BYM
Forum veteraan
@ Erik3Bier: Machete is er alleen in rukkwaliteit... ik hou het in de gaten tot er een goede versie is
They just f*cked with the wrong Mexican!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Erik3Bier: Machete is er alleen in rukkwaliteit... ik hou het in de gaten tot er een goede versie is
Met een calmato kan ik niet lekker raggen.Pffff, da's toch geen schaalkist voor jou? :? :nooo: Wat is er niet goed aan de Calmato? :rolling:
Dit is de zweefteef uitvoering. Voor in dat gat komt de sleepkabel.Gave kist SpikkelIk zie dat hij alleen ductedfan is :rolling:
Ben benieuwd wanneer hij de lucht in gaat![]()
Check... Misschien moeten we een pooltje maken. :lol:Zeker een mooie kist, over twee maanden hier weer te koop?![]()
Verder gaat-ie lekker meneer de Mexicano.... :? Het maakt toch niet uit wat je n**kt, als je maar n**kt. :teacher:They just f*cked with the wrong Mexican!
Zal em alvast PB'nZeker een mooie kist, over twee maanden hier weer te koop?![]()
Die is van Winfried.nog meer mensen die liever een kant en klaar maaltijd willen ipv zelf doen ?
dit vliegertje lijkt me een redelijke prijs hebben , en in een uurtje vlieg klaar voor komend indoor gedoe
ook lekker in de buurt
http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-vliegtuigen/118235-f3p-model-xerces-leeg.html
@Siggy mag ik gebruik maken van jou canopy mod of zit daar patent op?![]()
Die is van Winfried.Eigen ontwerp en heeft-ie de F3P wedstrijden mee gevlogen. 8)
Hoho, is niet mijn uitvinding maar van Bossie
Van mij mag het hoor
Was weer heerlijk op het veld, 6 lipootjes leeggerost met de Velocity.
Weinig wind en geen spatje water, helemaal goed dus![]()
mooi ding hoor !!
ik zit vol , anders zeker gekocht
was idd goed vliegweer
ik had floor , die wou na de kermis de thuishang jongere spelen .
bovendien kan ik niet lekker ontspannen vliegen als ik floor bij me heb ,
volgend weekend maar weer
volgend weekend wil ik weer een mooi filmpje bouwen , dus ik zoek vrijwilligers die formatie willen vliegen , met een stuk of 3a 4 kisten , gewoon proberen , levert wel leuke beelden op , ook als het fout gaat :lol:
daarna als afsluiter lekker combatten , kickennnnn , valt ook erg in de smaak bij youtube publiek , filmpje van gisteren is behoorlijk veel bekeken , in vrij korte tijd , dat kan nooit van de clubgasten alleen zijn![]()
UPJE !!
wanneer gaat deze los op het veld ?
Gave kist SpikkelIk zie dat hij alleen ductedfan is :rolling:
Ben benieuwd wanneer hij de lucht in gaat![]()
Zeker een mooie kist, over twee maanden hier weer te koop?![]()
Check... Misschien moeten we een pooltje maken. :lol:
Zal em alvast PB'n
Ja, daar heb je een punt. Met zo'n schaalkist wil je niet raggen. :nooo: :rolling:Met een calmato kan ik niet lekker raggen.
Ja leuk. Ik haal de Monsun en Sleurphira wel tevoorschijn voor het formatievliegen. Leuk om met 6 tot 8 kisten achter en bij elkaar het veld laag te passeren. Filmen uit meerdere hoeken en een superfilmpje maken. 8) Daarna de (Mini) Swift afraggen is ook prima.volgend weekend wil ik weer een mooi filmpje bouwen , dus ik zoek vrijwilligers die formatie willen vliegen , met een stuk of 3a 4 kisten , gewoon proberen , levert wel leuke beelden op , ook als het fout gaat :lol:
daarna als afsluiter lekker combatten , kickennnnn , valt ook erg in de smaak bij youtube publiek , filmpje van gisteren is behoorlijk veel bekeken , in vrij korte tijd (180 hits) , dat kan nooit van de clubgasten alleen zijn![]()
godnondeju shit die moet ik ook nog ff gauw afmaken.Ja, daar heb je een punt. Met zo'n schaalkist wil je niet raggen. :nooo: :rolling:
Daarna de (Mini) Swift afraggen is ook prima.![]()
Had je toch vanmiddag moeten komen, dan had je een mooi filmpje kunnen maken.
En wat de Kermis betreft, ik heb daar ook helemaal niets mee.
Met het type mensen wat zich daar ophoudt heb ik binnen twee minuten ruzie, ga dit soort vreselijke evenementen dus beslist niet opzoeken![]()
Ja leuk. Ik haal de Monsun en Sleurphira wel tevoorschijn voor het formatievliegen. Leuk om met 6 tot 8 kisten achter en bij elkaar het veld laag te passeren. Filmen uit meerdere hoeken en een superfilmpje maken. 8) Daarna de (Mini) Swift afraggen is ook prima.Ik zal vrouwlief meedelen dat zaterdag volgeboekt is.
(zo gaat dat in Huize Sleur)
Als er niet gelijk geragd wordt na de photo shoot dan zijn er best wel mensen die mee willen vliegen in de formatie.mooi , gaan we doen , een gast of 6 moet daar wel voor in zijn
nog mooier in formatie achter elkaar ,en dan een hele mooie ruime looping maken met 6 kisten :idea:![]()
Ja ik kan wel komen filmenvrouwtje moet zaterdag wel werken dus ik kan niet al te laat weg zaterdag. Zondag staat nog vrij :wink: