Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga zo, als het nu uitziet, straight on naar het clubhuis van ACH.
Het vliegveld komt volgende keer wel ;) (met vliegtuig& zender erbij :shock:)

Ik ga op weg naar het veld en wacht daar gewoon op wat anderen. Ondertussen dood ik de tijd wel met wat vliegen of zo... ;)

@ Bym & Junkie moesten jullie niet naar H'Kerk om te vliegen

Nee, ten 1ste heb ik een storende ez, 2e, voor de vakantie nog ff de administratie op orde brengen ,3e ,ik ga niet meer 3 avonden achterelkaar hobbieen ( weet je nog ) ;-) ,net nog druk de ez weer inelkaar geplakt en alles ff nagelopen , dat dan weer wel .....

Posted via Mobile Device

Zo net weer terug van de ACH, daar heb ik mijn aanmeldingsformulier ingeleverd :thumbsup:
Ook hebben Sleur en ik onze naam van HT-rijders/vlieger weer waargemaakt ;) Sleur kwam ergens in het kleiveld terecht en in had storing :rolleyes: en kwam voor de auto's nose-down tot stilstand :lol: dus wij hebben gelijk een streepje voor op de andere clubleden van de ACH :cool:
Verder het clubhuis onveilig gemaakt, leuke sfeer daar dus gelijk maar lid geworden :p Volgende keer beter hoop ik :confused: :D

Was idd gezellig in het veld en bij de club :D
Eerst maar eens verder met de easystar op hoogtij , en wie weet in de toekomst een lidmaatschap.

Hehe, ook net terug. Best wel te gezellig waardoor het vreselijk laat kan worden. We (Pieter-b, Bart en ik) waren zeker niet de laatsten die weg gingen. :? ;)

Vliegen met de EZ ging niet helemala goed. De eerste vlucht gestart met een kennelijk niet geladen accu terwijl deze toch echt in het doosje van geladen accu's zat. :evil: Gevolg was een stuurloos geval dat inderdaad tussen de piepers landde. Zo loop je gewoon een laag van 5cm klei onder je schoenen op (de EZ kwam met de schrik vrij :lol:). En bij de tweede vlucht duidelijk last van concentratie-/vermoeidheidsproblemen waardoor ik de EZ aardig nose-in deed landen (met radslag, dat dan weer wel).

Maar het afpilsen in de club was zeker een succes. :thumbsup:

:proost:afpilsen ? je zat aan de cola man !!

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, was gezellig lees ik. Moest daarnet nog wat notulen maken en wat andere dingen regelen. Klaar nu :D

Na de vakantie kom ik ook wel kijken bij die club. Klinkt gezellig in ieder geval. Wordt er ook nog een beetje met heli's gevlogen?

ik ben niet op het veld geweest maar heb gehoord dat er 2 mensen waren die vlogen met heli .

In het clubgebouw de hele tijd iemand geholpen met afstellen van een thundertiger titan

mogge, stelletje clubnichten ;) , klinkt gezellig daar , jammer dat ze alleen cola hebben :rolleyes:, volgende keer ook maar eens heen gaan . vanavond ga ik nog ff naar ht ,kijken of de ez weer ontvangst heeft , ik heb de regelaar en ontvanger ontdaan van een kilo zand ,en hoop dat dat de oorzaak was :confused:, geleid zand stroom ?? ,ik weet het niet . eerst nog even een dagje werken :neutral:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back