Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ,hier de 2 filmpjes :yes: ,

mikevlamman : leuk dat je op dit draadje zit , wanneer koop je ook een eazystar ? ;)

nu een bakkie koffie, ben net wakker :p

sleur ; verzekerings gevalletje ? je roept maar ;)

ik begrijp dat jullie naar ht gaan ? , ikke denk ik niet, heb gisteren al de halve dag aan de sav en de ez gewerkt en daarna nog een mooi ht avond gehad :cool:

trouwens de sav is weer top ,start goed ,en heb gisteren 1 tankje vast ingelopen . staat nog wat rijk ,maar ga hem rustig inlopen.
maargoed gisteren namen de vliegers toch weer de overhand :lol:

siggery ; Topper die aanschaf van je :thumbsup: ,we helpen je wel de lucht in ;)

Hallo iedereen,

Ik was diegene met de Gamma/praxis zwever vanavond. Dat is een beetje afhankelijk van de aanbiedingen. Als het mooi weer is kom ik weer eens langs. Het was hartstikke gezellig.

Ben erg benieuwd naar de video.

Groetjes...

Welkom, ik ben ook erg benieuwd naar jou zwever.
Zo te zien aan jou avatar ben jij ook diegene die voor al die commotie zorgde in IJmuiden een paar jaar geleden (met de 747 :rolling:)

>Wijk aan Zee, dat was... *kuch*

filmpje daarvan staat op youtube ;) moet nog ff zoeken

de rede dat siemme ff niet meer vliegt heeft te maken met het feit dat zijn schoonvader een nare ziekte heeft gekregen ,en zich nu bekommert over zijn vrouw/gezin/ schoonvader.
Ik hoop dat het nog goedkomt .
heel veel sterkte gewenst siemme

Bym ; de piepschuim zwever is zonder tekening maar op gevoel gebouwd :shock:

Hoei, een BN-er in ons midden. ;) :lol: Maar dan wel een rebelse. :thumbsup:

Moeten we ook eens een keer gaan doen als iederen zijn EZ heeft: Vliegen op het strand. :yes: Weer eens wat anders dan braaf rondjes vliegen boven de zandbak van HoogTij. Beetje hellingzweven langs de duinen maar ook over het strand scheren (pilonnenrace houden?).

Ach we zijn inmiddels allemaal bekende nederlanders door dit draadje, zit zelfs een bekend foto model bij :schrik:;)

word het druk op ht ? ,is nl windstil en wil de sav inrijden :D
als het druk word moet ik ff met het gezin overleggen :lol:

fritsie ; wellicht kan siggery je een lift geven ;)

mikevlamman ; mooi filmpie toch ;) , mooi camera werk van siggery :cool:

zo zie je maar ,als je op hoogtij bent word veel vastgelegd :cool:

greetz

word het druk op ht ? ,is nl windstil en wil de sav inrijden :D
als het druk word moet ik ff met het gezin overleggen :lol:
Ik ga wel even vliegen. Geen zin om nu nog alle autospullen klaar te zetten/bij elkaar te zoeken, alles rijdt wel weer. ;) Eerst even een rondje fotoshoot om ons kantoorpand en dan richting HoogTij. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back