Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Even iets anders , wie gaat de nieuwe Trans Continentale Ralley volgen ? Ik zat net even te zappen en kwam voorstukjes tegen op RTL 7 en dat zag er leuk uit , het is eigenlijk voor iedereen nieuw dus ook teams/rijders met jaren ervaring beginnen weer helemaal opnieuw :D

Count mij ook maar in natuurlijk!! Beterschap Peter!!

Mijn net bestelde DX7 moet ook uit HK komen (rcmart) Hopen dat dat goed gaat dan. Wat ging er mis bij jou Ferry?

Ik doe ook mee. Ik heb alleen niet echt een foto die geschikt is voor het thema.

Bij mij in de straat zijn ze de riolering aan het vervangen. Dat leverd een hoop zand op. Voor de deur!!! :D

Mijn net bestelde DX7 moet ook uit HK komen (rcmart) Hopen dat dat goed gaat dan. Wat ging er mis bij jou Ferry?
Niet thuis, verkeerde pakketdienst die maar 1x langs komt en het dan terug stuurt indien niemand aanwezig. :evil: Da's het voordeel van een kantooradres. Daar is altijd wel iemand tussen 07:00 en 19:00 uur. ;)

zo, net terug uit heemskerk ,weer de nodige spulletjes gekocht om de verslaving te behoeve , sleur was me net weer voor ,want ik wou dat kleine doosje met kleine parts hebben ,dus niet :mad:, dus gelijk maar een complete kit erbij gekocht ,kan nooit kwaad;) , meteen een ontvanger erbij ,en ik kan weer verder. was ff gezellig met de halve offroaders club, zowel voor als achter de balie :D

Voor de liefhebber staat er nog een hele mooie elcon fg beetle op mp te koop.
Redbull uitvoering ;)

Count mij ook maar in natuurlijk!! Beterschap Peter!!

Ik denk wat Sleur hieronder zegt. Was bij mij ook rcmart, helemaal geen mail gehad dat ie teruggestuurd was, het is dat ik toevallig m'n account gegevens bekeek. Hoop dat het bij jou beter gaat

Posted via Mobile Device

Nee, da's geen Cessna, daar zit toch wel een heel aardig verschil in. De Cessna is een hoogdekker en de Monsun een laagdekker. Laagdekkers zijn wat moeilijker (wiebelen wat meer).

Monsun BO209

Cessna 182

Laagdekkers zijn topzwaar, daar zit het hem in volgens mij.

mag ik ook mee doen met iets leuks voor peet ? of ben ik nog te nieuw ?

Jij bent zo nieuw, jij mag de helft betalen :rolling:

Betreft een fruitmand, ik hoorde vanavond van hem dat hij al een dusdanige fruitmand had gekregen dat hij daar de hele kamer mee kon voorzien, dus je zult het in alternatieven moeten bedenken.

wie is je ? bedoel je mij ? er zou toch samen wat gedaan worden ?

hoe was het met hem vanavond?

Laagdekkers zijn topzwaar, daar zit het hem in volgens mij.
Ja, het heeft inderdaad wat te maken met het zwaartepunt op de lengte-as. Bij een hoogdekker "hangt" alles onder de vleugels. Bij een laagdekker zal het gewicht dus van boven naar de onderkant willen vallen, zeker bij bochten. Ook het draaipunt voor de hoogte ligt anders. Ik weet niet precies hoe en wat, maar als vervolgstap wordt wel een laagdekker aanbevolen. Ik kan natuurlijk mijn EZ tot laagdekker ombouwen. 8O

Betreft een fruitmand, ik hoorde vanavond van hem dat hij al een dusdanige fruitmand had gekregen dat hij daar de hele kamer mee kon voorzien, dus je zult het in alternatieven moeten bedenken.
Ik geloof dat pieter-b zijn heli ter beschikking stelt zodat Gladoor nog wat te doen heeft in dat oh zo saaie ziekenhuis. :? ;)

En net even de tweede set (snelle) vleugels af zitten knutselen. De ruw afgezaagde randen mooi glad gemaakt door een lepel boven het gasfornuis te houden en vervolgens het piepschuim licht te smelten en glad te strijken. 8O :? Alleen had ik geen scherp hobbymes meer dus maar met een half bot stanleymes wat zitten hakken. Moet toch af hè... :?

wie is je ? bedoel je mij ? er zou toch samen wat gedaan worden ?

hoe was het met hem vanavond?

Was maar een grapje gozert ;)

Ik kan natuurlijk mijn EZ tot laagdekker ombouwen. 8O

De ruw afgezaagde randen mooi glad gemaakt door een lepel boven het gasfornuis te houden en vervolgens het piepschuim licht te smelten en glad te strijken. 8O :? Alleen had ik geen scherp hobbymes meer dus maar met een half bot stanleymes wat zitten hakken. Moet toch af hè... :?

Als je eens je vleugels andersom monteert :rolling:
Dan zal je in ieder geval wat makkelijker inverted kunnen vliegen, mits standaard vleugels en dito wingtips uiteraard :p

Hee nog een vraagje Sleur, betreft die ThinClient, kan dat inderdaad?
Al lenen we hem voorlopig enkelt nog maar ff, wordt gek van die macmini :mad:
Zou ik geweldig vinden !

ik weet het :o

naja ik hoor het graag waar ik m,n geld moet neerleggen voor peet .

crashfoto,s genoeg van m,n heli,s:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back