Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, ik ook bij het zien van uw aangezicht :schrik:. Verschijnselen zagen er hetzelfde uit als een hersenbloeding. :? :(
Volgens het ZKH, gewoon afwachten, geen tijdsschema meegekregen..., Blijkt toch een zenuw ontsteking te zijn, zou na 4 weken geen verbetering zijn maar weer ff de huisarts contacten :confused:

heb het gevoel dat het al weer wat bijtrekt..
Toch geen zieken op de club vanavond? of Chinese mondkapjes mee?
Nee, niet besmettelijk, alleen vervelend :(
Is je zeilbootje al klaar? Het ijs is bijna weg. :D Volgende week begin ik aan de paintjob. 8) Zag wel dat de zeilen bevestigen een onvergetelijk priegelwerk is met heel veel gaatjes boren in de alu pijpjes. :?
Staat er 1 nieuw te koop, incl. zender voor 150 euypo..? duur of niet (vaarklaar)
*denkt aan de vijver in de tuin..*

Geeft niets hoor en anders de hele maand (denk om je ogen alert). :D

je hebt gelijk , jouw link's passen me wel ;)

ik voel mij echt burnout , ik heb er stomweg ff niet de kracht voor , mijn levens lust is gezakt tot point zero , maakt niet uit of het dinsdag of vrijdag is , al is vrijdag wel een stuk aangenamer :D

komt mede omdat er veel gebeurd is , stiefvader opeens dood , mijn vader binnenkort ook , dus allemaal ellende , en op het forum zie me wel vrolijk doen , maar ondertussen ...

maar net wel iets leuks gedaan , even naar lynx gereden ,en een mooie alu spinner gehaald ,en nog wat gadget's , dus dat tilt me weer een paar % naar het positieve toe :-)

Als je maar niet te lang en te vaak thuis gaat zitten Junkie. Dan zak je alleen maar af. Gewoon een balans zoeken. Je merkt vanzelf aan je lichaam dat het nodig om te rusten. maar thuis zitten geeft je eigenlijk ook geen rust, want dan ga je meer piekeren. De truuk is afleiding zoeken, en niet teveel op je lichaam en dergelijke letten. en belangrijk is als je het wat moelijker hebt om je gedachten te relativeren/ uitdagen.

*denkt aan de vijver in de tuin..*
Wij ook. :yes: Beetje zeilen, watervliegen, BBQ, pintjes... :thumbsup: Wanneer? :mrgreen:

ik voel mij echt burnout , ik heb er stomweg ff niet de kracht voor , mijn levens lust is gezakt tot point zero , maakt niet uit of het dinsdag of vrijdag is , al is vrijdag wel een stuk aangenamer :D
Ach, hier kunnen we de eerdere topics op naslaan, jaarlijks ritueel bij jou. :lol:

maar net wel iets leuks gedaan , even naar lynx gereden ,en een mooie alu spinner gehaald ,en nog wat gadget's , dus dat tilt me weer een paar % naar het positieve toe :-)
Ja, dat hebben vrouwen ook heel erg. Die raken ook gedeprimeerd als ze geen geld uitgegeven hebben. :? Ombouwen een optie. :? :hammer:

Als je maar niet te lang en te vaak thuis gaat zitten Junkie. Dan zak je alleen maar af. Gewoon een balans zoeken. Je merkt vanzelf aan je lichaam dat het nodig om te rusten. maar thuis zitten geeft je eigenlijk ook geen rust, want dan ga je meer piekeren. De truuk is afleiding zoeken, en niet teveel op je lichaam en dergelijke letten. en belangrijk is als je het wat moelijker hebt om je gedachten te relativeren/ uitdagen.

Jij moet psycholoog worden Pieter.Ik knap al op bij het lezen van je woorden ;-)

goedemorgens ouwe rukkert , wat doe jij zo vroeg uit je nest ?

ga je weer solliciteren ? ;)

Jep! !!! Belangrijk om in je dagelijkse patroon te blijven.Anders word je lui en lusteloos :-(
En dat moeten we niet hebben natuurlijk.Ik denk dat ik ook maar lekker ga hardlopen.
BURP! !! Wanneer gaan we?

jij ook al depri ?

ach , afleiding hebben klopt wel , morgen maar weer werken :mad: ;)
Ik ben niet depri hoor,maar ik moet wel bezig blijven anders slaat de verveling toe.
's morgens twee uurtjes solliciteren en zoeken naar werk.Daarna gaat de computer uit en ga ik een flink stuk wandelen.
's middags wat doen in de huishouding en tegen de avond eten maken.
Zo ben je de hele dag bezig en blijf je goed in je ritme ;-)

ja? Ga dat maar is aan depressieve mensen vragen of aan mensen die een angst angststoornis hebben. Die mensen vinden dat niet logisch hoor.

Mafkeesssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ben je nou helemaal betoetert!!!!!!!!!??????????

Volgens het ZKH, gewoon afwachten, geen tijdsschema meegekregen..., Blijkt toch een zenuw ontsteking te zijn, zou na 4 weken geen verbetering zijn maar weer ff de huisarts contacten :confused:

heb het gevoel dat het al weer wat bijtrekt..

Ziekte van Bell? Bell's Palsey?

Prednison en wel graag een goede stootkuur van 3 weken, anders loop je net als ik met restverschijnsel :onweer:

Je kan toch wel een stekkertje aan een lipo smelten man? Wat ben je nou voor modelbouwer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back