Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt gelijk Kobus, met een Savage kan je ook prima vliegen, de vele foto's en video's zijn het bewijs ervan.

Een vliegdinges is best leuk maar al snel niet te gebruiken als het weer niet helemaal mee zit. Een auto kan veel makkelijker even worden gereden bij iets minder weer (lees beetje regen enz) Vliegen heeft dan wel weer als voordeel dat je lekker ontspannen staat. Maar ik zie een moment komen dat er proppenschieters worden gemonteerd en er flink op elkaar wordt geschoten. Kan ook met miniscule verfbommetjes. Ook een beetje elkaar uit de lucht vliegen zie ik wel weer gebeuren (is per ongeluk al gedaan :mrgreen:)

@ Burp , op zich zou het natuurlijk best leuk zijn om zo,n zelfde systeem op je EZ te bouwen als je op die kleine heli's hebt ! :D Gaat dat niet met infrarood :?:

@ Phil. En nu wil jij natuurlijk beweren dat dat helemaal berekend was :mrgreen:

Als je nog werk zoekt, moet je me even bellen (kennelijk werken de PB's op je mobilofoon niet :?). Je moet concurreren met Bart D.
Bart is toch alleen voor de paddoos die nu groeien bij je of doet ie ook verbouwingen.
(was die andere (aannemer) ook niet een tuinman die verbouwinkjes deed

Kobus, klopt dat die kleine heli's een dergelijk systeem hebben. Is best wat voor te maken zodat je het met een vrij kanaal kan gebruiken. :mrgreen:

Het lijkt mij dat de BBQ om ca. 17.00 aangaat, daarvoor en daarna kunnen we lekker fladderen (en natuurlijk ook eventjes knallen met de Baja's :wink:)

Tot Hoe laat duurt deze avond ongeveer:confused: Ik moet eigenlijk naar een verjaardag maar kan niet kiezen:( vind het beide heel leuk om heen te gaan:confused:

Hoort op deze pagina niet te staan "HTTP Error 404 page not found" oftewel, het gaat wel erg hard :rolleyes:

Word er morgenavond nog gevlogen of gereden. Moet de savage nog even in elkaar zetten.Denk vraag het even voorzichtig tussen al dat vliegtuig geweld ;);)

Ik ga even vliegeren, tot zo. :D
Zooooo, was akelig rustig (of rustgevend) op HoogTij. Alleen Kevertje met zijn zwevertje en The New Guy met twee Depron/EPP vliegtuigjes waren er. Ik heb lekker een paar accuutjes leeg gevlogen en heeeel veel landing (en doorstarts) geoefend. Kevertje had last van te weinig wind en die EPP dingetjes haalden de meest waanzinnige fratsen uit.

Even een filmpje met Kevertje en The New Guy klaarstomen, komt zo...

Iets klopt er niet aan deze advertentie :rolleyes: :D

Ik weet het niet, ik ben alleen bekend met Spektrum zenders :p :rolling:

Hee hardstikke bedankt voor het hanteren van mijn lastoorts ;)
Moeten binnenkort maar even naar de HT-Pinautomaat toe :rolling:

Trouwens, je hebt zo ook een PBtje (ja sorry heren, MOET even :p )

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back