Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik bedoelde is , je plaatst een bericht zonder te reageren op een toch wel bijzonder vliegtuigje ,dus neem ik aan dat je nog geen eerdere berichten hebt gelezen ,snapie ;).
Ik zit niet de hele avond te F5-en hoor. :p Ik had wat ingeklopt in een antwoord, toen wat foto's geschoten en op de juiste maat gemaakt en logo's toegevoegd. Dan ben je een half uur verder en drukt op de knop reaguren. Daarna heb ik toch geantwoord. Jij moet wat meer F5-en... :fuckyou2: ;) :lol:

In ieder geval heb ik nu een houten sigarenkistje in mijn EZ. Jij lekker (nog) niet. :banana:

Ik zit niet de hele avond te F5-en hoor. :p Ik had wat ingeklopt in een antwoord, toen wat foto's geschoten en op de juiste maat gemaakt en logo's toegevoegd. Dan ben je een half uur verder en drukt op de knop reaguren. Daarna heb ik toch geantwoord. Jij moet wat meer F5-en... :fuckyou2: ;) :lol:

In ieder geval heb ik nu een houten sigarenkistje in mijn EZ. Jij lekker (nog) niet. :banana:

jajajaja blablabla , nogmaals welterusten ;)

@ Bart

Nogmaals bedankt voor de samenwerking vanmorgen en voor de gezellige middag in Bussum,was erg gezellig :thumbsup:

God oh god wat heb ik gelachen vanavond zeg :rolling:
Wat Junkie al vertelde,die gozer had humor ,echt waanzinnig:D
Dat vliegtuig was echt MEGA groot,zeer indrukwekkend.

Op een bepaald moment kwam het gesprek op het "uitdeuken" van de EZ
boven de waterkoker waarop die gozer zei:Ja best een leuk idee en het zal best werken ,maar ik heb thuis niet zo'n grote waterkoker :rolling: :rolling:
Ze konden mij echt helemaal wegvegen daar op HT,had de krampen in mijn pens van het lachen.

Kortom het was weer gieren vanavond,had dit voor geen goud willen missen ;)

Weet iemand of Siemme nog leeft? 8O Ik heb nu al twee weken zijn SD-Card van zijn FlyCam-One in de auto liggen maar verder weinig meer van hem vernomen... :?

Lekker weertje nu hè... Ik ga maar eens in de auto stappen met de camera, op zoek naar wat mooie plaatjes (eerder gemaakt: dit en dit).

Weet iemand of Siemme nog leeft? 8O Ik heb nu al twee weken zijn SD-Card van zijn FlyCam-One in de auto liggen maar verder weinig meer van hem vernomen... :?

Lekker weertje nu hè... Ik ga maar eens in de auto stappen met de camera, op zoek naar wat mooie plaatjes (eerder gemaakt: dit en dit).

Ik ben blij dat ik de regenafvoer anderhalf jaar geleden heb uitgegraven en vervangen :shock:

Jeutje het kwam hier net niet met emmers maar met hele oceanen tegelijk naar beneden.

Ik heb Siem vanavond nog gesproken ,ik neem dat kaartje wel mee ,ga van de week toch even bij hem langs ;)

Inderdaad een heerlijk weertje,zat zojuist met een biertje op het "sleutelbalkon" echt een prachtig schouwspel die bliksem 8O

Oja,ben vandaag ook overstag gegaan,kan nu ook met de UHU PUR aan de gang :D ;)

Hallo iedereen,

Ik was diegene met de Gamma/praxis zwever vanavond. Dat is een beetje afhankelijk van de aanbiedingen. Als het mooi weer is kom ik weer eens langs. Het was hartstikke gezellig.

Ben erg benieuwd naar de video.

Groetjes...

