K
knaller
Guest
Ik vermeld alleen maar dat ik niet van zulke zaken houdt.
Dat zou ik tegen iedereen gezegd hebben,dus niet alleen maar specifiek tegen jou.![]()
no problem , ik ben niet snel op de kast te jagen ook hoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik vermeld alleen maar dat ik niet van zulke zaken houdt.
Dat zou ik tegen iedereen gezegd hebben,dus niet alleen maar specifiek tegen jou.![]()
Die vind ik wel spannend. Heb jij echt 15,4" LCD's met een hardware resolutie van 1920x1200 pixels? Is dat een computermonitor met DVI/VGA-15 of een veredelde TV met PC-aansluiting?Ik kan mischien wel een lcd voor je regelen . normaal gesproken verkoop ik 15.4 lcd,s met een resolutie van 1920x1200 en hdmi erop enzo , maar dat is ff te prijzig voor je denk ik . ( 300 euro )
Die vind ik wel spannend. Heb jij echt 15,4" LCD's met een hardware resolutie van 1920x1200 pixels? Is dat een computermonitor met DVI/VGA-15 of een veredelde TV met PC-aansluiting?
Iemand toevallig nog een achterbrugbeugeltje van een Baja over?
Die vind ik wel spannend. Heb jij echt 15,4" LCD's met een hardware resolutie van 1920x1200 pixels? Is dat een computermonitor met DVI/VGA-15 of een veredelde TV met PC-aansluiting?
Wat ik zoek is gewoon een 15 of 17" TFT monitor met ingebouwde boxjes voor in de schuurgéén super geavanceerd scherm,maar wel 1 die het gewoon nog goed doet.
![]()
Als iedereen nu weer de baja de deur uitschopt.stop ik maar eens met deze hobby![]()
Het ziet er wel naar uit dat dit gestripte TV's zijn, er zit behalve composite, RGB en VGA ook een tuner op. Is de hardware resolutie daadwerkelijk 1920x1200 (of 1080) of is dat een geconverteerd beeld naar 1440x900 of 1280x800 (wat standaards voor 15,4" LCD's zijn)?Het zijn lcd kits , de controller board waar al de aansluitingen op zitten en de bedieningsknopjes en een remote en een lcd .
Normaal waord deze kit in een beamerd ingebouwd maar je kan zelf ook een behuizng maken . Normaal zijn deze kits erg duur . ( 650 euro )
Maar omdat ik groot afneem uit china heb ik mooie prijzen kunnen maken .
Plastic behuizing is waarschijnlijk ook wle te krijgen .
http://img443.imageshack.us/img443/1821/21082007436mk3.jpg
http://img441.imageshack.us/img441/15/03092007541pg1.jpg
Geloof je het zelf:rolling:
Het ziet er wel naar uit dat dit gestripte TV's zijn, er zit behalve composite, RGB en VGA ook een tuner op. Is de hardware resolutie daadwerkelijk 1920x1200 (of 1080) of is dat een geconverteerd beeld naar 1440x900 of 1280x800 (wat standaards voor 15,4" LCD's zijn)?
Ik heb een nieuwe heli sinds vandaag e sky belt cp,
Nou zat ik net de staart servo te testen en als ik de servo naar 1 kant laat gaan dan word wat eerst zijn uiterste stand was naar rechts opeens het nul punt
Ik snap hier niets van , iemand mischien een idee war het aan kan liggen ?
Vragen mag hier alleen als je ook naar HoogTij komt... 8OEven een vraag tussendoor als dat kan ?
Ik heb een nieuwe heli sinds vandaag e sky belt cp,
Nou zat ik net de staart servo te testen en als ik de servo naar 1 kant laat gaan dan word wat eerst zijn uiterste stand was naar rechts opeens het nul punt
Ik snap hier niets van , iemand mischien een idee war het aan kan liggen ?
Vragen mag hier alleen als je ook naar HoogTij komt... 8O:lol:
Staat je mixer wel goed ingesteld? Want het lijkt erop dat er een 2- of 3-positiestand actief is. Of staat de gyro wel goed ingesteld? Misschien dat de gyro door de zender verkeerd wordt gezet. Gebruik je de E-Sky zender, want daar schijnt iets mee te zijn met de schakelaars voor reverse/normal (ooit ergens gelezen op het heli-stukje).
Vanavond niet iemand fladderen??? Na alle gedoe (ook weer afgelopen nacht) en de goede afloop met de schade expert (alles gaat vergoed worden, dus wie interesse heeft om een offerte te maken moet komen vliegen/rijden) heb ik wel even behoefte aan wat ontspanning (naast dat de BakBaja nu een rollend chassis zonder wielen is).
Het heeft te maken met de gyro-schakelaar linksboven op de zender en het "locken" van de gyro.ik ga zeker naar hoogtij om te vliegen , indoor is er bij deze heli niet meer bij . dat over die e sky zender ga ik even opzoeken , dat lijkt me de grootste kans .
Vanavond niet iemand fladderen???
Ik zou nog een linkje naar de Nederlandsche handleiding doorgeven.Mij benieuwen of een zeker Pieter-B morgen nieuws heeft :rolling:
Mocht de mx-12 niet weggaan dan heb ik er wel weer andere plannen mee.
Ik stiekem toch niet.Tuurlijk ga ik straks fladderen, ik ben er rond 20.00 uur
Kevertje ook nog?![]()
Ik stiekem toch niet.In 0251 als af en toe een spettertje. 8O Dus ik ga de BakBaja wat completeren en dan te koop zetten op het forum.