K
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ziekte van Bell? Bell's Palsey?
Prednison en wel graag een goede stootkuur van 3 weken, anders loop je net als ik met restverschijnselnweer:
HA ! , gevonden , de ideale 940
past geheel in de stemming Volvo, 940, BEGRAFENISAUTO auto te koop - AutoScout24
Kun je dan helemaal niemand meer vertrouwenDit is echt het toppunt. Wie aan mijn kinderen zit zal het met de dood moeten bekopen
:sniper:
![]()
Tsja, is niet de eersteagent die zich vergrijpt. Vorig jaar toch ook zo'n droplul die er één gewurgd had. :evil: En het maar raar vinden dat de politie geen gezag meer heeft. Ja dûh...Kun je dan helemaal niemand meer vertrouwenDit is echt het toppunt. Wie aan mijn kinderen zit zal het met de dood moeten bekopen.
Kun je je schoonmoeder ook nog eens meenemen. :rolling:HA ! , gevonden , de ideale 940
past geheel in de stemming Volvo, 940, BEGRAFENISAUTO auto te koop - AutoScout24
Vaag om dat te koop aan te bieden. Opa wilde toch liever niet dood? Opa gedumpt in het bos? 8O :?
dat is em...,
Prednison gehad voor 10 dagen, en wat andere zooi, Beide vandaag opgegaan, en hij wou verder niets meer meegeven.
Gewoon rust/ geen stress, ect was het advies. dus morgen maar weer werken![]()
Lekker weer aan de bak dusJepz, vrijdag wordt slecht weer voorspeld
Blergh. Wat een ellende, zo vroeg aan t werk. Zou nog best
even lekker door geslapen hebben.. ghehe. Vanavond weer de zolder verder opruimen.. heb d'r (gek genoeg) zin an!