BYM
Forum veteraan
Probeer het zelf is dan MR. ikkannieteenshoverendusikneemeenflymentorenkijkdaarnanooitmeeromnaarmijnheli
Volgens mij is je spatiebalk defect geraakt, tijd voor een nieuw toetsenbord :teacher:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Probeer het zelf is dan MR. ikkannieteenshoverendusikneemeenflymentorenkijkdaarnanooitmeeromnaarmijnheli
Bij mij is het alleen de spatiebalk![]()
t-rex 250 parts bestellen gaat voor indoor vliegen![]()
Heel klein helitje man![]()
@ Sleur of wie dan ook: De AR7000 ontvanger, moet je de sprietjes ook vastzetten of kun je die gewoon los laten?
volgens mij kun je ze heel mooi geleiden in die antenne rietjes zoal vroeger op de savage .
maar ik zet ze vast met glasvezeltape
De draadjes aan een 7000 ontvanger zijn heel erg kort Junkie,ook hier is bij Spektrum op bezuinigd :lol:
Hoef je dus niet vast te zetten Phil![]()
In je oude of in je nieuwe huis?
Kan me herinneren van je oude plekje dat je erg veel moest schuiven voor je ergens bijkon :rolling:
Vandaar ook de term virtuele marder enzo![]()
Allen dank... de Calmato is vliegklaarNet nog even de Astro Flight eraan gehangen: 475 Watt en 42 ampere. Wat deed die van jou Siggy?
CG punt ligt op 95 mm achter het landingsgestel, moet goed zijn zo.
*heerlijk van de knijpers af*
Gefeli man, nieuwe kist, nieuwe knuppels, hoop dattie in een stuk blijft![]()
Met een 11x5,5 APC 460 watt en rond de 40 ampere
* Nu nog een droog veld, anders kan hij wel op de kast totdat het flink gaat vriezen :lol:
Als de techniek me maar niet in de steek laat![]()
Moet je ze dan horen in het Flutaba kamp ......![]()