Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm, over een paar dagen moet ik toch helemaal klaar zijn met de zaken in huis, dan komen mijn modelletjes weer aan de beurt. Eerst de Baja, dan de heli en als ik wat tijd over heb komt de marder ook weer wat verder. Ondertussen ook maar een EZ aanschaffen, zat sowieso al in de pijpleiding :mrgreen:

Wel een beetje oefenen op de sim (Reflex)

fuck the sim :oops:

als je een beetje gevoel hebt voor vliegen ( wat jij hebt ) is in de praktijk best te vliegen ,als je maar niet meteen te veel wilt ;)
ik denk dat jij de EZ best leuk gaat vinden :cool:

sterkte met de laatste loodjes

bart; verdorie, vergeet ik weer dat andere draadje ;)

Thnx voor de bemoedigende woorden. Op de sim al vaker een paar rondjes gevlogen, weinig moeite, alleen even blijven nadenken als je met rolroeren de bocht door gaat. Geen probleem, de EX heeft deze toch (nog) niet :mrgreen:

Of het niet gezellig is vraag ik me af...als je er niets post,wordt het ook niets:???: ;)

Vliegverhalen daar en autoverhalen hier ;)
Hmmm... :? Ik denk niet dat in dat draadje veel zal gebeuren. Ten eerste staat het draadje verkeerd, het had bij Vliegen/Beginners geplaatst moeten worden en niet bij Meetings. Ten tweede had je dan ook wel een draadje kunnen maken voor PB-meldingen want zonder dat geneuzel haddem we mu 100 pagina's minder gehad. Ten derde is het hetzelfde clubje dus we doen niet aan afdelingen binnen de club. Ik boycot bij deze het draadje. :p ;)

gvd dit is geen bullshit de cam heeft niks opgenomen echt helemaal niks baal er wel van had zo'n mooi filmpje geweest
OMGWTFBBQ!! 8O Nee toch? Doe je zo je best om wat moois te maken, probeer ik je tot twee keer toe uit de lucht te vliegen door een onhandige manoeuvre (die loopings waren niet gepland ;), ik was even onder/boven van de EZ kwijt 8O), neem je enorme mooie aanvliegroutes laag over de grond, vlieg je enorm hoog om vervolgens een kamikaze landing te maken, doet-ie het niet.... :evil: Dat is toch wel de grootste teleurstelling, zowel voor jou als ons want het waren de enige opnamen van die avond. Op de één of andere manier worden alleen foto's gemaakt als er met auto's wordt gereden maar met vliegen 0,0. :cry:

Thnx voor de bemoedigende woorden. Op de sim al vaker een paar rondjes gevlogen, weinig moeite, alleen even blijven nadenken als je met rolroeren de bocht door gaat. Geen probleem, de EX heeft deze toch (nog) niet :mrgreen:
Dit gaat jou wel snel lukken. Het vliegen van de EZ is aanmerkelijk makkelijker dan een heli. Overigens heb ik de rolroeren op de ailerons gezet omdat de besturing zich meer zo gedraagd dan alleen rolroeren. Dus linker stick alleen throttle (geen rudder), rechter stick elevator en ailerons. Zolang je het op de sim doet blijft je vliegtuig (is er een EZ voor Reflex) ook lekker virtueel. ;) :D

Laatst bewerkt door een moderator:
tja, foto's :???: , niet aan toegekomen ,was zelf te druk,en door de spanningen vergeten, lag braaf in de auto ;), maar je mocht zelf ook wel een plaatje schieten hoor :rolleyes: , en ik ging er van uit dat er een mooie film geplaatst zou worden door siemme :teacher: , ik werd vanochtend wakker en dacht ,ha de EZ is nog heel ....:-P:D:-o

Het was weer gezellig op hoogtij......

Het was inderdaad weer 1 groot feest op HT,allemaal weer bedankt voor de
gezellige avond mensen,het was weer :thumbsup:

@ Ja dat vliegen was zeker TOPPIE......moet je niet te veel zien want dan koop je er ook 1

zo mooi als dat is dat vliegen, Siemme jammer kerel van de film, enne de volgende keer je

FG-Monster-Beetle meenemen kunnen we ff lekker bashen met de FG'S, Marcelsiggery

bedankt pik voor de killswitch en ik ga je zien GABBER, gr.Dr.Dre.

