Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook geen brandstof verslindende dingen gezien op het veld... op een grasmaaier na dan. BYM bestuurde hem als de beste, way to go BYM :thumbsup:

Ook was Vinni er aan het vliegen met de ex-Funjet van Spikkel (en Sleur), vloog erg goed :yes:

Maar goed dat het eens in de 5 weken hoeft, conform het schema, want mijn rug is superberoerd momenteel van dat gehobbel :rolleyes:

sleur ; ik had begrepen dat jij alleen 's avonds kon

morgen middag is ook prima wat mij betreft

uurtje of 16;30 ?

roept u allen maar

Mogge!!

Vanavond geen rijden voor mij. Ben nu al gaar en moet nog werken ook :(

Wel even de auto vanavond in orde maken en de rotostart opzoeken.

Kusjes voor vandaag!

Ik heb ook geen brandstof verslindende dingen gezien op het veld... op een grasmaaier na dan. BYM bestuurde hem als de beste, way to go BYM :thumbsup:

Ook was Vinni er aan het vliegen met de ex-Funjet van Spikkel (en Sleur), vloog erg goed :yes:

goeie morgen
de funjet vlieg idd erg goed en lekker een buiging:worship: voor de bouwer
de tiger shark vloog leuk maar niet snel genoeg gaat opzoek naar een beteren setup
iemand tips??

goeie morgen
de funjet vlieg idd erg goed en lekker een buiging:worship: voor de bouwer
de tiger shark vloog leuk maar niet snel genoeg gaat opzoek naar een beteren setup
iemand tips??

HET-RC 6904 proberen :yes: (weet alleen niet of die afmeting gaat lukken, en anders een van die motortjes van het-rc erop zetten)

Of er staat hier ook een leuk setupje te koop, ophalen is geen probleem na mijn vakantie vinni :

[post1]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back