Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Met al dat ge-ouwevrouwvanlichtezeden over vliegen hier in een Offroaders topic, wordt het tijd voor een topic dat heet: "Air-roaders omgeving Zaandam e/o " :p ;)

oke bart ,dan weer even over op de offroaders ;)

hier mijn hele savage xss collectie te koop aangeboden :cool: ,voor de sav liefhebbers onder ons .

van alles en nogwat ,nieuw spul,gebruikt spul, even schoonmaken,in de wd 40 alle mooie onderdelen monteren en klaar ;)

genoeg bandjes voor het leven.
blokjes lopen nog wel ,moet afgesteld worden,en anders voor onderdelen gebruiken.
uiteraard is de savage met gebruikers sporen ,maar heeft nooit gesprongen :rolleyes:
schokkers zijn nog nieuw,en nog een zooitje reserve.

laat maar weten via pb wat je er voor over hebt :cool:

groetjes; afdeling vliegers ;)

IMG_0929.jpg

IMG_0927.jpg

IMG_0922.jpg

IMG_0923.jpg

IMG_0924.jpg

IMG_0926.jpg

Sky Channel... 8O ;) De DX6i en DX7 werken met een dubbele zender. Dus op twee frequenties wordt gelijktijdig uitgezonden. Dat betekent in theorie maximal 39 modellen gelijktijdig actief (de 40e krijgt en melding dat er geen kanalen meer beschikbaar zijn). De gewone AR6200 ontvanger ontvangt dus één van beide kanalen. Maar als je de tweede (satelliet)ontvanger erbij zet, ontvang je ook het tweede signaal. Door de ene antenne haaks op de andere te zetten verklein je de richtingsgevoeligheid van je antenne en is de kans op storingen aanmerkelijk kleiner. Daarom zit de extra ontvanger dwars in de romp en de hoofdontvanger tegen de zijkant (antenne in de lengterichting).

Nu hebben deze ontvangers eigenlijk maar twee stompjes draad van 3,1cm. Meer is er niet... :cool:

Ahááááááa, helemaal duidelijk.
Soort van redundancy dus :yes:

Nou duidelijk, toch mooi spul dus he, dat Spektrum, bij deze is het Spektrum wel degelijk verbreed ;)

@Junkie RC:
PB inda box!
afdeling Savage team Offroaders Zaandam e/o

Die [edit]'s van jou zijn net kleine verhaaltjes op zich :rolling:

@ Junkie
Is dat uitlaatje ook los te koop als bart het goed vind:D

mooi he :cool:

ik ben nog ff met bart aan de onderhandel tafel :rainbow1:
ik heb nog een voortuin die gepimpt moet worden :p

zo ff kapertje pakken ,daarna weer vlieg cursus met de cessna op ht , als ik de cessna in de lucht kan houden,lukt dat ook met de easy star :yes:
ben daar rond 13;00 u :bye:

Ook lollig, ik heb maar 2 dagen vrij hoeven nemen, die vervolgens 11 dagen vrij hebben opgeleverd :rolling:
Morgen weer werken, blegh ....

ha die heren Hoogtij genieters.
Weten jullie dat we af en toe een bekende nederlander onder ons hebben??.
Zie volgend stuk uit een kabel krant:

Wegenbouwers Noord-Holland in tv-programma RTL 4

230385027_7fd9f92fe0_m.jpg
HEILOO - Vier wegenbouwers uit Noord-Holland zijn de uitdaging aangegaan om te stoppen met roken. Ze doen mee met het nieuwe zaterdagavondprogramma 'Ik Wed Dat Ik Het Kan', dat vanaf 26 april zes weken lang te zien is bij RTL4. Het programma wordt gepresenteerd door Carlo Boszhard en Nicolette van Dam.

Uitdaging
Eén van de wegenbouwers, de 43-jarige Rik Smit uit Heiloo, weet dat de verleiding groot is om tijdens stilstaande momenten op het werk een sigaretje op te steken. "Voor mij en mijn collega's is het dan ook een enorme uitdaging om de sigaretten links te laten liggen", aldus Smit.

Bron: RTV NH

Groeten Edwin.

P.S. Kobus op tv ben je knapper als in het echt :-)

@ bym,

ik zag dat we een rijdersstelling nodig hebben voor de onroaders? Ik heb er een staan die in 5 min op te zetten is. Moeten alleen een paar stukkies hout op voor de vloer. Dan sta je op een 1 of 1.5 mtr hoog.
Ik heb er alleen geen transport voor....:(

@ bym,

ik zag dat we een rijdersstelling nodig hebben voor de onroaders? Ik heb er een staan die in 5 min op te zetten is. Moeten alleen een paar stukkies hout op voor de vloer. Dan sta je op een 1 of 1.5 mtr hoog.
Ik heb er alleen geen transport voor....:(

We kunnen ook bij Bart op het dak gaan staan :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back