volgens de knmi komt het vanavond met bakken uit de lucht![]()
Als we een beetje mazzel hebben, draait het net om ons vliegplaatsje heen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
volgens de knmi komt het vanavond met bakken uit de lucht![]()
Ik zou wel willen ,maar moet nog zo veel knutselen
even wat updates gekocht ,voor wat sneller vliegplezier , kon weer niet wachten :nooo: , ben benieuwd hoe het vliegt met brushless icm lipo
zou het niet onwijs gaan regenen vanavond![]()
Mag toch hopen van niet, kan ik tenminste een nacht rustig slapen. Die onnozele bouwvakker bij de buren is na een hartig woordje vanmorgen toch zo wijs geweest om iemand in te huren die wél verstand heeft van dakdekken. Maar die gast was net nog lang niet klaar. Mocht het wel gaan regenen en wederom lekkage opleveren dan vrees ik het ergste voor die gast. :evil: :fuckyou2:volgens de knmi komt het vanavond met bakken uit de lucht![]()
Het ziet er naar uit dat de buien langs zaandam gaan![]()
Ssssst, je zou het niet verklappen. :?uppydogeyes: Heren hoogtijders, Binnenkort worden we in de gaten gehouden vanuit de lucht.
Want volgens mij is dit geen camera meer, maar een AWACS vliegtuig!!!!![]()
:shock: Jeetje met hoeveel accu's ga jij vliegen?Ik heb er speciaal gister avond nog 2 besteld voor jou. Speciale order!!!!!!!!!!!!!!
Jij gaat met je EZ die LiPo niet met 40A leegtrekken dus zo heet zal die niet worden.verder is het wel handig om dan in totaal 4 accu's te hebben ,je mag de lipo's niet meteen na het vliegen laden ,moeten even afkoelen![]()
Jij gaat met je EZ die LiPo niet met 40A leegtrekken dus zo heet zal die niet worden.
Wat voor brushless motor heb je? Merk/type, vermogen, kV?
Geloof nooit dat ze het drooghouden op HT.Het begint hier in 023 tenweer:
nweer: komt ergens van over het kanaal vandaan.
Je was me een stapje voor Siggy