Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha, ik zit niet altijd achter de computer hoor, feit dat hij aan staat wil niet altijd zeggen dat ik er ook daadwerkelijk achter zit. (inmiddels beantwoord)

Geeft niets hoor, het gaat hier ook zo snel met dat slow-chatten. Volgende keer zal ik een notificatie via MSN geven als ik een post doe waar je bij betrokken bent...

Kan ik daar dan een faxnotificatie van krijgen, dat er een email verstuurd is, met daarin het bericht dat er op msn gezegd is dat er een voicemailbericht is die beantwoord moet worden ?

Kan ik daar dan een faxnotificatie van krijgen, dat er een email verstuurd is, met daarin het bericht dat er op msn gezegd is dat er een voicemailbericht is die beantwoord moet worden ?
<ACK> :rolling:

-edit-
Ik heb je faxnummer niet. :? PB even je faxnummer, stuur dan een MSN ter bevestiging van je email en knipper twee keer met je koplampen als je langs rijdt (zwaaien hoeft niet persé maar is wel zo vriendelijk). 8O

<ACK> :rolling:

-edit-
Ik heb je faxnummer niet. :? PB even je faxnummer, stuur dan een MSN ter bevestiging van je email en knipper twee keer met je koplampen als je langs rijdt (zwaaien hoeft niet persé maar is wel zo vriendelijk). 8O

Rooksignalen ben je nog vergeten. Ik heb alle gebruikers van dit draadje een email en PB gestuurd dat ik dit bericht heb geplaatst :mrgreen: ;)

Zo ben ook weer online denk post het maar even ,want heb geen msn geen fax , en nee ik woon niet op een eiland of onder een rots.
wat een geleuter zeg.
Vanaf hoe laat is er morgen leven op HT

Plan was eerst om al vroeg te komen (eind van de ochtend maar wordt mede door het weer allemaal iets later. Ergens in de middag dus. Wel een bbq mee begrijp ik (Jeroen) ik neem wel wat drinken mee en je eigen spul voor op de bbq.

RC spullen mee om te rijden/vliegen/sleutelen (ik heb aan het rijdende spul niets gedaan) doe ik morgen op HT wel.

Ik denk dat ik er rond 15.00 uur ben, Bart werkt ook nog tot 16.00 en Bym ook denk ik.
Knappe tijd toch , zelf wat vlees en drinken meenemen of neem je nog zo"n overheerlijk vaatje mee ;).
Misschien ben ik er iets eerder even kijken wat het weer doet en ff het forum in de gaten houden
HUP HOLLAND HUP

leren vliegen in stevige wind is een uitdaging.

Wat een heerlijk windje op HT,stond toch wel een klein vijfje :D
Stond toch een beetje in dubio of ik nu zou gaan vliegen of niet.
Maar Marsie zou Marsie niet zijn om het toch te gaan proberen om de EZ de lucht in te krijgen :grin:

( al die verhalen over dat vliegen met windkracht 4 a 5 geeft een man zelfvertrouwen he ) :confused:

Op het moment dat ik het terrein opreed stond er vrijwel direct een politieauto
achter mij :schrik:
Ik stapte uit,en de twee dames vroegen mij wat ik hier ging doen :roll:

( ben niet snel onder de indruk van smerissen maar deze twee in uniform deden mijn hart toch wel wat sneller slaan,binnenkort toch maar eens aan omscholing beginnen want die lelijke kerels in het grafische vak is ook niet alles )

(sorry, niet persoonlijk bedoelt hoor phil,jij ziet er best goed uit ) :thumbsup: ;)

Na het uitleggen van mijn aanwezigheid op het bij de wet verboden te betreden gebied heb ik de dames een korte show gegeven van mijn prille vliegkunsten :schrik:

Na 3 keer heen en weer gevlogen te hebben kreeg de wind mij in zijn macht wat resulteerde in een keiharde "nose crash" :hammer:

crack.jpg

crack2.jpg

( de reactie van mijn aanwezige publiek klonk als volgt: ben blij dat ik komende zomer niet jou als piloot heb om op mijn vakantiebestemming te komen ) :(

Mijn libido daalde tot het nulpunt,en iets wat teleurgesteld pakte ik mijn stukje piepschuim op om hem met veel liefde in mijn kofferbak te leggen met de de woorden: komt wel goed schatje :rolling:

Laatst bewerkt:
@marcelsiggery.
waren het maar lelijke kerels geweest, dan hadden ze jouw weg gestuurd, en was EZ nog heel.
Wat is de moraal van dit verhaal???, als het wind kracht 4-5 is niet veilig vliegen, maar veilig ......... .
Groeten Edwin.

020_podborka.jpg

IMG%5D

Laatst bewerkt:
@marcelsiggery.
waren het maar lelijke kerels geweest, dan hadden ze jouw weg gestuurd, en was EZ nog heel.
Wat is de moraal van dit verhaal???, als het wind kracht 4-5 is niet veilig vliegen, maar veilig ......... .
Groeten Edwin.
Het moraal is: Heb je vrouwen in uniformen, dan vliegt Marsie toch ook al gaat het stormen. 8O :rolling: ;)

Maar wel goed dat je onze hobby als vredig, rustgevend en zeker niet saai hebt afgespiegeld (wel cliché dat vliegtuigjes neerstorten, da's dan weer jammer :lol:).

zo,zo ,siggy ,ziet er niet goed uit :(, ik had je gewaarschuwd,;) , ben bijna klaar met de funliner , djeez ,lijkt wel een vrachtschip :D, met rolroeren en 2 motoren

gratis naar de Arena voor concert bon jovi

ALARM !!!!!!!!!!!!!!!!

Silvia belde mij net,zij heeft nog twee kaarten beschikbaar voor hoogtijers om vanavond gratis naar de Arena te gaan voor een concert van de rock groep BON JOVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mocht hier iemand interesse in hebben,PB mij direct en zorg dat je voor 20.00 uur in Wormer kunt zijn ;)

Voor mensen die mijn telefoonnummer hebben,bellen mag ook ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back