Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedverdegoedver, lekker rijden met de Ravage (op de dijk). Tankje bijna leeg, slaat de koppeling uit elkaar. :evil: Iemand nog alu koppelingsschoentjes? Anders geen rijden voor Sleur. :nooo:

Goedverdegoedver, lekker rijden met de Ravage (op de dijk). Tankje bijna leeg, slaat de koppeling uit elkaar. :evil: Iemand nog alu koppelingsschoentjes? Anders geen rijden voor Sleur. :nooo:

tja, behandel de ravage dan ook netjes :eek:

ik heb nog wel gebruikte zowel de plastic zwarte ,en alu koppeling schoentjes .
de sav heeft toch 3 schoentjes ?
frummelen we er morgen wel in , of je haalt ze ff op
ga wel heel erg vroeg me nest in ;)

Pffff, je doet het niet na. En de laatste tijd is alles gecontrolleerd bij mij tijdens het vliegen.

Moet je horen wie het zegt. Normaal wordt jij in de zeik genomen slappe ;)

Maar even serieus, ik vind wel dat wat JUNKIE zegt waar is. Als er persee niet brandstof gevlogen mag worden dan mag er ook niet brandstof gereden worden. Anders slaan die regels nergens op.

Laatst bewerkt door een moderator:
Moet je horen wie het zegt. Normaal wordt jij in de zeik genomen slappe ;)

Maar even serieus, ik vind wel dat wat JUNKIE zegt waar is. Als er persee niet brandstof gevlogen mag worden dan mag er ook niet brandstof gereden worden. Anders slaan die regels nergens op.

Klopt! Nu was het een keer de beurt aan jou..

Anyway, mee eens. Brandstof vliegen = brandstof rijden. Geen brandstof tijden voor vliegen, geen brandstof tijden voor auto's. Het zijn de regels van het veld. Dus daar dien je je aan te houden ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back