Ik ben blij dat ik de regenafvoer anderhalf jaar geleden heb uitgegraven en vervangen :shock:

Jeutje het kwam hier net niet met emmers maar met hele oceanen tegelijk naar beneden.
De buurman is zijn dakkapel aan het doen, althans hij laat dat doen. Maar dat is zo'n doe-het-zelf-aannemer die we twee weken terug al gewaarschuwd hadden en nu hebben we boven en beneden langs de muren stromend water. Ik denk dat deze meneer bij gaat dragen aan een gratis plafond, behang, vloertje en wat stucwerk. :evil: :2gunfire::puppydogeyes: Ik mag hopen dat-ie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed verzekerd is, anders krijgt hij te maken met een ander soort ondernemer: de begrafenisondernemer. :fuckyou2:

Hallo iedereen,

Ik was diegene met de Gamma/praxis zwever vanavond. Dat is een beetje afhankelijk van de aanbiedingen. Als het mooi weer is kom ik weer eens langs. Het was hartstikke gezellig.

Groetjes...
Hoi,

Welkom bij ons koffie-klets-web-gebeuren. ;) Zag er allemaal tof uit en je bent zeker welkom, zowel hier op het forum als bij ons "clubje". Hoe meer zielen, hoe meer vreugd dus laat je niet weerhouden nog eens langs te komen. :thumbsup:

Hallo iedereen,

Groetjes...

Hoi Vlamman,het was zeker even gezellig en leuk dat je nu ook op dit draadje zit.
De kramp in mijn pens begint net weg te trekken,die opmerking over die waterkoker was echt helemaal goed ;)

Jeetje Sleur zo ken ik je helemaal niet,al die agressie :new-alien: :eek: ;)
Dat komt snel genoeg als je net twee maanden geleden eigenhandig je muren en plafonds hebt afgewerkt en er komt zo'n onnozele verbouwen. Die waarschuw je netjes voor het feit dat als je de afvoerpijpen weghaalt en het dak afzaagd, het water onherroepelijk naar binnen gaat lopen. Vorige week mochten we al getuige zijn van dit fenomeen maar dan slechts langs het dakbeschot op één van onze slaapkamers, maar nu stroomt het hemelwater vrolijk over en door ons nieuw plafond, langs de muur en Joost-mag-weten-waar. We waren blij dat we net uit alle kalktroep en verbouwerijzooi waren. :evil: :cry:

Ik ben niet agressief maar wel teleurgesteld in dit soort maatschappelijke kneuzen met een enorm bord voor hun kop. :roll:

Jezus,daar zou ik ook zeker niet vrolijk van worden :(
Wat een bak ellende,zo te horen is er echt iets vreselijk misgegaan na
de geboorte van deze man.
Zowel zijn gehoor als klus/denk niveau zijn niet goed ontwikkeld in de jaren :lol:

Hallo iedereen,

Groetjes...

Hej Mike, naamgenoot, wat ik zo gezien heb ben ik in ieder geval onder de indruk, erg jammer dat ik er vanavond niet was om dat te mogen aanschouwen!

Ik ben ook erg benieuwd hoe je die zweterXL hebt gebouwd, van tekening af of ...., nou ja the works.

De video laat nog op zich wachten, maar zal morgen wel online verschijnen.

@Sleur:
Dat méén je niet?
Jij hebt dus een waterballet thuis begrijp ik, lekker :mad: , was dat aan de muur die nog moest gebeuren, of de reeds opgeknapte zijde?

Ik hoop de nog te doen muur, dan kost dat je niks ;)
Blijft wel reuze ongemakkelijk.

Een voordeel heb je, het is maar water dus het droogt weer op (ooit) :rolleyes:

Sterkte!

[edit]

Had de laatste paar posts nog niet gelezen, blijkt dus veel erger dan mijn hierboven geschreven regeltjes :shock:
Wat een mafkees, zelfs na een waarschuwing :help: geen verbeterpunten aanbrengen ...., ik zeg KANSLOOS

Laatst bewerkt:
@Sleur:
Dat méén je niet?
Jij hebt dus een waterballet thuis begrijp ik, lekker :mad: , was dat aan de muur die nog moest gebeuren, of de reeds opgeknapte zijde?

Ik hoop de nog te doen muur, dan kost dat je niks ;)
Blijft wel reuze ongemakkelijk.

Een voordeel heb je, het is maar water dus het droogt weer op (ooit) :rolleyes:

Sterkte!

