Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
De rolroeren van sleur zagen er goed uit. Volgens mij moet je die zo snel mogelijk op je EZ zetten, al is het alleen maar om het gevoel te krijgen als je ermee gaat vliegen (handig voor een volgend model :mrgreen:)

Heb je nog 2 servo'tjes voor mij? :rolleyes: ;)

HD-tv(High Definition) of Hoogtij Dollars, de termen lopen nu lekker door elkaar. Fritsie, ik heb net sinds een paar weken digitale tv maar het is in de meeste gevallen een heel stuk beter. Ik heb de UPC decoder met ingebouwde harde schijf, kan je dus lekker opnemen ook.

@Ferry, ben je thuis vandaag?

Die krijg ik ook ;)

Pieter,

Ik wil je best een beetje helpen maar ik ben zelf ook (nog) geen crack :D

De basis met hooveren kan ik je wel mee helpen, daarna is het simmen en oefenen :mrgreen: En betalen..... in Hoogtij Dollars dan hooguit.

Eerst de afstelling goed op orde krijgen, met een niet goed afgestelde heli is het bijna onmogelijk om goed te leren vliegen.

Kijk eens naar alle filmpjes van Bob (Finless) hier de general build video's, erg leerzaam om ze allemaal te bekijken.
Trex 450 SE and general build videos are here - HeliFreak

Hier wat trainingsvideo's
Flight Training videos - Sim and real life! - HeliFreak

En hier kan je ze allemaal vinden
Finless Bob's Helifreak Tech Room - HeliFreak

Verder even zoeken op je heli en je vindt nog heel veel meer info.

Ohja, zorg dat je de video's van Finless wel allemaal bekijkt, leer je veel van (of had ik dat al gezegd :mrgreen:)

bedankt voor je reactie en ik ga zeker de filmpjes bekijken .Zal je binnenkort wel weer een keer in de winkel zien of op hoogtij .

HD-tv(High Definition) of Hoogtij Dollars, de termen lopen nu lekker door elkaar. Fritsie, ik heb net sinds een paar weken digitale tv maar het is in de meeste gevallen een heel stuk beter. Ik heb de UPC decoder met ingebouwde harde schijf, kan je dus lekker opnemen ook.

@Ferry, ben je thuis vandaag?

Om iets van 14.30 denk ik

Posted via Mobile Device

@Ferry: We zouden dit jaar niet gaan varen. Eerst vliegen. Dus om beiden te combineren kun je het zo doen.

-edit-
Wie zo zijn twijfels had of heeft horen zeggen dat er elektronica in een LiPo zou zitten, die moet ik nu definitief teleurstellen. Ter bevestiging maar even een foto gemaakt. De LiPo moest toch even onder de soldeerbout omdat een draadje van de balancer-aansluiting losgegaan was. Dus op de printplaat zijn alleen maar de soldeerlippen van de LiPo-cellen en de draadjes gesoldeerd.

no_electronics_in_lipo.jpg

En nu de lijm droog is, kan ik zeggen dat ik rolroeren op mijn EZ heb. :p

easy-ailerons2.jpg

nee dit dan hey :rolling:YouTube - RC Flying School Bus that Transforms MUST SEE!

Laatst bewerkt door een moderator:
Er wordt op Hoogtij regelmatig iets "verkocht" aan een mede Hoogtijer. Als er dan met Hoogtij Dollars betaald moet worden kan je je portemonee thuis laten :) Virtuele dollars zeg maar. :mrgreen:

burp waar koop ik vandaag nog een pitch meter ?

heb ze gezien bij een bepaalde winkel niet hier in beverwijk , maar daar kosten ze wel 60 of 70 euro :o

ik dacht ,ga ff tussen het werk door naar speedworld om nog een stapel 3cel lipo's op te halen en 4 servo's van multiplex ,staat daar de halve club offroaders :eek: , allemaal druk met pimpen van de ez en dergelijke vlieg artikelen,want over auto's gaat het allang niet meer:rolleyes:. siggery druk met zijn laad station ,bym druk met zijn rollende roeren , maar daar heeft hij wel wat moois van gemaakt ,lijkt wel fabriek af :thumbsup:, dit alles met uitleg komt nog wel op dit draadje ;), zelf nog een paar extra vleugels besteld om daar de rolroeren alla bym in te bouwen , maar dit weekende nog even standaard rond vliegen alleen wel met de turbo erop dan :cool:

ooooooooooooooooooooooooooo

ruilen dus :idea: van ruilen komt huilen :p

Daarom verkoop ik ook liever dan iets ruilen :rolling:

Over verkopen gesproken, wil je mijn MX-12 nog kopen??
Gaarne snelle reaktie want ik heb waarschijnlijk een koper zodoende!

Zo, net even bij Peter geweest. Weer een paar propjes op voorraad :yes:
Helaas past de spinner niet :nooo: deze is voor de brushless van Multiplex, dus wie er één nodig heeft wete hem te vinden :wink:
Ook kennis gemaakt met Pieter-B en zijn e-sky. Hij liet nog even een demotje zien in de winkel 8O dat was wel ff mooi om te zien :thumbsup: Nog even en dan komt hij de EZ'tjes in plakjes snijden op HT :rolling: met zijn e-sky :rolleyes:

Morgen de boel in elkaar zetten/solderen zodat ik er zaterdagavond weer klaar voor ben, de Baja gaat ook weer mee want die is dan ook weer gemaakt :thumbsup:
Wie komen er nog meer zaterdagavond?

@ Fristie: hangt de lcd al?
Ben wel van plan om te gaan vliegen Phil , met de savage dan he
@ Fritsie kijkt een stuk beter he

sleur; leuk autovlieg filmpje , moeten we ook maar gaan doen in de winter bij speedworld :p ;) bart; geniet maar rijd met mate :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back