Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij is wel mooi geworden he ?? weer een hele aanwinst voor de Velserbroek :lol: ;) :cool:
U moet nog een klein stukje afmaken he , van de rest is het een stuk beter geworden.
Knap winkeltje he Sleur voor de vliegers in de velserbronkx vind het alleen een stel chagerijnen
@ Sleur heb jij toevallig dat spektrum ontvangerdraad

Ik denk dat ik vandaag maar even vroeg naar huis ga en de EZ even pak om een paar rondjes te fladderen :D

Hoe staat het met de wind?
Heel hard, was er net met Siggy, Kevertje en Wolfmaned maar we stonden aardig uit ons naad te waaien. Siggy heeft in ieder geval zelf een flink aantal pogingen ondernomen om mooi te zweven (even over de drempelvrees helpen ;)). Ging allemaal best aardig zo tegen die harde wind in, totdat de wind onder de vleugen sloeg, EZ een duikvlucht nam en spontaan de Corsa van Siggy aanrandde. 8O Nu behoort Siggy ook tot de UHU POR club. :yes: :oops:

Kevertje, bedankt voor koeriertje spelen. :thumbsup:

Knap winkeltje he Sleur voor de vliegers in de velserbronkx vind het alleen een stel chagerijnen
@ Sleur heb jij toevallig dat spektrum ontvangerdraad
Weinig gemerkt van het chagrijnige, leuk praatje gemaakt, even staan te verlekkeren aan een Calmato Sport 1400EP laagdekker (hij is in het echt nog mooier :cool:) etc.

Helaas heb ik niet van dat apenharencoaxdraad, daar kan ik je dus niet mee helpen. Ik kan nog wel even rondvragen maar acht de kans klein het te vinden (niet helemaal onze business hoewel dat soort draad wel gebruikt wordt in draadloze adapters voor netwerken).

Vanavond wordt lekker een knutselavond om ook mijn Turbo EZ te bouwen. Regelaartje inbouwen, motortje bevestigen (incl. een aangepast koelvin van een 540-size motor), vleugels afhakken en voorzien van rolroeren, de vleugels van beide EZ's voorzien van een meter massief carbon staaf etc. etc.

Weinig gemerkt van het chagrijnige, leuk praatje gemaakt, even staan te verlekkeren aan een Calmato Sport 1400EP laagdekker (hij is in het echt nog mooier :cool:) etc.

Helaas heb ik niet van dat apenharencoaxdraad, daar kan ik je dus niet mee helpen. Ik kan nog wel even rondvragen maar acht de kans klein het te vinden (niet helemaal onze business hoewel dat soort draad wel gebruikt wordt in draadloze adapters voor netwerken).
Die vent in die rolstoel valt wel mee ook even mee staan ouwenelen hun hadden het draad ook niet zag wel een EZ staan bij hem ,en de fox , en een mini discus van graupner,en zo een die van de week rond fladderde die die kunstjes deed ,of was het stuurfout op stuurfout en was ie konstant aan het corrigeren , zag er in ieder geval knap uit wat ie deed

Zo,de EZ zit weer in elkaar,zat een flinke scheur in z'n neus :yes:maar met
de magische groene tube kom je een eind heb ik inmiddels gemerkt :cool:

* Helden modus aan

De wind was best stevig,maar alleen mietjes laten zich hierdoor weerhouden,echte bikkels gaan leren vliegen met een "knap"windjuh :rolling:

* helden modus uit

Meestal gaat de wind 's avonds wel weer even liggen,ik heb nu al de smaak te pakken dus ik denk dat ik er straks ook weer bij ben :yes:

als het zo hard waait dan ben ik er niet straks. Over een uurtje even kijken dan maar.

burp ,je kan prima vliegen ,dus over een zuchtje windkracht 3 of 4 hoef je je geen zorgen te maken ;)

verder heb ik uiteraard ook weer zin ,maar als ik zoveel vlieg kom ik niet meer toe aan de funliner ,zit toch ook wel een paar avondjes werk in , gelukkig zijn de auto's allemaal heel ( omdat ik er niet mee rijd ) :)

zocht iemand nog een leuke baja met veel hopups en extra blok ,en een doos vol onderdelen :confused:.... het vliegt nl niet :lol:

misschien kom ik straks ook ff ;)

ik trek me terug ,iedere avond word thuis niet gewaardeerd ,logisch wel :), beetje voetbal kijken ,en een begin maken met de funliner ,enz enz . vanaf morgen word het wat minder mooi weer :mad: .gaat de bbq eigenlijk nog wel door ,ivm gladoor ,die erg veel had geregeld :confused: ,weekje verzeten een optie:confused: word zaterdag ook slecht weer :( .

gaat de bbq eigenlijk nog wel door ,ivm gladoor ,die erg veel had geregeld :confused: ,weekje verzeten een optie:confused: word zaterdag ook slecht weer :( .
Is wel een aandachtspuntje. Bij deze gooien we het in de groep. :? ;) Misschien verstandig om donderdagavond de knoop door te hakken???

*gaat de carbon staven in zijn vleugels smelten 8O*

Goed idee, laten we even afwachten tot donderdag.

BTW, Richard en David (Ice Factory en Hobby) kunnen niet komen, er is een groot feest in Almere waar ze een klein biertje gaan drinken (Richard) en David moet werken tot 17:00u.

Is wel een aandachtspuntje. Bij deze gooien we het in de groep. :? ;) Misschien verstandig om donderdagavond de knoop door te hakken???

*gaat de carbon staven in zijn vleugels smelten 8O*

Liever maar meteen de knoop door hakken, ivm planning etc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back