Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen ik ga te bed :rolleyes:

@ BYM: bedankt voor de accu :worship:

Ja graag gedaan goos, veel plezier ermee :)

Which reminds me:

@Bart
Wij hebben nu voor de startkist twee types accu, t.w. een 7Ah, en een 12Ah.
De 12 heb je al, ik heb er nu ook een 7 bij, die is even wat handzamer misschien? Overhandig je hem morgen wel :)

Ik weet niet precies welk diff je hebt, maar bij sommige onroad diff's kan dikkere of dunnere olie bepalen hoeveel slip of sper je hebt op je differentieel ....

Waarom heb je hem uit elkaar gehaald trouwens, toch niet nu al panne he ?

Het is altijd goed om iets wat je tweede hands gekocht hebt uitelkaar te halen. Dan weet je wat je hebt.;) Maar nee hoor. Het is nog niet stuk. Wel lekt ie wat olie bij de outdrives en ik weet al waarom. De glijlagers hebben wat ruimte gekregen. Die moeten er eerdaags maar uit denk ik. Maar omdat het nogal een groot diff is en de krachten ff anders liggen vraag ik mij af of er nog een speciale olie in zou moeten.

Ik ben even gaan googlen en ik heb wat info gevonden. Het is een viscosendiff en er kan gewone cilicone schokbrekerole in. Valt dat ff mee.:D

siggy; mooi filmpie ,stond een aardig windje,ik kon helaas niet .kan ik niet maken op moederdag :lol:, misschien morgen avond even vliegen
Dan wel weer in de avond. Lijkt me wel wat. ;) Als het heel erg windstil is, wil ik nog wel een keer de camera erin plakken om wat minder wiebelende/tegen-de-wind-vechtende beelden te schieten.

Zeker leuk om naar te kijken!
Het lijken wel UFO's :shock:

Wel aparte vliegtuigjes...dunne plaatjes "piepschuim" en micro- electronica?
Dat zijn Slow- en Shock Flyers, gemaakt van Depron (vleeswarenschaaltjes/verpakkingspiepschuim). Die heb je in de meest exotische uitvoeren. Zelfs als je het autorijden niet los kunt laten. 8O

Wat is dat, rijden? :rolling: Niet in die verzengende hitte. :nooo: Vanavond misschien nog even fladderen.

Dan rij ik wel even op de terugweg (van de visite :puppydogeyes:) langs Hoogtij (en stop daar natuurlijk ook even) om al dat gefladder weer even te aanschouwen :thumbsup: :yes:

Als er vandaag verder niemand naar HT komt rij ik zometeen maar even naar het Noorderveld om mijn blokkie even opnieuw af te stellen ;)

Ik kom misschien ook nog even kijken. Accu's voor Phil bij me. We bellen wel even Phil.

Prima, dan zie ik ze vanavond wel. Ik ben er denk ik rond 20.30 uur ;)

@ Junkie: heb jij die foto van mij nog op High-res? :p

---EDIT---

Ik kom zeker langs vanavond, de Wing Dragon gooi ik even achterin :yes:

Laatst bewerkt:
Ik ben druk bezig de EZ te verlijmen. Hij lag gistermiddag braaf achterin de auto maar met de zon op de auto is het toch onbehagelijk heet geworden. De dubbelzijdige tape waarme de staart vast zat, was al rijkelijk voorzien van zand maar heeft nu losgelaten. Diverse bouwmarkten bezocht op zoek naar UHU maar dat merk hebben ze nergens. :evil: Maar ik heb nu Pattex voor piepschuim. Alleen het drogen neemt zo'n uur in beslag. :? In het zonnetje droogt het wat sneller.

En nu we toch aan het knutselen zijn, gelijk even het richtingsroer vergroten (ca. 1cm. langer) zodat bij zweefvluchten ook wat beter gestuurd kan worden.

bla,bla,bla ;) , ik ga ook ff vliegen vanavond , heb de ez nu eindelijk goed uitgebalanceerd ,ook de little ez weer een andere set up gegeven, ben benieuwd , v/d week ff een zeer goedkoop cameraatje kopen voor de vluchten :p ,ben er rond 19;00 u :bye:

De baja keek een beetje jaloers naar zijn standaard :rolleyes: ;)

tot straks :cool:

IMG_1050.jpg

IMG_1048.jpg

Eruit met die vervuilende tweetakt troep op HT,electro vliegen is beter voor het milieu en voor je gehoor:yes: ;)

Vanmiddag samen met dr.Dre en Guus het Noorderveld onveilig gemaakt :lol:
met de Baja's en de FG Beetle.
Aan toeschouwers geen gebrek,er bleven mensen aankomen lopen
om even een babbeltje te maken.

Werd pas echt lachen toen na een aantal uur de eigenaar van de keukenhandel naar ons toe kwam om te vragen of wij misschien ook trek hadden in wat hamburgers en broodjes worst :cool: :lol:
Dit sloegen wij uiteraard niet af en hebben ons buikje goed gevuld met de BBQ
lekkernijen :rolling:
Ruud als je meeleest,bedankt man het was :thumbsup: de volgende ronde is van ons.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back