K
knaller
Guest
Is goed goos hoe laat ben je op het veld, 8 uur ofzo?
(hoe lang doe jij gemiddeld over, een naaibeurt?)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
(hoe lang doe jij gemiddeld over, een naaibeurt?)
(hoe lang doet men er gemiddeld over, een maaibeurt?)
(hoe lang doet men er gemiddeld over, een maaibeurt?)
Ik hoor altijd dat het 2 euro kost om op het veld te naaien.
GrTz Jasper
ja je bent zn 2 uur bezig
ben zelf rond 7 kwart over 7 op t veld
anders wordt het wel erg laat![]()
Als je het goed wilt doen dan eerst van buiten naar binnen en daarna weer van binnen naar buiten. Zo is het heel goed gemaaid en zijn vrijwel alle plaggen ook van het veld :teacher:
Even snel kan ook, dan ben je wel sneller klaar. Alleen van buiten naar binnen maar dan ligt er best veel gras los op het veld
Al met al kost het toch snel een uurtje of 3-4 inclusief ophalen en weer retour brengen enzo.
Ik hoor altijd dat het 2 uur kost om het veld te m(n)aaien.
GrTz Jasper
Sommige scheuren in het veld lenen zich..... laat maar![]()
Net als bij de molshopen. In één keer de hele wereld naaien!!! 8)Sommige scheuren in het veld lenen zich..... laat maar![]()
*Zichzelf deze week inschrijft bij de modelbouwclub bij hoofddorp. Daar hebben ze veel meer ervaren heli-vliegers en het is tevens goed voor mezelf daar steeds heen te rijden![]()
@Jasper
De kabel ligt aan de buitenkant, nu moet ik nog van de nok naar beneden toe in de huiskamer, is het een idee dat droomdoos vast langs te brengen opdat je die in kunt regelen? De kabel gaat me vandaag wel lukken op z'n plek te leggen dan hoeven we strakjes alleen een date te plannen voor het richten van de oogjes![]()
Overloper![]()