K
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geeft niets hoor, het gaat hier ook zo snel met dat slow-chatten. Volgende keer zal ik een notificatie via MSN geven als ik een post doe waar je bij betrokken bent...Oops....bericht niet echt tot mij doorgedrongen.
Geeft niets hoor, het gaat hier ook zo snel met dat slow-chatten. Volgende keer zal ik een notificatie via MSN geven als ik een post doe waar je bij betrokken bent...
<ACK> :rolling:Kan ik daar dan een faxnotificatie van krijgen, dat er een email verstuurd is, met daarin het bericht dat er op msn gezegd is dat er een voicemailbericht is die beantwoord moet worden ?
<ACK> :rolling:
-edit-
Ik heb je faxnummer niet. :? PB even je faxnummer, stuur dan een MSN ter bevestiging van je email en knipper twee keer met je koplampen als je langs rijdt (zwaaien hoeft niet persé maar is wel zo vriendelijk). 8O
Vanaf hoe laat is er morgen leven op HT
Knappe tijd toch , zelf wat vlees en drinken meenemen of neem je nog zo"n overheerlijk vaatje meeIk denk dat ik er rond 15.00 uur ben, Bart werkt ook nog tot 16.00 en Bym ook denk ik.
Het moraal is: Heb je vrouwen in uniformen, dan vliegt Marsie toch ook al gaat het stormen. 8O :rolling:@marcelsiggery.
waren het maar lelijke kerels geweest, dan hadden ze jouw weg gestuurd, en was EZ nog heel.
Wat is de moraal van dit verhaal???, als het wind kracht 4-5 is niet veilig vliegen, maar veilig ......... .
Groeten Edwin.