Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie Bash-plek Noorderveld!!!!

@ Het was weer TOPPIE, mooi weer en lekker VLAMMEN met de HPI Baja's+FG-

Beetle,Marcelsiggery + Siemme bedankt voor de TIPS en info gr.Dr.Dre.

@ Het was weer TOPPIE, mooi weer en lekker VLAMMEN met de HPI Baja's+FG-

Beetle,Marcelsiggery + Siemme bedankt voor de TIPS en info gr.Dr.Dre.

Ja gaaf daar op het noorderveld :D,wellicht nog leuker dan ht, als ik wat meer geoefend ben laat ik daar ook wel de Ez ff vliegen :cool:

staat trouwens een pittig windje,als het in mijn straatje waait,dan is er op ht een heuze storm bezig .
maar ga toch ff heen ,is er nog een koffie regelaar :confused::D:p;):o:D:worship:

Ja gaaf daar op het noorderveld :D,wellicht nog leuker dan ht, als ik wat meer geoefend ben laat ik daar ook wel de Ez ff vliegen :cool:

staat trouwens een pittig windje,als het in mijn straatje waait,dan is er op ht een heuze storm bezig .
maar ga toch ff heen ,is er nog een koffie regelaar :confused::D:p;):o:D:worship:
Ik ben er met een half uurtje. ;)

Er staat zeker een pittige bries,wordt er toch gevlogen :confused:
We zullen zien of het gaat lukken vanavond ;)
Anders iedereen een vlieger meenemen :rolling:

Ook het driften ging vandaag wel aardig geloof ik, nadat mijn diff besloten had als limited slip diff door het leven te gaan:

wubbewklein1.jpg

Tevens heb ik besloten mijn onroad maar een upgrade te geven.
Want face it, dit kan ECHT niet natuurlijk!:

luchtfilterklein1.jpg

luchtfilterklein2.jpg

Debree waar je het niet wil eigenlijk :

luchtfilterklein3.jpg

Laatst bewerkt:
Er staat zeker een pittige bries,wordt er toch gevlogen :confused:
We zullen zien of het gaat lukken vanavond ;)
Anders iedereen een vlieger meenemen :rolling:
Nou, we zijn weer terug. Meer ge-ouw.... dan gevlogen. Maar ik heb het toch geprobeerd. Junkie heeft nog e.e.a gefilmd dus er is zelfs beeldmateriaal van. Het starten was geen probleem, zelfs met stilstaande motor kon je al snel klimmen tegen de wind in. Maar het motortje had absoluut te weinig fut om tegen de wind in te komen. Als eenmaal de wind onder een vleugel sloeg in de bocht, was de EZ kansloos om nog terug te komen op eigen kracht. Dus maar wind mee aan de grond gezet en een eind verderop opgehaald. ;) Meer voor dit beetje meer wind, gaat een zwever absoluut leuk worden. :yes:

bym ; zo zagen mijn bandjes er ook uit ,dan van mijn motorfiets op zandvoort :cool:
wel een beetje troep binnen gehad zie ik ,daar houden die blokjes niet van :eek:

net op ht veel gelachen ,maar weinig gevlogen, een net iets teveel briesje :puppydogeyes:
morgen weer lekker werken ;)

oke, vooruit dan ,een klein filmpje waarin sleur toch maar koos voor een landing ipv doorstarten en in het kanaal te landen ;)

oke, vooruit dan ,een klein filmpje waarin sleur toch maar koos voor een landing ipv doorstarten en in het kanaal te landen ;)
Maar ik heb wel gevlogen. :yes: :teacher: :p En ondanks de aardige *plof* geen schade. Want het is en blijft een Easy Star. Later nog een aardige buiteling gemaakt en toen liet het staartstuk weer los. Beetje Duct Tape als tijdelijke oplossing en toch weer vlieg-/zweefklaar.

he sleur van de week effe afspreken voor mn sd kaart kan ik met die cam terug hoor wel als we gaan vliegen

Maar ik heb wel gevlogen. :yes: :teacher: :p En ondanks de aardige *plof* geen schade. Want het is en blijft een Easy Star. Later nog een aardige buiteling gemaakt en toen liet het staartstuk weer los. Beetje Duct Tape als tijdelijke oplossing en toch weer vlieg-/zweefklaar.

ik heb ook gevlogen ,maar met de crash bestendige little EZ, maar dat was niet te doen , de echte EZ bleef a/d grond om onnodige schade te voorkomen ;)
v/d week maar weer een avondje prikken met een rustig windje :yes:, en dan gaat de baja ook maar weer eens mee ,die kan beter tegen wind :D
nog bedankt voor de stevige rap :worship:

Ik was er ook nog even maar de WD bleef aan de grond :( dit omdat er echt teveel wind stond.

Burp bedankt voor de accu-cellen. Morgen even de boel in elkaar solderen :yes: :thumbsup: Ik heb toch nog een lekker dagje vrij :wink:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back