Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gave kist Spikkel :thumbsup: Ik zie dat hij alleen ductedfan is :rolling: ;)
Ben benieuwd wanneer hij de lucht in gaat :yes:
Dit is de zweefteef uitvoering. Voor in dat gat komt de sleepkabel. :yes: Die kabel wikkel je op met die losse motor. Motor komt op een plank op de picknicktafel, touw via het hek het veld op. 8)

Zeker een mooie kist, over twee maanden hier weer te koop? :mrgreen:
Check... Misschien moeten we een pooltje maken. :lol:

They just f*cked with the wrong Mexican!
Verder gaat-ie lekker meneer de Mexicano.... :? Het maakt toch niet uit wat je n**kt, als je maar n**kt. :teacher:

Laatst bewerkt door een moderator:
Die is van Winfried. ;) Eigen ontwerp en heeft-ie de F3P wedstrijden mee gevlogen. 8)

mooi ding hoor !!

ik zit vol , anders zeker gekocht ;)

Hoho, is niet mijn uitvinding maar van Bossie :D
Van mij mag het hoor ;)

Was weer heerlijk op het veld, 6 lipootjes leeggerost met de Velocity.
Weinig wind en geen spatje water, helemaal goed dus :cool:

was idd goed vliegweer ;)

ik had floor , die wou na de kermis de thuishang jongere spelen .
bovendien kan ik niet lekker ontspannen vliegen als ik floor bij me heb ,

volgend weekend maar weer ;)

volgend weekend wil ik weer een mooi filmpje bouwen , dus ik zoek vrijwilligers die formatie willen vliegen , met een stuk of 3a 4 kisten , gewoon proberen , levert wel leuke beelden op , ook als het fout gaat :lol:

daarna als afsluiter lekker combatten , kickennnnn , valt ook erg in de smaak bij youtube publiek , filmpje van gisteren is behoorlijk veel bekeken , in vrij korte tijd (180 hits) , dat kan nooit van de clubgasten alleen zijn ;)

Laatst bewerkt:
mooi ding hoor !!

ik zit vol , anders zeker gekocht ;)

was idd goed vliegweer ;)

ik had floor , die wou na de kermis de thuishang jongere spelen .
bovendien kan ik niet lekker ontspannen vliegen als ik floor bij me heb ,

volgend weekend maar weer ;)

volgend weekend wil ik weer een mooi filmpje bouwen , dus ik zoek vrijwilligers die formatie willen vliegen , met een stuk of 3a 4 kisten , gewoon proberen , levert wel leuke beelden op , ook als het fout gaat :lol:

daarna als afsluiter lekker combatten , kickennnnn , valt ook erg in de smaak bij youtube publiek , filmpje van gisteren is behoorlijk veel bekeken , in vrij korte tijd , dat kan nooit van de clubgasten alleen zijn ;)

Had je toch vanmiddag moeten komen, dan had je een mooi filmpje kunnen maken.

En wat de Kermis betreft, ik heb daar ook helemaal niets mee.
Met het type mensen wat zich daar ophoudt heb ik binnen twee minuten ruzie, ga dit soort vreselijke evenementen dus beslist niet opzoeken ;)

UPJE !! :p
wanneer gaat deze los op het veld ?

hehe thnx voor het upje ;). Qua maiden, zie hieronder..

Gave kist Spikkel :thumbsup: Ik zie dat hij alleen ductedfan is :rolling: ;)
Ben benieuwd wanneer hij de lucht in gaat :yes:

asap. Er moet nog wat aan gefreubeld worden, motor moet ingebouwd worden zoals je opgemerkt had hehe. En er moeten nog wat servo's ingebouwd worden. Verder heeft de motor aardig lang stil gelegen (welliswaar in de olie), dus zal eerst even afgesteld moeten worden weer. Dat doe ik op het veld en zal zeker binnen nu en 2 maanden gebeurd zijn :lol:

Zeker een mooie kist, over twee maanden hier weer te koop? :mrgreen:

Check... Misschien moeten we een pooltje maken. :lol:

Niet nodig heren, deze kist gaat niet meer weg ;). Toen hij gebracht werd had ik al zoiets van.. wowie!! En dat gevoel is er nog steeds.. haha.

