :?

Sleur sterkte man.:( 94 jaar wel een ontzettend mooie leeftijd dat moeten wij nog maar zien te halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back