Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien kom ik vanavond wel ff de baja uitlaten , ben best benieuwd naar de x-can ;)

Ik kom ook ff langs, al is het alleen om te ouwenelen ;)

@ Fritsie: ik kom rechtstreeks van het werk dus ik kan je niet oppikken.

@ de rest: Ik ben er rond 20.30 uur.

Ik ben er met een half uurtje. Moest nog even wat Deans-connectoren solderen aan de LiPo en wat JR-stekertjes aan de regelaar van de Fox.
Tot zo.... :bye:

Ik loop hier te kl*ten met een verduisterings rolgordijn dat niet:bad-words: wil dus als ik nu door ga dan sloop ik hem:rolleyes::murder: en daar is hij ff te duur voor dus nok er maar mee morgen weer een dag

Ja, wat interessert het ons nu dat jij stiekem berichten met hem uitwisselt?! :? :p :fuckyou2: Wees dan stoer en type je bericht hier. :mrgreen:

Hoho Sleur,op dit forum gebeurt zeker niets stiekum .
* Maar het taalgebruik welke gebruikt wordt in onze onderlinge conversaties
levert geheid een "BAN" op,dus dit is pure zelfbescherming :rolling: ;)

* ( Dat heb je met woonwagenbewoners onderling )

(mocht je heel nieuwsgierig zijn stuur ik je wel een copie per Pb ) :bye: :fuckyou2:

Laatst bewerkt:
Houten electromotor zweetvliegtuig = NIET Hoogtij proef :rolling:
Per direct een EZ besteld, zal eerdaags wel binnen zijn :p

Zo jammer, als ik de prop niet verloren was, wat op zichzelf best wel spectaculair ging getuige de knal, dan had ik wel langer in de lucht gebleven gok ik, en was ik ook niet van mijn á prop(ellor)o geweest en had ik een nette landing ingezet, getuige de landing met Junkie's EZ die erg netjes was.

Ach ja je kan niet alles hebben :)

ben ik blij dat ik de ez toch maar had meegenomen :D, uiteindelijk geweldig vliegweer , en heb weer heerlijk rond gefladderd ,was er ook wel weer aan toe ;)
bovendien was het weer ouderwets druk en gezellig ,en hebben we straks een heuze EZ / baja/ savage club :banana:
zelfs bym vond de ez wel leuk ,en dat wil wat zeggen ;) helaas toen bym mijn ez vloog had ik alleen nog een 7.2 6 cel pack ,en dat is echt te sloom :puppydogeyes:

jammer dat de prop van bym zijn zwever los liet ,met vlak daarna een ongelukkige landing , maar hij vloog prima ( dit alles on tape :))

sleur ; kijk maar wat je van de films/ foto's kunt gebruiken, ik moest ineens 2 vliegers filmen :???: ,beetje plakken /knippen ;)

was weer top , denk dat ik er nog een celletje aan soldeer,word het 10,8 V :D

Jajaja, ik ben druk bezig met knippen en plakken... :? ;)

Alvast wat fotootjes dan.

Mijn EZ met de EDF's van Gladoors HPI 486MB professioneel vastgezet met wat tape voor testdoeleinden. Voldeed prima dus dat blijft gewoon zo. :oops: :nooo: ;)

easy-080528_easy_edf_test.jpg

En goede herinneringen aan BYM's Soaring Star... :cry:

bym-080528_soaring_star1.jpg

bym-080528_soaring_star2.jpg

bym-080528_soaring_star3.jpg

bym-080528_soaring_star4.jpg

zelfs bym vond de ez wel leuk ,en dat wil wat zeggen ;) helaas toen bym mijn ez vloog had ik alleen nog een 7.2 6 cel pack ,en dat is echt te sloom :puppydogeyes:

jammer dat de prop van bym zijn zwever los liet ,met vlak daarna een ongelukkige landing , maar hij vloog prima ( dit alles on tape :))

Ja moet zeggen dat het best wel rustgevend is inderdaad, als je dat op dat moment wilt, met mijn setup erin kan je ook best wel wat ruiger vliegen :yes:

Ik hoor net dat mijn vlucht on tape is, geweldig!!!!!!
Staat het al online? :rolling:

@junkie: Waarom ben jij niet blijven vliegen met de 3S LiPo? Want het was een waar genot. Je kunt er heel snel mee stijgen, vertikaal starten (who cares about tegen de wind in opgooien), starten vanuit stilstand op de grond 8O, hele korte loopings en snelle bochten en echt op het laatste moment gewoon weer snelheid oppikken en verder vliegen. Ik vond het wel aangenaam... ;)

*knutselt weer verder aan het filmpje*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back