Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb net Marianne te voorschijn gehaald en klaargezet voor de BBQ ter ere van moederdag...;)

Je hebt gelijk, even wat familitijd :)
Hoe was Frankrijk?

Ik heb vandaag een leuke uitvinding gezien, de pitbuddy :

PIC_0060.JPG

Peter gaat kijken waar hij dat kan bestellen, ik vind het een geslaagd artikel, scheelt een hoop gesjouw!
Of we moeten kijken dat we hem zelf kunnen maken, zie ook :

tech-dwg-new.jpg

Zo ik heb de fg weer even uitgelaten. Ik ben aan de gang geweest in velsen. Bij de NAM. is een mooi stukkie asvalt maar goed voor de dragrace. Voluit gaat uitstekend.:D;) Het technische rijden is niet te doen daar. Wanneer gaan we naar de MACH?

siggy; mooi filmpie ,stond een aardig windje,ik kon helaas niet .kan ik niet maken op moederdag :lol:, misschien morgen avond even vliegen

Goeiedag, wat was het zinderend heet op HT :zon:

Het t-shirtje vandaag maar aangehouden voordat er blaren
op de rug zouden komen.

Het was vanmiddag ook erg rustig,behoudens Siem,Bym, Gladoor en mijn eigen persoontje waren er
vandaag geen bekenden op HT te vinden :(
Wel nog een leuk filmpje gemaakt van de EZ die ondanks de dikke windkracht 4
mooi zijn rondjes vloog :cool: Toppie Siem :banana: ik heb weer van je genoten :lol:

View My Video

Gladoor had ook weer een vliegtuig mee,en deze heeft ook nog een mooie vlucht gemaakt :lol:

[URL="http://nl.tinypic.com/player.php?v=qyekh1&s=3"]View My Video
[/URL]

Leuke filmpjes marcel ziet er leuk uit.jammer dat er zo onwijs veel wind was je kon de ez slecht besturen maa ging opzich wel lekker

heb net effe gevlogen en heb mn gps erin gedaan heb er ook effe foto's van geprobeerd te maken van de gps maar door de glinstering in t scherm erg onduidelijk maar neem m wel een keer mee naar hoogtij de volgende gegevens kwamen eruit rollen in 13:43min heeft de ez 8.3 km afgelegd en een topsnelheid behaalt van 90.9 km/h had ook wel een mooie duikvlucht gemaakt maar keek wel raar op van die topsnelheid had dat nooit verwacht maar wel leuk om vaker mee te nemen.

Thanks Phil voor de clip! ;)
Ach...je eigen bedrijf in klein beetje hoger in de :google: search engine pushen is niet illegaal vind ik :p

Goedenavond mensen, ik heb net mijn diff van de onroad uit elkaar getrokken en nou zie ik een olie die ik niet ken. Weet iemand of silicone voldoende is voor het diff of moet daar een FG olie in?

Goedenavond mensen, ik heb net mijn diff van de onroad uit elkaar getrokken en nou zie ik een olie die ik niet ken. Weet iemand of silicone voldoende is voor het diff of moet daar een FG olie in?

Ik weet niet precies welk diff je hebt, maar bij sommige onroad diff's kan dikkere of dunnere olie bepalen hoeveel slip of sper je hebt op je differentieel ....

Waarom heb je hem uit elkaar gehaald trouwens, toch niet nu al panne he ?

Ik ben trouwens met Peter in Purmerend geweest, die mannen hebben het daar wel erg goed voor elkaar hoor, op de truggybaan.
Ook nog even gesproken met Badmuts, Cen-monster, pepe, en zware jongen.

De mannen hebben het daar erg naar hun zin, en ik kan wel begrijpen waarom.
Een klein beetje dezelfde reden dat ik de MACH op wil, in competitie verband gaan rijden, duidelijk het wedstrijd element erin.

Ook nog even met Barend gesproken, een bijna 3 meter lange bestuurbare boot gezien, een treinbaan van 15 meter :hammer:

En we zijn ook nog even op Hoogtij geweest uiteraard.
De vlieger van Peter bleef naar de grond toe willen gaan, zo leek het :hammer:

Al met al een geinig dagje.

Nou ik zie een boel namen, maar reacties homaar, zal ik het licht maar weer uitdoen en iedereen welterusten wensen dan :rolling:

658px-Light_switch_inside_explained.jpg

bym ; de mach lijkt me ook leuk ,maar iets te ver weg om vaak heen te gaan ,en met nitro mag alleen overdag ,electro zo een optie zijn want dat kan 's avonds .
was dus leuk daar in purmerend , dus de ex hoogtijers bestaan dus nog :confused:;)
Al die rc rommel is leuk ,ik weet het niet meer :puppydogeyes: :D

ps ; mijn computer staat soms de hele dag aan ,dus staat vaak ook het draadje aan ,terwijl ik op mijn werk ben:turn-l:

Laatst bewerkt:
Is een heli niks voor jou Junk? Past nog best wel in je verzameling :mrgreen:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :help:,nog ff niet ,maar kan nog komen ;) betekend wel een echtscheiding :cry:
Ze heeft net de vliegtuigen min of meer geaccepteerd :rolleyes:

bym ; de mach lijkt me ook leuk ,maar iets te ver weg om vaak heen te gaan ,en met nitro mag alleen overdag ,electro zo een optie zijn want dat kan 's avonds .
was dus leuk daar in purmerend , dus de ex hoogtijers bestaan dus nog :confused:;)
Al die rc rommel is leuk ,ik weet het niet meer :puppydogeyes: :D

ps ; mijn computer staat soms de hele dag aan ,dus staat vaak ook het draadje aan ,terwijl ik op mijn werk ben:turn-l:

Nitro mag inderdaad maar tot 17.00 uur ja.
Maar ik denk dat als je de hele dag al aan het racen bent je het wel lekker vindt dat je dan de avond "vrij" hebt, nog ff nabuurten in clubhuis en klaar :)
(kan idd ook verder gaan op electro, maar wordt dan helemaal zo'n sleperij :rolleyes: )

Je hoor de mannen bestaan nog. (of ik moet schimmen gezien hebben vanmiddag :rolling: )

Hebben daar ook een pracht van een werkplaats, en een aparte werkplaats met draaibank, zetbank, freesbank, boorkolom etc, ziet er goed uit, als vereniging zijnde heb je het dan goed voor elkaar denk ik dan ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back