Heb ook net de Sukhoi nog even gepast in de auto en hij past erin, op zijn kop welliswaar. Dus ook die kist blijft staan (gaat gemaidend worden tussen nu en 2 maanden). Evenals de Yak54, die nu nog in Zaandijk staat.

Zal em alvast PB'n

Heb nog niets ontvangen... :D

Met een calmato kan ik niet lekker raggen.
Ja, daar heb je een punt. Met zo'n schaalkist wil je niet raggen. :nooo: :rolling: :D

daarna als afsluiter lekker combatten , kickennnnn , valt ook erg in de smaak bij youtube publiek , filmpje van gisteren is behoorlijk veel bekeken , in vrij korte tijd (180 hits) , dat kan nooit van de clubgasten alleen zijn ;)
Ja leuk. Ik haal de Monsun en Sleurphira wel tevoorschijn voor het formatievliegen. Leuk om met 6 tot 8 kisten achter en bij elkaar het veld laag te passeren. Filmen uit meerdere hoeken en een superfilmpje maken. 8) Daarna de (Mini) Swift afraggen is ook prima. :yes: Ik zal vrouwlief meedelen dat zaterdag volgeboekt is. :p (zo gaat dat in Huize Sleur)

Had je toch vanmiddag moeten komen, dan had je een mooi filmpje kunnen maken.

En wat de Kermis betreft, ik heb daar ook helemaal niets mee.
Met het type mensen wat zich daar ophoudt heb ik binnen twee minuten ruzie, ga dit soort vreselijke evenementen dus beslist niet opzoeken ;)

nope , ikke ook niet , ga er niet meer heen , ik had echt zin om te gaan slaan daar , ik zoek ruzie niet op , maar kan niet tegen onrecht , als mijn kleine meid iets uitkiest wat inkoop 5 hk dollar cent duurder was , geef je dat gewoon .
het is toch kermis en vrolijkheid alom ?? ,dus niet .

neem volgende week je calmato sport mee voor de formatie sessie ;)

Ja leuk. Ik haal de Monsun en Sleurphira wel tevoorschijn voor het formatievliegen. Leuk om met 6 tot 8 kisten achter en bij elkaar het veld laag te passeren. Filmen uit meerdere hoeken en een superfilmpje maken. 8) Daarna de (Mini) Swift afraggen is ook prima. :yes: Ik zal vrouwlief meedelen dat zaterdag volgeboekt is. :p (zo gaat dat in Huize Sleur)

mooi , gaan we doen , een gast of 6 moet daar wel voor in zijn ;)
nog mooier in formatie achter elkaar ,en dan een hele mooie ruime looping maken met 6 kisten :idea: :D

Ja ik kan wel komen filmen :yes: vrouwtje moet zaterdag wel werken dus ik kan niet al te laat weg zaterdag. Zondag staat nog vrij :wink:

mooi , gaan we doen , een gast of 6 moet daar wel voor in zijn ;)
nog mooier in formatie achter elkaar ,en dan een hele mooie ruime looping maken met 6 kisten :idea: :D
Als er niet gelijk geragd wordt na de photo shoot dan zijn er best wel mensen die mee willen vliegen in de formatie. :yes: Dus na het filmen iedereen rustig landen en daarna leef je je maar uit met de bouwdozen met folie in vliegbare staat. :yes: Een Mini Swift inkorten is geen probleem, dat valt niet mee een levert een hoop lol op. :yes:

Ja ik kan wel komen filmen :yes: vrouwtje moet zaterdag wel werken dus ik kan niet al te laat weg zaterdag. Zondag staat nog vrij :wink:

das mooi ;)

ik denk dat het zaterdag word , sleur kan ook op zaterdag , ik ook alleen op zaterdag .
formatie vliegers moeten we nog ff bijeen krijgen , maar dat gaat wel lukken denk ik

meld je maar als je je aangesproken voelt ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back