Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Sleur had je die foto van mij nog met die ingeklapte kapik geloof dat jij en snowman er een foto van hebben
Moggel , zeg bart ,heb ik nou die mooie bling prop adaptor laten liggen, zou je die in je rijdende schuur willen doen ?
![]()
Leuk dat vliegen maar rijden moeten we ook niet vergeten he![]()
Tsja, het rijdende spul ligt er allemaal zo ongeveer bij. 8O :rolling:Leuk dat vliegen maar rijden moeten we ook niet vergeten he![]()
Tsja, het rijdende spul ligt er allemaal zo ongeveer bij. 8O :rolling:![]()
![]()
Verder geen tijd vandaag, druk op kantoor (één gaat trouwen en 4 weken op huwelijksreis, een ander is net vader geworden en één op vakantie dus 50% minder personeel :evil. Dus tussen de middag de snelle vleugels afknutselen (servo's plakken, roerheveltjes vastmaken etc.).
Nou ja, de Baja is meer zo....Zou je niet een dekzeiltje over je Baja heengooien :shock: :rolling:
was er nog dhl binnengekomen bij speedworld ?
Mogguh allemaal
Het is weer vrijdag,dus lekker op tijd klaar met werken
Heb de EZ in de kofferbak liggen,ben rond 12.15 uur op HT,
hoop dat het windje een beetje blijft liggen![]()
Dan wens ik je heel veel sterkte , met deze wind heb ik al moeite,dankzij de brushless heb je nog power om te corrigeren ,maar met de standaard setup no go , maar bel maar als je gaat ,ik ben ook wat eerder klaar
Posted via Mobile Devicehh
Nou ja, de Baja is meer zo....(as-is € 400,00 voor Offroaders)
![]()
Tsja, ik zou er maar niet trots op zijn. 4 Dagen geleden postte ik al soortgelijk iets maar dan voor een EasyStar en Tape als trefwoorden. 8OLOLNet even plaatjes gezocht in Google van de 'easystar' en wat zie ik op de eerste pagina..... een foto van mijn Vanessa's Lunchbox en mijn Baja
Volgens mij doe ik teveel met internet 8O :wink:
Tsja, ik zou er maar niet trots op zijn. 4 Dagen geleden postte ik al soortgelijk iets maar dan voor een EasyStar en Tape als trefwoorden. 8O![]()
Oud nieuws dus...
burp ik praat tegen je op msn![]()