junkie rc
Forum veteraan
dus ga je samen met het gezin proefrijden en kom je zondag vliegen. Simpel/
We zien het wel,mijn kopf staat er niet zo naar,mijn pa ligt weer in da hospitaal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dus ga je samen met het gezin proefrijden en kom je zondag vliegen. Simpel/
Wel smorgen he! :morning:![]()
Trouwens mijn ex collega van de baderie in heemskerk (zoon van de baas) heeft gister bekend de zwerver in Beverwijk te hebben doodgestoken en zijn benen eraf gehaald te hebben.![]()
Tis zo'n anderhalf uur tuffen denk ik. :? Dus rond 07:30 uur? Even opletten of er geen werkzaamheden op de A6 zijn.@ Sleur: Hoelaat/vroeg verwacht jij mij a.s. zondag?
*iets met een Calmato, ski's en nieuwjaarsvliegen*of je gaat leren vliegen 8Oik noem het gewoon stom.., dan nog op het web gooien ook....
Ja, doe maar. Ik draai me nog wel een keer om en denk aan jullie als ik nog even wegdommel. :sleepy:7.30 uur - 9.00 uur
![]()
Voor jou een opgave om 07:30 UIT je bed te komen, niet ER IN te gaan.Een bezigheid is het....niets eens een activiteit.![]()
Voor jou een opgave om 07:30 UIT je bed te komen, niet ER IN te gaan.![]()
![]()
Ja, doe maar. Ik draai me nog wel een keer om en denk aan jullie als ik nog even wegdommel. :sleepy:
morgen op het veld als het weer het toelaat Nick?
Nou, vanmiddag ook alleen maar regen..pest pokke....bah.... ben er bang voor....