Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sky Channel... 8ODe DX6i en DX7 werken met een dubbele zender. Dus op twee frequenties wordt gelijktijdig uitgezonden. Dat betekent in theorie maximal 39 modellen gelijktijdig actief (de 40e krijgt en melding dat er geen kanalen meer beschikbaar zijn). De gewone AR6200 ontvanger ontvangt dus één van beide kanalen. Maar als je de tweede (satelliet)ontvanger erbij zet, ontvang je ook het tweede signaal. Door de ene antenne haaks op de andere te zetten verklein je de richtingsgevoeligheid van je antenne en is de kans op storingen aanmerkelijk kleiner. Daarom zit de extra ontvanger dwars in de romp en de hoofdontvanger tegen de zijkant (antenne in de lengterichting).
Nu hebben deze ontvangers eigenlijk maar twee stompjes draad van 3,1cm. Meer is er niet...![]()
@Junkie RC:
PB inda box!
afdeling Savage team Offroaders Zaandam e/o
wij gaan binnenkort wat afspreken
ik moet zeggen dat als je het op 1 servo gooit het ook wel goed werkt
@ Junkie
Is dat uitlaatje ook los te koop als bart het goed vind![]()
Ook lollig, ik heb maar 2 dagen vrij hoeven nemen, die vervolgens 11 dagen vrij hebben opgeleverd :rolling:
Morgen weer werken, blegh ....
@ Junkie
Is dat uitlaatje ook los te koop als bart het goed vind![]()
:rolling:
Welk uitlaatje bedoel je?
er zijn er totaal 3 zichtbaar...![]()
Die paarse![]()
Die paarse![]()
die helaas niet,want die gaat op de 3.5 Savage van Max.Plus een pennetje voor aan de voorkant van de uitlaat
Moet dat kosten![]()
wat zijn jouw plannen voor vandaag??
Don't worry: daar komen we wel uit.(Afhankelijk van hoe de onderhandelingen met Junkie RC verlopen)
@ bym,
ik zag dat we een rijdersstelling nodig hebben voor de onroaders? Ik heb er een staan die in 5 min op te zetten is. Moeten alleen een paar stukkies hout op voor de vloer. Dan sta je op een 1 of 1.5 mtr hoog.
Ik heb er alleen geen transport voor....![]()