Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je het goed wilt doen dan eerst van buiten naar binnen en daarna weer van binnen naar buiten. Zo is het heel goed gemaaid en zijn vrijwel alle plaggen ook van het veld :teacher:

Even snel kan ook, dan ben je wel sneller klaar. Alleen van buiten naar binnen maar dan ligt er best veel gras los op het veld :(

Al met al kost het toch snel een uurtje of 3-4 inclusief ophalen en weer retour brengen enzo.

Als je het goed wilt doen dan eerst van buiten naar binnen en daarna weer van binnen naar buiten. Zo is het heel goed gemaaid en zijn vrijwel alle plaggen ook van het veld :teacher:

Even snel kan ook, dan ben je wel sneller klaar. Alleen van buiten naar binnen maar dan ligt er best veel gras los op het veld :(

Al met al kost het toch snel een uurtje of 3-4 inclusief ophalen en weer retour brengen enzo.

Toch naaien dus, dat is ook van buiten naar binnen, en dan van binnen weer naar buiten :rollling::rolling:

@Jasper

De kabel ligt aan de buitenkant, nu moet ik nog van de nok naar beneden toe in de huiskamer, is het een idee dat droomdoos vast langs te brengen opdat je die in kunt regelen? De kabel gaat me vandaag wel lukken op z'n plek te leggen dan hoeven we strakjes alleen een date te plannen voor het richten van de oogjes ;)

Burp het is ingepakt en over een half uurtje is het gepost. Track trace volgt vanavond in een pm aan jou.

*Zichzelf deze week inschrijft bij de modelbouwclub bij hoofddorp. Daar hebben ze veel meer ervaren heli-vliegers en het is tevens goed voor mezelf daar steeds heen te rijden :)

@Jasper

De kabel ligt aan de buitenkant, nu moet ik nog van de nok naar beneden toe in de huiskamer, is het een idee dat droomdoos vast langs te brengen opdat je die in kunt regelen? De kabel gaat me vandaag wel lukken op z'n plek te leggen dan hoeven we strakjes alleen een date te plannen voor het richten van de oogjes ;)

Breng die ontvanger maar mee, dan zal ik heb voor je proggen.
Als je op het veld ben vanavond dan haal ik hem wel even op.
Die wijk van mij ligt nog best open en is dus moeilijk te bereiken.

Anders donderdag naar de club. Heb nameijk:proost: dienst.

GrTz Jasper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back