Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Fokkerdefok, net m`n halve karafannetje vern**kt :bad-words:, de helft van de verf zit op de afplaktape en niet meer op de Sleurhut :rolleyes:, dan helaas maar wat minder mooi en een grote kwak uit een andere spuitbus eroverheen, melkpakken zijn blijkbaar niet zo gek op verf :confused:

Had je niet geschuurd of voorstrijk gebruikt dan? :rolling:

Gaat er nog iemand rijden vandaag:hammer:

M3 riep laatst dat hij op Sloterdijk wel een plekje wist, ik weet inmiddels een heel mooi plekje in Beverwijk dus we moeten binnenkort ECHT eens een Onroad meeting houden, lijkt me erg gaaf!
Onder begeleiding van zonnetje, anders is het rijden geen klap aan ivm grip of liever gezegd het gebrek aan .....

bedankt voor de tip , heb er even wat info over gezocht
het blijft bij hogere temperaturen gewoon zitten, en het geeft een beschermende laag over de kogelkop en het binnenste van de cup
goed spul dus:thumbsup:

Als het goed genoeg is om beitelbussen te smeren van hakhamers die op bobcats en kranen worden gebruikt , is het bijna overal goed genoeg voor :thumbsup: De belasting die daar op komt te staan is namelijk veel groter als die op je aandrijfas ;)

Tis ook heel goed te gebruiken voor CVD's en dogbones van nitro's in combinatie met stofhoesjes ;)

word geregeld ,heb ik ff mzzl:rolleyes:
Heb het te druk gehad,en kom alleen zaterdag avond in albert hein.
Ik heb ook geen sleurhut,helaas :-?
Het enige wat ik kan doen is " komen" vanavond ;)

En dan weer wel tijd hebben om op het forum te tikken :confused: ;) nee hoor, hou jij je maar bij de cake die lang genoeg houdbaar is voor je eigen begrafenis, komt helemaal in orde met de vetjes :banana:

Had je niet geschuurd of voorstrijk gebruikt dan? :rolling:

Ook niet, maar spuiten in de motregen werkt blijkbaar ook niet echt :confused: vreemd :puppydogeyes:

Zo, ben je het wachten zat en bestel je nog maar een alu diff voor de Baja bij een ander, ligt er een briefje in de bus van TNT dat ik een pakje kon ophalen van DDM.....:evil:

Vanmorgen voor het werk dus even snel langs het postkantoor gegaan en het pakketje in ontvangst genomen. Sleur, jouw stofhoesjes zitten er ook bij :D Neem ik straks mee.

Nu heb ik straks wel een alu diff spare.... voor iemand die interesse heeft.

Als het goed is ligt er in de vriezer bij Peter ook nog het een en ander van Bart en van mij van de vorige ronde. Tenzij "ze" het inmiddels hebben opgevreten :D

Vanavond maar met een wat gewichtige sleurhut in de rondte knallen, makkelijk te repareren en als je er te hard op knalt heb je meer schade dan ik :rolling:

@Ferry, carpoolen? (even via Tel of SMS)

Zo, ben je het wachten zat en bestel je nog maar een alu diff voor de Baja bij een ander, ligt er een briefje in de bus van TNT dat ik een pakje kon ophalen van DDM.....:evil:

Tsja, zoals Fritsie al zei: Geduld hebben is een centen kwestie :rolling:

Wij zijn iets later bij de competitie, Fritsie komt mij rond 20.15 uur ophalen dus zet de balletjes maar warm :thumbsup: ;)

Ach, straks altijd iemand die zijn diff in puin rijdt, en wie is dan de redder in nood? Een diff ter plaatse vervangen is redelijk snel gedaan, dus bij mooi weer wordt dat gewoon sleutelen onder genot van een bakkie koffie :yes:

Nog even de accu's laden als ik straks thuis ben. Maakt niet veel uit, na één rondje is er toch weinig puf meer uit te halen. als het maar lachen wordt. Ik denk dat ik straks nog even snel een 6 cellen pakket maak die de hele avond kan rijden zonder bij te laden.... :D

Kan ik mooi in de sleurhut leggen. Wel een lange kabel maken.