Gaan we vanavond nog vliegen :confused::D ,ben echt niet verslaafd hoor :rolleyes: gisteren trouwens 1200ma v/d 1400 weggevlogen ,en sleur mijn ez was iets zwaarder omdat ik nog met de nimh cellen vloog . philliams ; topper dat je een oefen zwever hebt gekocht, ik zou eerst maar eens kijken hoe die fabriek af vliegt en daarna misschien wat gewicht plaatsen , nog ff en we hebben gewoon een baja/easy star air/off /on/road club :lol: , wanneer kopen we met z'n alle nog een powerboot voor de afwisseling :cool::o , zucht ,ben al weer vrij :hammer: :bye:

Gaan we vanavond nog vliegen :confused::D ,ben echt niet verslaafd hoor :rolleyes: gisteren trouwens 1200ma v/d 1400 weggevlogen ,en sleur mijn ez was iets zwaarder omdat ik nog met de nimh cellen vloog . philliams ; topper dat je een oefen zwever hebt gekocht, ik zou eerst maar eens kijken hoe die fabriek af vliegt en daarna misschien wat gewicht plaatsen , nog ff en we hebben gewoon een baja/easy star air/off /on/road club :lol: , wanneer kopen we met z'n alle nog een powerboot voor de afwisseling :cool::o , zucht ,ben al weer vrij :hammer: :bye:

Hij is alweer vrij het is niet te geloven ;)
He junkie ff vraagje dat paarse uitlaatje mocht ik overnemen van bart want die hoefde :p hem niet dus aan jou de vraag kan ik hem van je over nemen voor een leuk prijsje;)

Nee, vanavond niet vliegen. Geen propellor, misschien als ik tijd tussendoor heb even bij RCT Models in Velserbroek langs om te kijken of ze daar iets hebben. Ondertussen bij RC Technics de juiste 6x4 prop en propsaver (2.3mm as) besteld, eigenlijk een aantal want je weet maar nooit. :? ;)

Ik zie nu geen reden om een bootje te nemen. :nooo: Dan krijg je hetzelfde gedoe als met de auto's: Geen plek om snel te varen zonder geklaag van de omgeving. En onvoldoende plek in de garage... :lol:

Hij is alweer vrij het is niet te geloven ;)
He junkie ff vraagje dat paarse uitlaatje mocht ik overnemen van bart want die hoefde :p hem niet dus aan jou de vraag kan ik hem van je over nemen voor een leuk prijsje;)
.neem de uitlaat de volgende keer wel mee, probeer je hem eerst ,en kijk je of hij bevalt, zit nl een zuigertje in voor tegendruk ,maar door vuiligheid gaat die soms vastzitten,en moet je hem weer schoonmaken :-|, maar de sound is mooi,en pas als je volgas gaat gaat hij meer herrie maken,maar dan is hij al ver weg. sleur ; bootje ( geintje ) ,ik heb mijn handen al vol aan auto/vliegen/gezin ,en soms werken ;) , kan je een paar prop's meebestellen of ben ik al te laat ,delen we de verz kosten :cool:

.neem de uitlaat de volgende keer wel mee, probeer je hem eerst ,en kijk je of hij bevalt, zit nl een zuigertje in voor tegendruk ,maar door vuiligheid gaat die soms vastzitten,en moet je hem weer schoonmaken :-|, maar de sound is mooi,en pas als je volgas gaat gaat hij meer herrie maken,maar dan is hij al ver weg. sleur ; bootje ( geintje ) ,ik heb mijn handen al vol aan auto/vliegen/gezin ,en soms werken ;) , kan je een paar prop's meebestellen of ben ik al te laat ,delen we de verz kosten :cool:

Ja oke maar dat schoon maken dat is toch niet veel werk :confused:
En dan ga ik het wel ff proberen :p
aankomend weekend ben ik er alleen niet dus zal volgende week worden mischien door de week een keer als jullie gaan vliegen dan hoor je het wel ff :celebrate:;)

Ja oke maar dat schoon maken dat is toch niet veel werk :confused:
En dan ga ik het wel ff proberen :p
aankomend weekend ben ik er alleen niet dus zal volgende week worden mischien door de week een keer als jullie gaan vliegen dan hoor je het wel ff :celebrate:;)
.heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel werk:nooo: .vliegers; waar was de eazy kit te koop voor 65 E ? ,mijn neef wil er ook 1 :wink:, electronica heeft hij al.

Reed net lang HT en welke lonesome cowboy stond er weer te vliegen :confused:

Junkie uiteraard, ziet er toch wel erg leuk uit zo`n easystar, onderstaand ook wel maar dan moet ik wel de camera beter mikken :rolleyes: (marcel kan dat wel;))

bil.jpg

Vanavond de Sav uitlaten op HT en Marcel komt waarschijnlijk nog wel vliegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back