Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou wel willen ,maar moet nog zo veel knutselen :D

even wat updates gekocht ,voor wat sneller vliegplezier , kon weer niet wachten :nooo: , ben benieuwd hoe het vliegt met brushless icm lipo

zou het niet onwijs gaan regenen vanavond :confused:

:shock: Jeetje met hoeveel accu's ga jij vliegen?:confused: Ik heb er speciaal gister avond nog 2 besteld voor jou. Speciale order!!!!!!!!!!!!!!

gisteren de carb even schoongemaakt en het gasheveltje vervangen door een nieuwe (met dank aan marcel:thumbsup:)
de oude zat wel erg veel speling in , maar wat een zand zat er in de filtertjes:shock: , echt niet normaal , zat gewoon bijna verstopt
nu loopt hij veel rustiger stationair , en zal ook wel wat beter af te stellen zijn:D

ook de FG monstertruckbanden reden erg lekker (met dank aan Bart) , hij trekt met deze banden veel beter weg
jammer dat na twee minuten mijn fusee doormidden brak (was van alu)
was gelijk weer klaar met rijden:(

voor de rest was het een gezellige middag, en m,n zoontje genoot ook met volle tuigen van al het baja geweld en de ez aircombats;)

@Marcel , had je nog gekeken of je nog een fusee had liggen?;)

volgens de knmi komt het vanavond met bakken uit de lucht:(
Mag toch hopen van niet, kan ik tenminste een nacht rustig slapen. Die onnozele bouwvakker bij de buren is na een hartig woordje vanmorgen toch zo wijs geweest om iemand in te huren die wél verstand heeft van dakdekken. Maar die gast was net nog lang niet klaar. Mocht het wel gaan regenen en wederom lekkage opleveren dan vrees ik het ergste voor die gast. :evil: :fuckyou2:

Maar vandaag even een ontstress-dag en lekke rgeknutseld aan de camerasteun op de EZ.

easy-cam_cockpit6_cam_mount.jpg

easy-cam_cockpit7_cam_mount.jpg

Vanavond helaas niet vliegen, vrouwtje is weg en de kids moeten op tijd naar bed. Door dat gedoe slapen ze nu op één kamer want op de andere kwamen vandaag paddestoelen op het plafond en als ze bij elkaar liggen gaan ze altijd ruzie maken. Het blijven broer en zus... :? ;)

:puppydogeyes: Heren hoogtijders, Binnenkort worden we in de gaten gehouden vanuit de lucht.
Want volgens mij is dit geen camera meer, maar een AWACS vliegtuig!!!!:p:p;)
Ssssst, je zou het niet verklappen. :? ;) Tsja, toen ik de foto zag dacht ik ook ineens aan een radardome zoals op schepen zit. Over het algemeen storen die aardig op 2,4GHz. :evil:

En even een schraapplaat onder de prop geplakt. Beter dat de prop af en toe wat hout versnipperd in plaats van de staart van de romp afhakt. 8O

easy-prop_scratch_plate.jpg

:shock: Jeetje met hoeveel accu's ga jij vliegen?:confused: Ik heb er speciaal gister avond nog 2 besteld voor jou. Speciale order!!!!!!!!!!!!!!

8O, Ik had gevraagd om de graupner 2cel voor me vast te houden en er mag ook nog een graubner 3 cel bij , ik hoop alleen dat dat nog het oude type is ,die liggen rond de 40 E

verder is het wel handig om dan in totaal 4 accu's te hebben ,je mag de lipo's niet meteen na het vliegen laden ,moeten even afkoelen :mad:

verder is het wel handig om dan in totaal 4 accu's te hebben ,je mag de lipo's niet meteen na het vliegen laden ,moeten even afkoelen :mad:
Jij gaat met je EZ die LiPo niet met 40A leegtrekken dus zo heet zal die niet worden.

Wat voor brushless motor heb je? Merk/type, vermogen, kV?

Jij gaat met je EZ die LiPo niet met 40A leegtrekken dus zo heet zal die niet worden.

Wat voor brushless motor heb je? Merk/type, vermogen, kV?

regelaar hype alpha contol pro 30 A
dc 5.6v- 16.8v
bec-2A/5V

motor ,hype ( zelfde diameter als de 400 ,maar wat langer ; iL 28-4004L
32 A / 20 s
4-12 V
2,07 A
4004 rpm/v
15 mohm

kan je daar wat mee ;) , zal wel weer niet goed zijn........:roll: ;)

ga ook ff naar ht :cool:, nog 1 keer in de oude modus

Geloof nooit dat ze het drooghouden op HT.Het begint hier in 023 te:onweer::onweer: komt ergens van over het kanaal vandaan.
Je was me een stapje voor Siggy

Ik wilde om 20:00 uur nog even richting HoogTijd maar in de verte zag het er niet goed uit en ook op de radarbeelden diverse onweersbuien. Dus uitverveling maar wat zinloos gaan zitten stickeren... :rolling:

easy-baja_5b.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back