Gaat er nog iemand rijden vandaag:hammer:
Meneer gaat nooit rijden en uitgerekend bij windkracht 10 wil hij gaan rijden. 8O :? Rare jongen... ;) :lol:

Sleur, jouw stofhoesjes zitten er ook bij :D Neem ik straks mee.

Nu heb ik straks wel een alu diff spare.... voor iemand die interesse heeft.
Tsjonge, ik had zelf al geregeld want dat wachten op jouw DDM spul duurde wel heeeeeeeel lang. ;) En is het diff een volledig diff of alleen de alu schalen voor de buitenkant? Ik hoor vanavond wel want het moet opbrengen. ;)

Vanavond maar met een wat gewichtige sleurhut in de rondte knallen, makkelijk te repareren en als je er te hard op knalt heb je meer schade dan ik :rolling:

@Ferry, carpoolen? (even via Tel of SMS)

"Gewichtige sleurhut" :confused: Als je net als ik een melkpak gebruikt heb moet je wel de melk weggooien (opdrinken) scheelt 2 kilo ;)

PB per SMS onderweg.

"Gewichtige sleurhut" :confused: Als je net als ik een melkpak gebruikt heb moet je wel de melk weggooien (opdrinken) scheelt 2 kilo ;)

PB per SMS onderweg.

Hij heeft waarschijnlijk een klinker met winkelwagenwieltjes eronder gemaakt :rolling:

@phil

Ik wilde juist vragen of iedereen wat eerder kon komen, wil beetje bijtijds naar bed, moet morgen vroeg op, en had gisteravond bij ANWBaja in Lelijkstad een anti-slipcursus, met dezelfde instructeurs als 4 maanden geleden op de driftcursus in Valkenswaard :rolling: ,gevolg was dat ik bij enen pas in bed lag :hammer:

Nu nog ff beetje rust in de stoel en dan strax hapjes doen bij Peter :P

zo, nog ff accu's laden ,eten ,en ben ik er rond 19;30
heeft iemand nog een extra aanhanger :lol:

laterrrrrrrrrrrrrr

@iedereen
Tja nu wil ik eens rijden, laat iedereen het afweten :D

@Bym
Ik dacht dat er in Heerhugoaard (wat ik gehoord had van collega's)een heel stuk asfalt is geplaatst voor parkeerterrein.
Dat is natuurlijk helemaal top
Binnenkort weet ik meer
Misschien dat meneer Kobus daar ook wel wat meer van weet ;)

@ Phil
Lees ik even het forum niet heb je meteen weer een kleding collectie
Betreffende een windjack met de opdruk OFF roaders hmm:-?

Zooooo, dat was me het avondje wel weer. Wat een hoop lol hebben we weer gehad. Mooie creaties gezien van zowel aanhangers als nieuwe bodies (van extreem mooi als die van Ferry tot echte pimp-my-rides). :lol: En wat denk je: Iedereen een beker gewonnen. :thumbsup:

Wat fotootjes. Het filmpje volgt nog, daar zullen wat unieke beelden en geluidseffecten in zitten (ik geloof dat de baaninzetters zich iets verveelden 8O).

onroad_tamtech_sleurrace1.jpg

onroad_tamtech_sleurrace2.jpg

onroad_tamtech_sleurrace3.jpg

onroad_tamtech_sleurrace4.jpg

Was zeker gezellig ,echt een sloop je auto in 2 uur avond :hammer::p
Zowel body als div geheel gaar (zie onderste foto) :-?
Sleur ;Mijn dank voor de beker :thumbsup:
En bym ; mijn dank voor de super gave baja jump poster :worship:

En iedereen + organisatie ; dank voor de hapjes en gezellig heid,en geregel :thumbsup::celebrate:

Welterusten ,junkie gaat pitten :sleepy:

Was weer helemaal lol vanavond, eindelijk m`n draagarmen gesloopt :).
Peter, bedankt voor de gastvrijheid en de woensdagavonden die je aan ons opgeofferd hebt :worship:.
Als de baan nog gestofzuigd moet worden vanwege de verfbladders hier en daar :oops: roept u maar, stuur ik m`n vrouw wel langs:yes:

Hehehe,

Zo mijn best gedaan om de beker te winnen en wat denk je??? Nog gewonnen ook :thumbsup:

Allemaal bedankt voor de gezellige uurtjes. Laten we afspreken dat we met de Scalpels er niet zo'n zooitje van maken :twisted:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back