snoeksel
Forum veteraan
Sorry Gladoor was hier de helft goedkoper , maar tot nu toe mag je nog niet klagen over me tochEcht niet morgen ga ik de Baja weer eens uitlaten kijken of ie nog start

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sorry Gladoor was hier de helft goedkoper , maar tot nu toe mag je nog niet klagen over me tochEcht niet morgen ga ik de Baja weer eens uitlaten kijken of ie nog start
Ja dat begrijp ik ook wel geen probleem maar als ik je het kan leveren en het is op voorraad dan kan je in iedergeval rijden (zo ben ik nu ook wel weer komt het wel weer goed als jij het binnen krijgt)dussss wat is het nou...Sorry Gladoor was hier de helft goedkoper , maar tot nu toe mag je nog niet klagen over me toch![]()
(mompelt iets van gladoor moet het ook bestellen heeft niet alles op voorraad ,wel een hoop)
Morgenmiddag, 13:00 uur.Middag of avond?
Wat niet als je een ravage 3.5 om sleuteld naar een 4.6wat mis je dan ??
MMMM Ja ok dacht wel gezellie als jullie morgen weer kwamen rijden en inderdaad zoveel heb ik ook niet op voorraad. (lol)Wat niet als je een ravage 3.5 om sleuteld naar een 4.6
1 een diff huis
2 front/back bumper skidplate
3
die 2 paarse dingetjes en die 2 alu zeskant staafjes
4 de shocktowers die dan ook net iets anders zijn dan de 3.5
5 niet noodzakelijk maar wel welkom diff cups plus dat dingetje wat er omheen zit
het komt allemaal goed ga gewoon ff vissen
MMMM Ja ok dacht wel gezellie als jullie morgen weer kwamen rijden en inderdaad zoveel heb ik ook niet op voorraad. (lol)
Zou heel graag willen rijden maar ja , ach de hengels en de boot vinden het ook wel weer fijn om eens een keer daglicht te zien.De hengelsport is eigenlijk in het verdom hoekje beland zins ik R.C ben gaan rijdenMMMM Ja ok dacht wel gezellie als jullie morgen weer kwamen rijden en inderdaad zoveel heb ik ook niet op voorraad. (lol)
Because power does matter!!! 8O :rolling:Wow, wat zie ik op de achtergrond..... een Fox A-10 Thunderbolt :schrik: 8-O
Morgenmiddag, 13:00 uur.
Net even het richtingsroer van de EZ permanent aangepast. Die is nu de volle hoogte en ca. 1,5cm langer. Gemaakt van een plaatje Depron en geplakt met de befaamde UHU POR.
Toegegeven, zoveel prutsen als met zo'n piepschuim vliegtuig doe je met een Savage of Baja niet. Daar plak je niet even iets aan of snij je met een hobbymes even iets weg. :nooo: Dat maakt zo'n Easy Star gewoon leuk (en je houdt schone handen).
![]()
![]()
Ik kom zometeen ook nog even naar HT,ben er rond 20.15uur.
Volgens de buienradar blijft het tot 21.15 uur droog.
Tot zo![]()
Ziet er zeker netjes uit BYM zei al zoiets om er een plaatje balsa in te maken goed idee Sleurtje.Sleur knutselt lekker even door... Op de rag-easy even aan het experimenteren met een balsohouten bakje in de cockpit zodat alles wat netter gemonteerd zit en niet zo losgestort en bij elkaar gehouden met brokken piepschuim. :?
![]()
Nee, wat je op voorraad hebt wordt direct weer verkocht c.q. opgehaald, zelfs wat je niet op voorraad hebt wordt bij de eerdere koper teruggehaald :rolling: :wink:
---EDIT---
Morgen 13.00 uur Hoogtij, dan kom ik wel ff de EZ ophalen, nu lekker op de bank zitten en een filmpje kijken. Ik ben erg moe dus ik zal wel in slaap vallen op de bank. :wink:
En ook hier gaat er R.C spul mee om de lijnen uit te varen en bij te voeren dus we gaan niet helemaal vreemd
![]()
Wow, wat zie ik op de achtergrond..... een Fox A-10 Thunderbolt :schrik: 8-O
Ziet er zeker netjes uit BYM zei al zoiets om er een plaatje balsa in te maken goed idee Sleurtje.
Ik heb het gemerkt ja, zo gewonnen zo geronnen :sad: :rolling:
Ik dacht trouwens dat je visite kreeg, jaja en je vrouw de schuld maar geven dat je niet wegmocht, tsk tsk tsk.
En een dikke brushless motor met 4S LiPo? Of al eens gedacht aan het afvuren van dieptebommen (strijkers met een dikke moer er omheen doen het prima). 8O@ BYM
Niet zelf gebouwd , zat er wel aan te denken.Maar een beetje wikke en wegen besloten om toch maar voor de rtf(float) te gaan komt met de tijd waarschijnlijk nog een diepte/fishfinder op