Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangaande Peter, het is serieuzer dan we dachten, hij is/wordt op dit moment opgenomen in het ziekenhuis :shock:

Hoewiewatwaar is nog niet bekend, ik ga even snel wat te eten in mijn bakkes proppen en naar het ziekenhuis toe .....
Bart is al sinds 13:00 uur aanwezig.

Mensen, sterkte dan maar... Hopen dat het niet te ernstig is...

Aangaande Peter, het is serieuzer dan we dachten, hij is/wordt op dit moment opgenomen in het ziekenhuis :shock:

Hoewiewatwaar is nog niet bekend, ik ga even snel wat te eten in mijn bakkes proppen en naar het ziekenhuis toe .....

Wens hem ook namens mij en Sil heel veel sterkte :-|

ook namens junkie veel sterkte ,hij houd niet van de tandarts ,maar van het ziekenhuis word je ook niet vrolijk :| , ik ga zo nog ff vliegeren denk ik ,zit met 4 volle lipo's :D

fokkerdefok, da's minder fijn om te horen. Ook namens mij veel sterkte Peter.

Posted via Mobile Device

Ik denk dat ik kan zeggen, dat bijna alle opnames in een ziekenhuis kl.ten zijn.
Maar het is wel de beste manier, om er weer boven op te komen, dus neem even alle ongemakken voor lief, en laat je verwennen door de verpleegsters.
Beterschap, en zorg dat je er snel weer bij kan zijn.
Groeten Edwin.

Jeetje :-|, beterschap Peter

Ik had al zo,n vermoeden dat ik hem zag vandaag .Mijn vriendin zei ook al dat gaat niet goed ,ziet eruit alsof hij elk moment tegen de vlakte kan gaan.

Mijn broer is ook net uit het ziekenhuis van een observatie , gelukkig was het alleen maar longontsteking .Ze vermoede eerst een longembolie.

Peter ik hoop dat je snel weer beter bent en dat het niet al te ernstig is .

Betekent dit ook dat de winkel gewoon dicht is komende tijd trouwens?

Ik ben net gebeld door Mike en Bart, ik moest even melden dat zei straks gewoon naar Hoogtij komen om diegene te verblijden met een Easystar Kit of Easystar RTF.

Over de winkel en de gezondheidstoestand van Peter kan ik helaas niks vertellen, wellicht dat Bart of BYM daar meer over kunnen vertellen.

Peter, ik durf te zeggen dat ik voor iedereen mag spreken om je heel veel beterschap toe te wensen. Maak de zustertjes maar niet te gek... :thumbsup:

Ik ben net terug van een nogal turbulente dag :???: :neutral:

Omdat het met Peter minder goed ging dan alleen maar even een "huisartsbezoekje" besloot ik voor hem dat het beter was om maar direct naar de spoedeisende hulp in het ziekenhuis te gaan.

Dit bleek niet geheel onnodig,want na een aantal onderzoeken bleek het zinvol om Peter in ieder geval een nachtje te laten blijven.

Morgen worden er nog een aantal onderzoeken gedaan en zal er daarna een diagnose gesteld worden.

Uit respect voor de privacy van Peter treed ik niet in details.
Morgen weet ik meer en zal dan ook met aanvullende info komen.

In ieder geval is het zo dat ik voor Sil een EZ* RTF /Kit versie in huis heb.
Contact me maar even via PB ;)

Kevertje heeft zijn exemplaar aan in ontvangst genomen.

Ik zal er in ieder geval voor zorgen dat de beterschapswensen aan Peter overgebracht worden! :thumbsup:

@ BYM: superstrakke "maidenflight" van je EZ*! Netjes hoor! :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back