Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zooooo, was akelig rustig (of rustgevend) op HoogTij.

:sleepy:O sleur wat was dat lekker he!!!!! Geen herrie om je heen alleen het gezoem van een electromotortje.
Maar ook helaas geen zuchtje wind.:roll:
ja, dan wordt het voor mij lijkt het een beetje moeilijk om die betonzwever in de lucht te houden.:schrik:
Maar goed, Alles weer heel gehouden dus met een gerust gevoel huiswaarts gekeerd.:rolleyes:
Nu maar ff wachten op mijn nieuwe prop en spinner en dan hopelijk 1 windkrachtje meer. En dan weer kijken wat er gebeurd.

Ik weet het niet, ik ben alleen bekend met Spektrum zenders :p :rolling:

uiteraard ,maar een zender +ontvanger aanbieden voor 120
met extra ontvanger voor de prijs van 160

en de extra ontvanger los kost 30 :confused:

je kunt dus beter de set en de losse ontvanger los kopen = 150 bij elkaar ;) :hammer:

of lees ik het verkeerd :rolleyes:

Wat betrefd het las werk, geen garantie natuurlijk :grin:
en ik zal voortaan even het hoogtij pinapparaat meenemen, wil voortaan wel boter bij de vis :) ;)

Wat betrefd het las werk, geen garantie natuurlijk :grin:
en ik zal voortaan even het hoogtij pinapparaat meenemen, wil voortaan wel boter bij de vis :) ;)

Ach ik zag wat er net met deze las kon gebeuren, zit stevig vast :rolling:

Ik heb trouwens even reactie geplaatst in dat verkooptopicje :p

ferry ; ziet er goed je ez , mooie combi :D , sleur vrijdag ben ik de oppas dus kan dan dus geen paddo's van je plafond plukken :( ff een andere afspraak maken ;) .wat betreft forum gebruik ga ik een aantal tandjes terug,vrouwtje vind het vervelend dat voortdurende gekoekeloer op het pc scherm zowel forum als andere dingen ,punt is dat ik niet meer aanspreekbaar ben :mad: en ze heeft gelijk ,dan heb ik het nog niet over al het gesleutel /plak/afstel/bouw werk op zolder. dus overdag kan ik via mijn mini laptop rustig surfen ,sávonds gewoon 1 of 2 keer het forum bekijken , word er zelf ook een beetje gek van :puppydogeyes: kortom ,ik heb nu eenmaal een gezin ,maar de hobby neemt een beetje erg de overhand , ik heet niet voor niets junkie ,want alles wat leuk of lekker is ,raak ik verslaafd aan . misschien maar een keuze maken tussen een paar fladderaars of een berg auto's , dan weet ik wel wat ik kies :rolleyes::D , zo verder alles goed :confused: jawel hoor ;)

:sleepy:O sleur wat was dat lekker he!!!!! Geen herrie om je heen alleen het gezoem van een electromotortje.
Maar ook helaas geen zuchtje wind.:roll:
ja, dan wordt het voor mij lijkt het een beetje moeilijk om die betonzwever in de lucht te houden.:schrik:
Maar goed, Alles weer heel gehouden dus met een gerust gevoel huiswaarts gekeerd.:rolleyes:
Nu maar ff wachten op mijn nieuwe prop en spinner en dan hopelijk 1 windkrachtje meer. En dan weer kijken wat er gebeurd.
Moeten maar eens een 1/5 vliegtuig met 23 of 26 CC motor over hoogty laten gaan :-)

ferry ; ziet er goed je ez , mooie combi :D , sleur vrijdag ben ik de oppas dus kan dan dus geen paddo's van je plafond plukken :( ff een andere afspraak maken ;) .wat betreft forum gebruik ga ik een aantal tandjes terug,vrouwtje vind het vervelend dat voortdurende gekoekeloer op het pc scherm zowel forum als andere dingen ,punt is dat ik niet meer aanspreekbaar ben :mad: en ze heeft gelijk ,dan heb ik het nog niet over al het gesleutel /plak/afstel/bouw werk op zolder. dus overdag kan ik via mijn mini laptop rustig surfen ,sávonds gewoon 1 of 2 keer het forum bekijken , word er zelf ook een beetje gek van :puppydogeyes: kortom ,ik heb nu eenmaal een gezin ,maar de hobby neemt een beetje erg de overhand , ik heet niet voor niets junkie ,want alles wat leuk of lekker is ,raak ik verslaafd aan . misschien maar een keuze maken tussen een paar fladderaars of een berg auto's , dan weet ik wel wat ik kies :rolleyes::D , zo verder alles goed :confused: jawel hoor ;)

Ben ik blij dat mijn vrouw ook verslaafd is aan internetklikkerdieklikken :rolling:

Mag de hele avond ongestoord mijn gang gaan :p

KOM OP MET DIE FILMPIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:cool::cool:
Als het u belieft, hier is het bewijs dat u gevlogen heeft. :thumbsup:

@Junkie: Laat dan maar zitten, je hebt het toch al druk zat. In ieder geval bedankt voor je aanbod. Waarschijnlijk wordt e.e.a. toch vrijdag door een advocaat uitgevochten. Ondertussen komt er morgen een aardige "klasjesman" langs voor een offerte (toevallig de klusjesman die in ons nieuwe pand de klusjes doet maar ook complete historische panden in de regio opknapt).

Laatst bewerkt door een moderator:
Denk dat de 3 cel morgen binnen komen en ik heb ook nog servo,s voor je liggen ja.

greetz,

Gladoor.

Mooi ,laat maar even weten via pb als je ze binnen hebt,hou ook maar 4 servo's vast als je wilt ;-)
Sleur; prima als je iemand hebt gevonden die op kortere termijn je huis opnieuw kan opbouwen :-) ,en anders kun je altijd nog een beroep op me doen .
Greetz

Posted via Mobile Device

Ik heb voor de liefhebber een multiplex servp te koop. 95 N/cm Type Power MC V2. Inbouwmaten: l x b x h = 48 x 23 x 37.5 De servo is nieuw in doos.

Gisteren heb ik even wat Elite-power opgehaald bij Burp (accucelletjes) :thumbsup: dus morgen even in elkaar solderen :D Dan kan ik voorlopig weer even fladderen. Ik ga een 9 cel en 2 keer een 8 cel maken, dan heb ik nog een 7 cel liggen voor als het echt windstil is ;)

Verder had ik Burp even op weg geholpen met de EZ*, dus nu maar hopen dat hij zaterdag al kan vliegen :rolleyes:

Weet iemand toevallig waar ik een APC 6x4 prop kan bestellen met bijbehorende adapter, rc-technics is met vakantie :???: :sad:
(welke adapter heb je eigenlijk nodig daarvoor?)

Verder had ik Burp even op weg geholpen met de EZ*, dus nu maar hopen dat hij zaterdag al kan vliegen :rolleyes:

Weet iemand toevallig waar ik een APC 6x4 prop kan bestellen met bijbehorende adapter, rc-technics is met vakantie :???: :sad:
(welke adapter heb je eigenlijk nodig daarvoor?)
Tsssk, hij heeft een week een EZ en noemt zich al deskundige. Da's echt Easy. :lol: ;)

Waag eens een belletje naar RCT Models in Velserbroek, Modelbouw Bloemendaal, Quartel of Muco.

Indrukwekkende stuurmanskunsten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back