Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat ik zometeen na het eten maar even naar het Noorderveld rij,het is toch wel erg lekker weer op het moment :zon:

Even de accu's laden,lasagne naar binnen schuiven en dan richting Wormerveer :lol: even lekker knallen in het grasssss :lol:

Ben er rond een uur of 19.00 ;)

goedenavond harde werkers
Waar kan ik de beste failsave vandaan halen( merk, betrouwbaarheid.)
Als het ff kan moet het natuurlijk wel op een spectrum dx 3 passen.

stanley

goedenavond harde werkers
Waar kan ik de beste failsave vandaan halen( merk, betrouwbaarheid.)
Als het ff kan moet het natuurlijk wel op een spectrum dx 3 passen.

stanley

Stanley,
in de DX3 is toch een failsave functie ingebouwd...
of bedoel je een Killswitch? (op afstand bedienbaar je motor uitschakelen)

Denk dat ik zometeen na het eten maar even naar het Noorderveld rij,het is toch wel erg lekker weer op het moment :zon:

Even de accu's laden,lasagne naar binnen schuiven en dan richting Wormerveer :lol: even lekker knallen in het grasssss :lol:

Ben er rond een uur of 19.00 ;)

Ik moet ff langs de Gamma, ff hoofdonderdeel nr.1 kopen voor de vlieger (DUCKTAPE ;)) dus ik wip wel even langs :yes:

@Bart

Aháááááá, ik begrijp :)

Ik moet ff langs de Gamma, ff hoofdonderdeel nr.1 kopen voor de vlieger (DUCKTAPE ;)) dus ik wip wel even langs :yes:

Dan moet je uitkijken, want je rijdt er praktisch overheen, of als Siggery een vliegert heeft er onderdoor uiteraard :)

Kickje dan:

EZ RR -> Heb ik al

EZ Kit -> Heb ik al

Fox -> Heb ik al

Fox -> Aan het modden voor R/C

Fox -> 4 Stuks onderweg voor de kids :x-mas:

ik heb geen idee bart??? Zal het boekje er dan maar eens op naslaan.

stanley:puppydogeyes::confused::confused::puppydogeyes:

Hoi Stanley, de DX3 is 100% zeker voorzien van een failsave functie ;)
Instellen is heel eenvoudig:

Als eerste druk je het blauwe knopje op de ontvanger in waarna je de stroom inschakelt.

Je zult zien dat de ontvangerled begint te knipperen.
Nu zet je de vingergreep op de rem en druk je achterop de zender het transparante knopje in ( ingedrukt houden ),zet nu de spanning op de zender en je zult zien dat het groene ledje achterop de zender ook begint te knipperen.
Hou deze instellingen even vast totdat het knipperen op de ontvanger stopt.

Nu staat de failsave ingesteld ( uiteraard wel even je servo functies controleren,Norm/rev.)

Hoop dat je hier iets mee kunt,succes ;)

Hoi Stanley, de DX3 is 100% zeker voorzien van een failsave functie ;)
Instellen is heel eenvoudig:

Als eerste druk je het blauwe knopje op de ontvanger in waarna je de stroom inschakelt.

Je zult zien dat de ontvangerled begint te knipperen.
Nu zet je de vingergreep op de rem en druk je achterop de zender het transparante knopje in ( ingedrukt houden ),zet nu de spanning op de zender en je zult zien dat het groene ledje achterop de zender ook begint te knipperen.
Hou deze instellingen even vast totdat het knipperen op de ontvanger stopt.

Nu staat de failsave ingesteld ( uiteraard wel even je servo functies controleren,Norm/rev.)

Hoop dat je hier iets mee kunt,succes ;)

snap het helemaal marcel, thanks
;)

Bij Horniebach kun je ook terecht en als alternatief Ranzijn ;)
(Even bij de info balie vragen,of even optelefoneren)

Hornie en ranzijn heeft het niet echt liggen, ze krijgen het aangeleverd op bestelling.
Ik heb vorig jaar mijn gras gehaald in de buurt bij harderwijk, was die avond daarvoor van het land gehaald ;)

p.s. vergis je niet in het gewicht 8-O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back