Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Was mooi weer hoor op Hoogtij :D In iedergeval nog droog. Junkie en ik gingen voor een fotosessie de lucht in, was namelijk een mooie foto om de EZ's voor het noodweer te zien. Gelijk maar besloten om de EZ's aan de grond te zetten, was maar goed ook want 2 minuten later hadden we last van windkracht 9 :? dus als ze toen nog in de lucht vlogen weet je wel wat ermee zou kunnen gebeuren :nooo:

Verder vloog de EZ voortreffelijk :yes: :thumbsup: Voor mij één mid-air-collision met Junkie te noteren :p Beide EZ gingen naar beneden (ca. 25 mtr hoogte) de mijne kreeg ik net niet uit een looping met als gevolg dat hij op het dak van mijn auto tot stilstand kwam... :lol: en jawel tussen de dakreling :rolling: (als mijn baas maar niet meeleest :wink:) Schade 1 gedeukte neus van de EZ en een klein scheurtje, dus dat wordt zo porren en koken :cool: Schade aan de Focus..... geen idee :rolleyes: ;)

Straks wat mooie foto's op het forum, als Snowman weer thuis is :yes: Dat zijn echt bijzondere foto's, helaas niet van de crash :puppydogeyes:

Maar was toch weer erg gaaf :cool:

flink windje , maar met groter richtings roer ,no problemo
maar wat mooier was ,die dreigende wolken die op ons af kwamen ,waar we vrolijk naar toe vlogen ( bewijs heeft snowman )
maar net op tijd op de grond gezet want nog geen minuut later werden we weg geblazen :D

ook nog mooi was de 1 ste lucht crash met phil en ik ,de vliegtuigen gingen daarna recht naar beneden :lol:, maar gelukkig had ik ervaring genoeg om hem nog te stabiliseren , voor phil eindigde het iets anders :rolleyes:;) ,ergens op zijn eigen auto ofzo :lol:

kort ( 1,5 accu ) maar toch weer leuk ;)

;)Zijn idd maar weg gegaan was een hoop:onweer::onweer: en begon echt heeel hard te waaien was een kleine zandstorm

Helaas voor de mensen die de crash van phil hadden willen zien het staat niet op film schade beperkt is water koker werk geloof ik heb nog een paar foto's van het weer ze komen eraan

Voor mij één mid-air-collision met Junkie te noteren :p
Hmmmmzzzz, nu ben ik wel jaloers. :yes: Ik probeer die gast de hele tijd te raken en dat lukt niet en jij knalt tijdens de maiden van je EZ hem gewoon uit de lucht. Volgende keer met je propeller zijn staart eraf hakken graag. 8O :lol:

Phil & Junkie op weg naar het slechte weer:o

Ht002-1.jpg

Hmmmmzzzz, nu ben ik wel jaloers. :yes: Ik probeer die gast de hele tijd te raken en dat lukt niet en jij knalt tijdens de maiden van je EZ hem gewoon uit de lucht. Volgende keer met je propeller zijn staart eraf hakken graag. 8O :lol:

he,he :D nee zelfs zonder staart zet ik hem nog netjes a/d grond :cool:

snowman ; leuke foto's :yes:

volgende keer met alle ez's achter sleur aan :D

Vanavond de eerste delen van de EZ in elkaar gezet :D
Morgen de electronica aan elkaar solderen en in de romp zetten,
spannund.............:squarewink:

Kijk, Siggery binnenkort ook zijn maiden :p

De mijne is weer gerepareerd, mooi hoor met zo'n fluitketeltje uitdeuken :yes: btw hoelang kun je de EZ boven het stoom houden voor hij helemaal opzwelt? :rolleyes:
Nu nog even UHU Porren en klaar voor de volgende vlucht :thumbsup:

Kijk, Siggery binnenkort ook zijn maiden :p

De mijne is weer gerepareerd, mooi hoor met zo'n fluitketeltje uitdeuken :yes: btw hoelang kun je de EZ boven het stoom houden voor hij helemaal opzwelt? :rolleyes:
Nu nog even UHU Porren en klaar voor de volgende vlucht :thumbsup:
Als je je EZ te lang kookt, dan kun je met de bolle kant van een lepel de opgebolde piepschuimbolletjes weer gladstrijken. Een EZ repareer je dus gewoon met keukengerei. :lol: ;)

En de Fox een motortje en prop gegeven. Maar de 3x2 prop is veeeeeel te klein en maakt dus te weinig wind. :evil: Dus nog even geen gemotoriseerde vlucht voor het micro-vliegtuigje. :nooo:

fox-diyrc_09_180size_motor_3x2_prop.jpg

-edit-
Iemand www.weer.nl stuk gemaakt???

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back