[edit]

Had de laatste paar posts nog niet gelezen, blijkt dus veel erger dan mijn hierboven geschreven regeltjes :shock:
Wat een mafkees, zelfs na een waarschuwing :help: geen verbeterpunten aanbrengen ...., ik zeg KANSLOOS
Tsja, als je alles gewoon zo laat liggen terwijl je dagen vantevoren weet dat het slecht weer wordt
21brl15.jpg

Dan is dit o.a. het gevolg
sfjcpd.jpg

Er zijn nu boven 4 gipsplaten waar het water gewoon doorheen druppelt op zo'n 20 plaatsen, inclusief uit de plafondspotjes. Dat valt op de vloer want zoveel pannen en emmers heb ik nou ook weer niet. ;) Dus nu is beneden ook alle Isover doordrenkt en begint ook daar alles te lekken. Verder loopt het water, dat o.a. rijkelijk is voorzien van bruine roettroep uit een afgebroken schoorsteen, langs de muur en bij de in 2001 neergezette aanbouw gutst het water door de spouw en begint de muur nu in zijn geheel door te slaan.

Omdat het water uit de spotjes en langs de wandcontactdozen loopt, zitten we uit veiligheidsoverweging zonder elektrische tijd en staat het aggregaat braaf te rammelen (met een dikke 3000VA UPS/Filter erachter :mrgreen:). We moeten toch TV kunnen kijken. :lol:

Ik heb net die lnl uit zijn nest gebeld en gezegd dat hij morgenochtend 08:00 uur zich mag melden om het probleem op te lossen omdat ik anders een bouwstop aanvraag vanwege geklungel waarvoor hij door zowel mij als de buurman aangesproken was (de buurman is ook "not amused" zoals een beroemd HoogTij-er altijd zegt :D). Het wordt in ieder geval een leuke schadepost voor hem want zijn verzekering zal ook wel moeilijk gaan doen omdat het verwijtbaar is. :cry: Vervelende daarvan is dat het weer zo'n maanden voortslepende procedure wordt. :evil:

Hallo iedereen,

Groetjes...

Goed man :thumbsup: :worship:
En was idd super gezellig :D

Al je het draadje even bekijkt voor dat je gaat , weet je of je alleen staat of niet ;)

@Sleurhutje:

Sterkte in deze machteloze situatie..:neutral:
Ik kan mij je agressie door de ongelofelijke domme en lichtzinnige handelwijze van die prutser die de "verbouwing" doet bij je buurman heel erg goed voorstellen.

Het is te hopen dat de schade financieel goed te regelen is met de veroorzaker...maar als je net zelf je huis op orde hebt (na maanden verbouwen) en je door zo'n kl##tzak wéér aan de gang kunt is een behoorlijke aanslag op je psychische incasseringsvermogen :???: :(

Dan is mijn vaak gebruikte term "not amused" echt te licht uitgedrukt:nosmile:

Mocht je een paar handen extra nodig hebben om de boel weer op de rit te krijgen,geef je maar een seintje.;)

Mocht je een paar handen extra nodig hebben om de boel weer op de rit te krijgen,geef je maar een seintje.;)
Nee, dit wordt een gevalletje verzekering. Het is dat ik het goed kan vinden met de buurman en dat hou ik ook zo, maar ik kan begrijpen dat dit soort burenzaken een complete oorlogsverklaring tot gevolg kan hebben. :snipersmile::tank:

Maar als het met de verzekering (of direct met de buurman "for the time being") financieel geregeld is, bel ik Snoeksel en of Junkie wel even want dan heb ik een klusje. :D ;)

Vanmorgen om 08:00 uur geen aannemer en ook zijn mobiel staat uit. Dus maandag even geen werk meer voor hem vanwege een bouwstop door de gemeente opgelegd (als gevolg van een gevaarlijke situatie met kans op kortsluiting en dus brandgevaar). :fuckyou2: :p

Nee

Maar als het met de verzekering (of direct met de buurman "for the time being") financieel geregeld is, bel ik Snoeksel en of Junkie wel even want dan heb ik een klusje. :D ;)

...ook goed ;)

@Sime: je Scalpel is straks ook aanwezig.

@V-Power: je monstertruckbanden liggen in de mijn auto en komen straks naar HoogTij.

Ik zal ook een kannetje koffie meenemen,net als de stuifkoe & sugarcubes en bekertjes & roerstaafjes.;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back